Søgning på: matematik fp10 december 2021. Resultater: 10481 til 10500 af 32815
-
Lavet ?
Forumindlæger der nogen herinde der har lavet fsa 2009 december , som vil hjælpe mig ? -
Fsa
ForumindlægEr der nogen der kan finde "Fsa 2007 december måned" -
FSA ?
ForumindlægHej ;) Er der nogen af jer, der har lavet "en Installation" fra 2006 december ? -
facitliste
ForumindlægEr der en, der har facitliste til MAT A stundentereksamen december 2008? -
FP9?
ForumindlægHej Nogle der har facit til engelsk fp9 december 2016? På forhånd tak -
SRP karakter?
ForumindlægEr der nogen der ved, hvornår vi får SRP-karakteren at vide, for os der har afleveret i december måned? Jeg hørte noget fra nogle lærer på min skole, at vores lærer ville modtage SRP'erne mandag d. 16 februar, eller også var det d. 19 februar. Men så alligevel.. De vil jo ikke modtage selve ... -
Hjælp til udregning af regneforskrift
ForumindlægHej, jeg har sat og knoklet med denne opgave. Men kan simpelthen ikke finde frem til et svar. Hvis du har en idé, er du velkommen til at byde ind. Jeg skal finde en regneforskrift samt den procentvise forøgelse i produktionskapaciteten. God søndag! Opgaven lyder således: En fabriks produktio... -
Ekstrafag på GSK. Tæller det som 5a fag og må jeg derfor gange mit snit med 1.03?
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke gennemskue, om jeg jeg må gange mit snit med 1.03, hvis jeg tager mit 5. A fag som GSK ekstrafag. Det er ret vigtigt for mig at vide, da det er ret udslagsgivende for mit fremtidige studie om jeg kan eller ej. Jeg afsluttede gymnasiet juni 2024 og er færdig med midt ekstr... -
eksamensprojekt som tværfagligt ??
ForumindlægJeg skal op til eksamen i matematik og engelsk og det skal være et tværfagligt emne. Jeg tror jeg vil hen af med nogen annuitet i matematik og så fremlægger det på engelsk, men jeg har ingen idé om hvad mit emne skal handle om som sådan. Er der nogen der har en evt. idé til et tværfagligt emne me... -
Viderestudie på Uni - fag?
ForumindlægHej. Hvis man vælger at læse videre på universitetet i matematik, har man så andre fag samtidig eller er det bare matematik? Kan ikke finde noget om det nogle steder. -
naturvidenskabelige fag??
Forumindlæghej.. :)hvad er det der gør, at fysik er et naturvidenskabeligt fag, og at matematik ikke er ? -
Fag - naturvidenskabelig
ForumindlægHej, jeg tænkte hvilken af disse nedestående fag mener I ikke er så meget "naturvidenskabeligt" - biologi - kemi -fysik - matematik - naturgeografi -
Den mystiske sag om hunden i natten
ForumindlægHej alle sammen jeg har brug for noget hjælp.. Er der nogen af jer der har læst bogen Den mystiske sag om hunden i natten af mark haddon som har prøvet at lave en opgave om den, jeg sidder med 3 ting jeg mangler til min opgave.. jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kobler bogen og Euklids algorit... -
sso
ForumindlægHvad skal man skrive i en indledning i sin sso når man skriver i matematik? -
semester?
ForumindlægHvor lang tid tager et semester? 3 måneder? 4 måneder? 6 måneder? ... -
syg fysik !
ForumindlægHvor mange dage r der i sommerhalvåret? god jul ! -
hvordan udregner jeg
ForumindlægDer står: til træning er der 32 piger, som er født i 1992 eller 1993 og spørgsmålet lyder; hvor stor aldersforskel kan der højest være mellem den ældste og den yngste? -
SSO i kemi
ForumindlægJeg har valgt at skrive SSO i kemi, og valgt emnet organisk kemi. Jeg vil bare lige spørger om hvilke nogle ting jeg kan skrive om og komme ind på i organisk kemi. Hvad kunne være nogle gode ting man skriver om i en SSO ? På forhånd tak. -
Forvirring ift. løn (tilkaldevikar)
ForumindlægHej allesammen, Jeg skrev for et par uger siden om, at jeg manglede en ansættelseskontrakt. Jeg fik et super godt svar af en ved navn Nilletøz, men nu er jeg desværre forvirret igen. Ja, det er simpelthen for dårligt, jeg ikke selv har styr på det! Nå, men nu søger jeg igen lykken her på Studie... -
Vinterstart
ForumindlægHej. Hvornår skal man senest søge vinterstart? mvh Nabil Raad
