Psykologi

dumpet eksamen :-(

16. juni 2018 af pink4lady - Niveau: B-niveau

Hej mennesker. Jeg var oppe til 24-timers eksamen i går, hvor jeg overraskende nok dumpet, hvilket jeg bare ikke kan forstå. Jeg havde siddet med det hele dagen, jeg følte virkelig jeg havde gjordt mit bedste. Er der nogle der ved om det muligt at tage eksamen om? Jeg bliver her meget snart HF -student, psykologi eksamen har virkelig trukket mit gennemsnit ned. Jeg havde også hørt at det højeste der blev givet var 4 det skal siges at vi er en blandings klasse med STX og HF elever:-( 


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. juni 2018 af OliverHviid

Hmm, måske overvej, hvorfor du dumpede? Hvad var lærernes begrundelse??


Svar #2
16. juni 2018 af pink4lady

Hun mente jeg manglede noget teori:(

Brugbart svar (0)

Svar #3
16. juni 2018 af NielsThoegersen

Det lyder lidt overdrevet at give en elev 00, fordi der "manglede noget teori"? Manglede du meget teori? Eller var der andet, som du også manglede?


Brugbart svar (0)

Svar #4
16. juni 2018 af Smut1

Hvad skal du bruge dit gennemsnit til? Hvis du ikke skal bruge det til noget bestemt, så bare glem din uheldige eksamen.


Svar #5
16. juni 2018 af pink4lady

Det eneste hun sagde var at jeg ikke svaret på det vigtigste som var teori, jeg kom ind på menneskets hukommelse, tænkning og opmærksomhed, jeg perspektiveret endda også til noget vi har haft om. Synes virkelig jeg er blevet uretfærdigt behandlet, men hva kan jeg gøre? Kan jeg tage den om?

Brugbart svar (0)

Svar #6
16. juni 2018 af OliverHviid

Hvis du mener, at du er bkevet uretffærdigt behandlet, så kan du forsøge at klage. Du bør dog  være opmærksom på, at du skal have en faglig begrundelse for klagen, og at klager meget sjældent virker. Desuden skulle det vist være ekstra svært at få medhold i mundtlige klager - men måske kunne det være en mulighed?


Skriv et svar til: dumpet eksamen :-(

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.