Søgning på: historie noter stx. Resultater: 10381 til 10400 af 33650
-
Rette min engelsk stil, plz :)?
ForumindlægJeg har en lille opgave for, hvor det er jeg skal skrive et "letter to the editor". Vi har fået udleveret en artikel omkring spiseforestyrelser, og vores opgave er så, at skrive et læserbrev. Hvori, jeg først skal udspille i, at være en med en spiseforstyrrelse og enten en doctor eller ... -
Hjælp med oversættelse til Dansk fra Engelsk (Desperat!!)
ForumindlægHej allesammen. Jeg stiller mit spørgsmål på engelsk. Hello members of studieportalen.dk I am in dire need of your help. I am trying to apply to VIA College in Århus for Physical Therapy education. I can apply until March 15th. The only thing I need is a motivational letter written in Danish. ... -
rettelser...
ForumindlægNogen der gider rette den her igennem engelsk er ikke lige min stærke side... Obama Speech Obama talks about many things he wants the U.S.A to do. He wants the USA to pull out of Iraq slowly, so the land can build up itself, this is one of the places he think John McCain is wrong, because McCa... -
Antal matematik timer
ForumindlægHej igen. I følge mig står der på ug ikke tilsyneladende noget antal timer på en opgradering af Mat B til Mat A i 3 g på STX. Nogen der ved hvad antalet er? Pft. :) -
Hjælp til Matematik eksamen 2008 12 december på b niveau
ForumindlægHej Er der nogle som har lavet opgaverne fra den 12/12 2008 på B fra STX i matematik Så kunne jeg virkelig godt bruge noget hjælp. håber at høre fra jer Knus Sofie -
hjælp
ForumindlægHej alle jeg er i gang emd at øve mig til samfundsfagseksamen, og jeg vil høre, om der er nogen der ved hvor man kan finde opgavesættene i samfundsfag A (STX)? Mange hilsner Sarah -
Aborbans og cholesteroltal
ForumindlægHej Jeg er igen rendt ind i et problem. Det drejer sig om opgave 4b) i et STX kemieksamenssæt fra 2012 - jeg har vedhæftet hele opgavesættet. Jeg håber, at der er en, der har lyst til at hjælpe. -
Mat u. hjælpemidler: Gynge opgave
ForumindlægJeg overser sikkert noget åbenlyst, men er gået i stå i denne opgave fra sættet stx matematk A 5. december 2014. Opgaven er vedhæftet -
TI-89 til salg!
ForumindlægHej matematikere! Idet jeg har afsluttet matematik stx, bruger jeg ikke længere min TI-89. Den er så god som ny og fejler ingenting. Kom med et bud hvis du er interesseret! :) -
Kan Fysik B blive trækket ud flere gange?
ForumindlægHej, jeg går på Stx. Nu er eksamenerne snart i gang de første er offentliggjort. Der er nogle som skal op snart i fysik. Jeg er ikke blandt dem. Kan jeg risikere at det trækkes igen ? -
2.g'er - fremtidsmuligheder
ForumindlægJeg er nu 2. g'er på stx Jeg vil gerne ind på kunstakademiet i arkitekt linje. Hvordan foregår alt det? Og er der fremtidsmuligheder senere? Vi er jo i finanskrise og mon der er muligheder for en arbejdsplads? -
Hej!
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til årsprøve i dansk STX A. Jeg tænkte på, om der er nogle, der sidder inde med gamle opgavesæt? - Jeg vil gerne se de forskellige ting, man kan møde. :) -
Psykologi og økonomi
ForumindlægHej her efter sommerferien skal starte på en stx med psykologi som min studieretning. Hvis nu, at jeg om 2 år ændrer lyster, og heller vil læse økonomi, er det så muligt, når jeg har psykologi som studieretning? -
Skriftlig eksamen i samfundsfag
ForumindlægEr der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om til skriftlig samfundsfag STX her i sommers altså 2008. Er der nogle der ved hvor man kan finde opgaveformuleringerne, hvis det er muligt? -
Er det normalt at ikke kunne lide nogle fra sin klasse?
ForumindlægJeg går på stx, jeg er en dreng, og er det normalt at ikke kunne lide nogle fra sin klasse fx piger eller lign. pga deres væremåde? -
skrift eksamen B niveau ?
ForumindlægHejsa. Nogen der har været op til skrift eng B stx, her i sommers ? el. evt. ved hvad emnerne er, er jeg meget intresseret i at vide dt :), -
sidste års eksamenssæt i samf?
ForumindlægHeey.. Eftersom sidste års eksammenssæt i samfundsfag A stx 2008 ikke ligger ude på internettet, ville jeg derfor gerne høre hvad emnerne var? -
Hvad hedder sættet?
ForumindlægHej! Jeg søger navnet på spansk eksamenssættet fra d. 1 juni 2010. Det er vel og mærket eksamenssættet fra hhx og ikke det fra stx. Håber der er en der kan hjælpe :) -
HaSTER: Acht Neun Siebenundsiebzig el. Neunundachtzig?
ForumindlægHeej Nogen der ved, hvad sidste års eksamenssæt hedder for Tysk A ved valgfag på STX ? Var det Neun Siebenundsiebzig el. Neunundachtzig el. en helt tredje ?? -
Engelsk på A - svært?
ForumindlægHvordan er engelsk på A på STX? Jeg i forvejen ikke særlig god til engelsk, og har fået 4 i 9. klasse og i 10. klasse. Vil det være et problem, hvis jeg skal have det på A i gymnasiet? :-)
