Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10481 til 10500 af 20688
-
HVORDAN KAN MAN VÆRE FORSKER I DTU
ForumindlægJA, HVORDAN KAN MAN VÆRE FORSKER JEG VILLE MÅSKE VÆRE FORSKER MEN HAR IKKE SÅ GODE KARAKTER MEN INDTERSER FOR FYSIK ALTSÅ NATURVIDENSKAB -
Halveringstykkelsen ?
ForumindlægHej Jeg er i gang med en fysik rapport, men kan ikke huske, hvordan det er, at man finder halveringstykkelsen .. Nogle der kan hjælpe mig ??? -
Galvanisering/forzinkning
ForumindlægSidder og laver min fremlæggelse til fysik/kemi, og jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg mangler reaktionsligningen til Galvanisering. Nogle der kender til den? -
En go idé?
ForumindlægNogen som har en idé til et emne, til AT under emnet Rejser, hvor man kan inddrage fysik og Dansk? -
Lovemeter?
Forumindlæghejsa!!i morgen skriver vi i fysik en test, men ved ikk lige helt hvad en lovemeter er og hvad man bruger den til og hvordan man bruger. er der nogen der har forstand på det der kunne forklare det til mig?? -
Hvor stor en en del af Danmarks el-energi kommer fra biogasanlæg?
ForumindlægEn rar sjæl som kan hjælpe med noget fysik? spørgsmålet lyder: Hvor stor en del af Danmarks el-energi kommer fra biogasanlæg? -
hvad er resistans
Forumindlægkan nogen forklare mig let og begrundet hvad resistans er? helst uden brug af svære ''fysik'' sprog tak -
det koniske pendul
ForumindlægHey...når man i fysik arbejder med det koniske pendul og taler om frekvens, mener man så omgange pr/sek ? -
eksamen
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved hvordan jeg bedst forbereder mig til mundtlig fysik eksamen? Alle idéer er gode ideer. -
Kilder til højtalere
ForumindlægHej alle Er der nogen som kan hjælpe med kilder til en SRP opgave omkring højtalere (fysik og matematik på A niveau) mvh Thomas -
Elektriske kredsløb
ForumindlægHej! Er i gang med en længere fysik-aflevering, men har problemer med ´disse spørgsmål: Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe en bror i nød<3 -
''censor''
ForumindlægHejsa Nogen der kender Mikkel Rønne fra Brøndby Gymnasium ? Han er min censor til fysik :) . -
AT eksamen 2009 - Hjælp
ForumindlægHej. Er der nogen herinde, som har valgt (ligesom mig) at skrive om "Jules Verne - Rejsen til månen" i AT12 med fagene dansk og fysik? -
hvad afhænger epot og ekin af
Forumindlæghej. jeg er i gang med at lave en fysik rapport. men jeg ved vireklig ikke hvad Epot og Ekin afhænger af? er der nogle som ved det? -
varmelære
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i fysik nu her snart. jeg skiftede linje fra sproglig til mat. jeg ville derfor hører om i ville skrive hvad man kunne komme ind på hvis man kom op i varmelære -
karakter
Forumindlæger der nogen der ved hvor mange point man skal have fået i den skriftlige eksamen på fysik a-niveau, til de forskellige karakterer? -
hjælp med omregning
Forumindlægjeg sidder med noget fysik der ikke vil gå op .. er der nogen der ved hvor meget 1551,8kPa/ml er i Pa/m^3???? håber i kan hjælpe mig -
HJÆLP!
ForumindlægHej :) Nu nærmer fysik eksamen sig snart. Er der nogle, der har nogle gode råd om, hvordan man forbereder sig bedst til dette fag inden man skal op til eksamen? Tak på forhånd! -
Wiens forskydningslov og Drivhuseffekten Haster
ForumindlægJeg har en opgave i Fysik hvor jeg skal fortælle om Wiens Forskydningslov og Drivhuseffekten! Men kan ikke finde ud af hvordan de hænger sammen -
Ubåde
ForumindlægHey hey! Er der nogen der har lidt guldkorn til ubådens fysik? ;) tænkte her på opdrift(archimedes lov) og brugen af ballasttanke, osv.? :)
