Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10501 til 10520 af 176852
-
censore til eksamen
Forumindlæger der nogen der kan huske den internetadresse man kan hoppe ind på, for at se sin censor? kan nemlig ik lige finde linket -
Dansk eksamen hjælp!!
ForumindlægHej! Jeg trak fordybelsesområdet dokumentarfilm om virkelighed. Er der nogen som har foreslag? :) -
Biologi eksamen
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne vide noget om Åen som økosystem, hvilket slags ting kan jeg inddrage, og hvordan skal jeg forklare det? Er der måske nogen som har nogle gode sider, man kan bruge? -
Engelsk Eksamen
Forumindlæger der nogle der kan fortælle mig lidt om hvad Amish tror på / hvad religion de følger? Og hvordan er deres kirker?? sammenlignet med vores kirker osv -
Tage eksamen om
ForumindlægJeg har hørt fra nogen på den gamle ordning at man kan tage sine studentereksamener fra 2g om i 3g. Er det rigtigt? Og i så fald, kan man også det efter den nye reform? -
mundtlig eksamen
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med det her: Gør rede for anvendelse af differentialregning til bestemmelse af monotoniforhold (Benyt et eksempel) -
Skal til eksamen imorgen, hjælp!
ForumindlægHej, Nogen som har læst denne tekst: Pommes rot-weiss? Jeg synes, den er svær at forstå, og håber derfor, at nogen kan hjælpe mig? Skal op til eksamen i den imogen! Diana. -
For oldtidseksperter og dem der skal til eksamen!
ForumindlægHej allesammen!Jeg står og skal til eksamen i old på fredag.Fik liii´' en lille ide.Hvis der er nogle der er interesseret kan vi udveksle noter og tilføje? - så kommer der forskelligt syn på sagerne.Til eksperterne :-) Hvis i har tid, ville det være dejligt at få jeres syn på sagerne.Mit pens... -
Tysk eksamen
ForumindlægEr der nogen der lige kort kan fortælle mig lidt om tysk eksamen. Skal trække spørgsmål i morgen, og så har jeg 24 timer. Når jeg så dagen efter har haft den nye tekst og forberedelse og jeg er kommet ind til eksamen, skal jeg så starte med at fortælle min disposition på tysk eller dansk. (skal j... -
dumpet eksamen :-(
ForumindlægHej mennesker. Jeg var oppe til 24-timers eksamen i går, hvor jeg overraskende nok dumpet, hvilket jeg bare ikke kan forstå. Jeg havde siddet med det hele dagen, jeg følte virkelig jeg havde gjordt mit bedste. Er der nogle der ved om det muligt at tage eksamen om? Jeg bliver her meget snart HF -s... -
vejledend eksempler på opgave 2006 i skriftlig dansk i stx
ForumindlægSom sagt der er kommet to vejledend eksempler på opgave 2006 i skriftlig dansk i stx. Jeg har den ene med der har en rose som nr. tre på listen. Jeg ved ikke hvad den anden eks. går ud på. MEn jg skal aflever en stil fra eks. 2 stilhæfte. Er der nogen der kan fortælle mig Hvad eksplar 2 går ... -
Hjælp til at finde skriftlig version af gammelt foredrag eller andre kilder
ForumindlægHej! Jeg skal skrive dansk/historie opgave om debatten om aborter og prævention i mellemkrigstiden. Jeg har haft problemer med at finde nogle kilder til dette emne. Jeg vil rigtig gerne have fat i en skriftlig version af Thit Jensens foredrag "frivilligt moderskab" fra 1924, er de... -
Kemi-C Metode til fjernelse af kalk ?
ForumindlægHalløjsa ! :) Jeg sidder og lave mine eksamensspørgsmål og kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg kan besvare dette spørgsmål: Du skal komme ind på en metode til fjernelse af kalk... Tror nemlig ikke de bliver tilfredes med at sige rengøringsmidler..xD Før dette spørgsmål har jeg besvaret no... -
NV eksamen - spørgsmål om eksamen
ForumindlægHejsa Når man er oppe til NV eksamen, har man jo lavet et forsøg, og skal så til eksamen ind og forsvarer sin rapport. Jeg ved godt man skal have styr på rapporten og forsøget. Men jer der har været oppe til eksamen kan i fortælle hvordan det gik for jer og hvad i kunne have gjordt bedre? ... -
Diverse spørgsmål til kemi
ForumindlægHej, Jeg skal til mundtlig kemieksamen i næste uge på c-niveau, og er pt i gang med at læse op. I den forbindelse har jeg et par spørgsmål, som jeg håber at kunne få hjælp med. Der står i min bog (ISIS), at når når atomerne fra undergruppernedanner ioner kan de finde på at afgive fx 2 elek... -
Kemi, oxidation af alkohol
ForumindlægEr der please en, der kan hjælpe mig med følgende? Opskriv det afstemte reaktionsskema for fuldstændig forbrænding af 10,00 g propan-1-ol og forklar, hvordan idealgasloven kan anvendes til at beregne mængden af den dannede CO2 (g). -
Navne, uorg. kemi
ForumindlægHvorfor hedder flg. ion hypochlorit: ClO-?Hvad står "hypo" for?Hvorfor hedder KMnO4 kaliumpermanganat?Hvad er "per"? -
Kemi, bestem saltindhold
ForumindlægHej der Jeg har fået til opgave at forklare, hvordan man kan bestemme saltkoncentrationen af havvand rent kemisk. Jeg er nået frem til at man ved hjælp af mohr-titrering kan tilsætte AgNO3 og K2CrO4(indikator). AgNO3 vil udfælde alle chloridionerne først. Dernæst tænker jeg at jeg kan afl... -
Hurtigt kemi spørgsmål
ForumindlægJeg har 0.0011 Mol AgNO3, Hvor stor en stofmængde Ag+ er der tilsat? Molarmassen af AgNO3: 107,87+14,007+15,999•3=169,874g/mol på forhånd tak -
R og S sætninger (kemi)
ForumindlægHej :) Jeg skal finde R og S sætninger for nogle kemikalier. Jeg har søgt på nettet flere gange, men der kommer ikke noget nyttigt jeg kan bruge.. Er der nogen som kan hjælpe mig?? fx. anbefale en hjemmeside som fortæller mig hvilke R og S sætninger der passer til de forskellige stoffer? Håb...
