Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10541 til 10560 af 95433
-
høj karakter...
ForumindlægVed godt det er et møg irriterende spørgsmål, men jeg er vildt nervøs for min matematik eksamen på fredag. Jeg afslutter C-niveau (er 1.g'er) og jeg har fået mine eksamensspørgsmål udleveret. Jeg fik 10-10 i årskarakterer, og jeg skulle meget gerne komme op på hvertfald det samme til eksamen.... -
Det nye karaktersystem
ForumindlægHej, jeg tænkte på om der er nogen derved hvordan man udregner gennemsnittet i det nye karaktersystem, da det da umuligt kan være samme måde :O Er det ikke noget med A-niveau fag tæller mere end B osv. ? -
Hjælp (FSA)
ForumindlægHey :) Jeg skal op i fysik/kemi på tirsdag, men jeg ved ikke hvordan det foregår? Altså min lærer har forklaret mig det, men forstår det stadig ikk? Nogle som ka' hjælpe. -på forhånd tak. -
Merit HF
ForumindlægHej studieportalen Jeg står i den situation at jeg skal starte på andet år HF, for at kunne starte på andet HF år skal man have haft det er hedder NF og det svarer til fagene Biologi, Kemi og Geografi på C niveau. Jeg skal derfor have merit for mine fag Biologi, Kemi og Geografi. Mit prob... -
Hjælp!! Isolér F
ForumindlægC=((F-32)/(1.8)) -
Bevise slægtskab?
ForumindlægHej med jer!Det er første gang at jeg benytter mig af Studieportalen.dk, så jeg håber på at det ikke vil skuffe mig :)Jeg er igang med 3.g's opgave om evolutionsteorier osv. Bl.a. skal jeg komme ind på metoder til at vise slægtskab mellem arter.Jeg har fundet 2 metoder:- Mitokondrie-DNA- Fysi... -
Delta EN værdier
ForumindlægHej Hvor stor er værdierne for H2O, NaCl og sukker fx C6H12O6? Mvh. Emil -
Fotosyntese!
ForumindlægNogle der kan fortælle mig hvad, Calvin Cyklusen går ud på? Eller hvad ATP og NADPH er? Jeg ville være overlykkelig tak på forhånd! -
buda
ForumindlægHej folkens.. Er der en der har gode notater til budhisme, så vil jeg være meget glad. mange tak på forhånd. -
Analyse af The Sin Bin or Lucy’s Heart
ForumindlægNogen med en analyse The Sin Bin or Lucy’s Heart? Eller rettere en karakterisering af Lucy? Tak på Forhånd. -
Fedme og teoretikere
ForumindlægSkal til eksamen i morgen og håber på nogen lige kan give nogle ideér til, hvordan jeg kan få nogle teoetikere ind i problemet "fedme blandt børn og unge" evt. Giddens el. Ulrik Beck??? Ved bare ikke lige hvordan deres teorier kan passe ind i mit. Håber nogen kan hjælpe mig på vej, -
Erhvervsøkonomisk succes
ForumindlægHej, Hvilke strategiske muligheder man som virksomhed har for at få erhvervsøkonomisk succes?. Mvh, LPD -
Energikvalitet?
ForumindlægHej - er der nogen der kan forklare energikvalitet? Skal op til eksamen om 15 timer ..:P på forhånd tak -
?
Forumindlægnogle der ved om man skal op til en skriftlige kemi eksamen -
gensplesning
Forumindlægjeg skal lave en synopsis over emnet gensplejsede kartofler, hvor der er artikler der handler om godkendelsen af gensplejsede kartofler i eu. Problemformulering: Hvilke konsekvenser kan gensplejsede afgrøder have og hvorfor bliver der klaget over godkendelsen af gensplejsede kartofler? Problems... -
synopsis case
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i morgen i phsykologi og jeg har et par spørgsmål som jeg håber i nogen vil svare på. jeg har fået 3 cases om unge og stress. Hvordan opbygger men en synopsis om de her tre cases, og hvad skal den indhold, altså tænker noget perspektivering osv. og hvilken teorier ell... -
Modelfysik-haster
ForumindlægHej En hjælpelærer til modelfysik uni-niveau søges :) På forhånd Tak -
Kan jeg hæve snittet så meget?
ForumindlægHej Jeg har brugt hele ferien på at finde ud af hvad jeg vil efter gymnasiet, og er nu kommet til det punkt hvor jeg kan 100% afklare med mig selv at det er medicin jeg brænder for, jeg vil rigtig gerne være læge/speciallæge og ønsker absolut ikke andet. Hvis det skulle gå galt har jeg dog en lil... -
HASTER! EKSAMEN I MAT IMORGEN!
ForumindlægHej jeg skal til matematik eksamen imorgen på 10. klasses niveau... Jeg har læst op på en masse af de ting som vi skal kunne, men der er stadig nogle ting jeg er LIDT i tvivl om.. Det er : Isometrisk tegning Linære funktioner Andengrads funktioner Omvendt funktioner Vækstfu... -
mekanisk energi
ForumindlægHej alle nogen der lige hurtigt kan fortælle hvad mekanisk- og potentiel energi er? Synes det er lige bøvlet det der står på nettet. Vil bare gerne have det kort. Louise
