Søgning på: historie noter stx. Resultater: 10461 til 10480 af 33650
  • Lærervikar

    Forumindlæg
    Hej, Tager folkeskoler stadig imod ansøgninger fra personer som mig, der er 19 år og netop har gennemført en STX uddannelse? Og i så fald, vil det være bedste at sende en ansøgning eller at møde op på skolen? Mange tak!
  • mat b hjæælpp

    Forumindlæg
    http://www.matema10k.dk/fileadmin/user_upload/Foraar08-1/Afleveringsopgaver-stx-B-Og-hf-B/Afleveringsopgaver9-B-niveau.pdf er der nogen der vil hjælpe med opgave 2 og 3.. jeg er helt blank :'(
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Jeg søger lektiehjælp til matematik A, 3.g STX. Det drejer sig kun om et par timer her i december, hvor jeg skal skrive srp, bl.a. om sir modellen. Bor i hovedstandsområdet
  • Anbefalet gymnasie ? please hjælp

    Forumindlæg
    Heej alle sammen.. Jeg er i krise, har svært ved at finde den rette gymnasie ka i anbefale en god gymnasie som både indeholder god lærering og hvor det er socialt godt. (stx) taak :)
  • HASTER- Hjælp stats.

    Forumindlæg
    HEJ. er der ingen der kan hjælpe mig i gang med opgave 9 i linket? HASTER skal afleveres http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Fagenes%20sider/Matematik/100823_vejl_eksamensopg_stx_vers_2.ashx
  • gode gymnasier i kbh ...

    Forumindlæg
    hej :) jeg går i 9.klasse bor i kbh, og skal vælge et gymnasium (stx). men de skal have en linje med matematik på c niveau. hvilket skal jeg vælge? nogle gode forslag? :) på forhånd taak ;)
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej er der en der vil hjælpe mig med opgave 7011. det er på dette link, håber der nogen der vil hjælpe? http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf
  • elevtimer?

    Forumindlæg
    Jeg har gået på STX i snart 1 år, men har mærkeligt nok endnu ikke forstået hvad der menes med 3 elevtimer, 5 elevtimer osv. Kan nogen af jer hjælpe lidt? :)
  • Engelsk - meget vigtig

    Forumindlæg
    Jeg sidder og leder efter enksamenssæt til delprøve 1. i engelsk B-eksamen (STX) for 2010 er der nogen der har den/ved hvor jeg kan skaffe den? Plz det haster
  • Økologi rapport

    Forumindlæg
    Energiomdannelse og transport i et økosystem. NOGLE DER HAR LAVET ET FORSØG OM HVOR MEGET HAVREGRYN MELORME OPTAGER. Med henblik på økosystemet, økologisk effetivitet. skal skrive rapport i 1g, stx.. Hjææælp! :) Tak på forhånd!
  • DHO

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil bare lige høre om der er nogen der kan komme med gode råd til at læse op til sin dho på stx? Jeg er nemlig ikke sikker hvordan man kan øve sig, så man ikke får dårlig karakter
  • Fag mangler under kategori!

    Forumindlæg
    Goddag. Det "nye" fag på STX, bioteknologi, findes ikke under kategorier? Dette er en skam, da de fleste gymnasier har dette fag som en linje. Håber der bliver rettet op på dette. MVH Biotek.-eleven
  • Formelsamling

    Forumindlæg
    Hej, Kan man skaffe den matematisk formelsamling STX A fra 2007 på nettet, for jeg ska' slå nogle formler op, fx formel 55.
  • Samfundsfag ideologier

    Forumindlæg
    hej skal skrive om idelogien socialisme i samfundsdag og om den er progressiv eller regrassiv idag ? nogle der kan forklare om det eller et link til hvor jeg kan læse om det ps går i gf på stx
  • SAMFUNDSFAG HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej, nogen herinde der er søde og gerne ville kigge min samfunsfags aflevering igennem? Helst en med en samfunds faglig viden. Det er stx, samfundsfag A niveau :)
  • Undervisning i sommerferien?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal på stx næste skoleår og der er nogen ting jeg gange vil forbedre, kender i et sted hvor man evt. kunne få undervisning eller hjælp på nettet. Er der eventuelt nogen kursuser eller ligende? Tak på forhånd
  • Andengradspolynomier og uligheder

    Forumindlæg
    hej guys. Jeg skal til matematik eksamen i 1.g på STX, og på en af mine dispositioner står der at jeg skal forklare hvornår man kan bruge et andengradspolynomium og en andengradsulighed i den virkelig verden. er der nogen der har en idé til det?
  • mat b bøger fra turbokursus til salg

    Forumindlæg
    Hej Vidste ikke rigtigt hvor dette skulle placeres, men here goes. I forbindelse med et tidligere turbokursus i matematik B på DTU, har jeg fire bøger ( 2 grundbøger og 2 opgavebøger) til salg for samlet 600 kr., som er halv pris. Der er tale om følgende bøger: (grundbøger) - "STX, MAT A1&qu...
  • Matematik eksamen 2013 - hjælp

    Forumindlæg
    Hej.. Er der en sød sjæl der ligger inde med svarende til matemtik stx eksamen fra maj 2013, da jeg skal til eksamen til sommer, og jeg vil gerne have noget og øve mig i. :-)
  • skriftlig eksamen - tilbagemelding??

    Forumindlæg
    Hej alle jeg var op til skriftlig eksamen i dansk stx A-niveau. Er der nogle der har en anelse om hvornår vi får svar fra censorene og en karakter på vores opgave?