Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10661 til 10680 af 95433
-
ENERGILAGRING
ForumindlægHÆLP..... energilagring, nogle former eller metoder?? Alt viden vil gøre nytte, ved ikke noget som helst -
Lektier i juleferien?
ForumindlægPlejer man at få lektier for i juleferien?Jeg siger ja, min ven siger nej ("det er jo jul..."). -
Bonus for fag
ForumindlægHvis jeg har matematik, kemi, dansk, engelsk og matematik og teknikfag på A niveau, og kommer ind på et universitet indenfor to år, hvor meget kan jeg så gange mit snit med? -
HJÆÆÆLP!!
ForumindlægHej folk. jeg fik aldrig et svar på mit indlæg, så nu prøver jeg igen! Jeg skal op til kemi eksamen næste uge. 0-B niveau. Jeg tænkte på, om det er muligt at tage sådan en reeksamen eller hvad det nu er, hvis man dumper? Og hvornår kan man komme op igen? Er det samme pensum man kommer op i, og h... -
2 karaktere i fort. sprog
ForumindlægJeg har fortsætter tysk, dvs. tysk på b-niveau.Inde på Lection, som vores skole bruger tiul karaktergivning, kan jeg se, at jeg har to karakterer for tysk, både mundtligt og skriftlig. Kan det passe, skal der ikke kun gives en fælles karakter, når det er b-niveau? -
Tilbyder Lektiehjælp i fransk A-niv på Gymnasie niv
ForumindlægHej har du brug for hjælp i fransk på A-niveau så er du velkommen til at skrive til mig således vi kan finde ud af ngt. Jeg kan muligvis også undervise i sommerferien hvis du skal have fransk begynder eller fortsætter, jeg har lige afsluttet fransk samt er fransk mit modersmål så vi skal nok ku... -
Årsprøve
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til biologi årsprøve imorgen. Jeg har biologi på A niveau og går i 2.g. Er der nogen der har en ide om hvad jeg evt. skal huske at have med at noter? Måske tager vores lærer det sidste opgavesæt med, som 3.g'erne fik sidste år til skriftlig biologi? -
vanskelig kemi
Forumindlæghey folks er der nogen af jer som har noter til stx kemi på A niveau? jeg er nemlig ved at dumpe i faget- så ha meget hårdt brug for hjælp! håber i kan hjælpe mig! p.s. det værste er at i de humanistiske fag er jeg op på 10- 12 karakter men kemi ligger jeg på 00! -
Den sorte studenterhue
ForumindlægNæste år (3 HH), får jeg fem A niveau fag, dansk, engelsk, tysk, virksomhedsøkonomi og afsæning. Kan jeg så få den sorte studenterhue? -
Skift fra medicinstudiet til naturvidenskabeligt studie
ForumindlægHej. Jeg er færdig på 1. år af medicinstudiet i Århus og har bestået alle mine eksaminer. Det var min plan, at jeg ville tage det første år for derefter at vurdere, om jeg skulle læse videre. Jeg har besluttet at skifte til et andet studie. Jeg har tænkt på følgende uddannelser: DTU: Fy... -
Stx eller Hhx
ForumindlægHej alle sammen jeg står med et stort dilemma som gælder min fremtid. Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge Stx eller Hhx. Jeg vil hellere have Stx men så skal jeg have matematik på A jeg vil hellere have det på B og jeq er ikke så god til Kemi og Fysik som jeg også ska have på B Vil gerne læse vider... -
Eksamens Spg's
ForumindlægJeg sidder i den situation at jeg skal op i mundlig matematik(HF c niveau), paa mandag. Jeg er har dog ikke vaeret hjemme saa jeg har kunnet anskaffe mig eksamens spoergsmaalene - derfor ville jeg hoere om det var nogen som kunne smide deres hf(eller gym) c niveau's spoergsmaal op saa jeg kun... -
Gymnasium spørgsmål! :)
ForumindlægJeg skal starte på gymnasium i aarhus efter sommerferien. Jeg vil gerne spørger jer, for at være lidt forberedt, hvor mange timer i bruger på lektier om dagen, og hvor mange afleveringer I har om ugen? Synes I det er/var hårdt at gå på gym, og hvordan prioterer I bedst, når I også fx har sport ... -
Mulighed for at øge karaktergennemsnit efter Gymnasiet?
ForumindlægHej alle Jeg håber virkelig I kan hjælpe. Jeg vil gerne vide om det er muligt for mig at øge mit karaktergennemsnit efter gymnasiet. Og om jeg for eksempel godt kan tage et fag på samme niveau som i gymnasiet fx: jeg har fysik B nu og ender med en dårlig karakter, kan jeg så godt tage det på B-n... -
Kontorelev - hvilke suppleringsfag?
ForumindlægHej Jeg går lige nu i 2. HF, og jeg har besluttet mig for at tage en HGS efter sommerferien, så jeg kan blive kontorelev. HGS varer fra september til december, og efter december begynder jeg så at søge, så jeg forhåbentlig får en elevplads efter sommerferien 2015. I mellemtiden (dec-aug) arbejd... -
Emne til tværfaglig projekt i 9. klasse
ForumindlægHej :-) Jeg skal vælge et emne til et tværfagligt projekt, hvor faget jeg skal inddrage primært er fysik. Men jeg er helt lost... Har i nogle ideer til emner? Har tænkt på alderdom, men der står ikke så meget om alderdom på nettet... -
Henvisning internetside
ForumindlægHejsa Jeg skal i min SSO henvise til en internetside i en note. Hvordan gøres det bedst? Skal jeg skrive linket i noten som fx: tekstteksttekstteksttekstteksttekst1 1www.note.com Eller er det bedre bare at nævne forfatteren til det man henviser til, og lade selve linket stå i litt.-liste som fx... -
En opgave om vektorfunktion
ForumindlægHej Jeg er ved at forberede mig til skr. matematik. Dette gør jeg ved at regne en masse gamle eksamenssæt igennem. I den sammenhæng er jeg løbet ind i en opgave som jeg ikke lige kan løse. Opgaven lyder som følgende: En radiostyret modelbil A følger en banekurve, der i et sædvanligt retvinklet k... -
Har jeg bestået?
ForumindlægHey jeg sidder her og tripper. Fik 4 i skriftlig matematik på C-niveau, og 4 i mundtlig på C-niveau, altså i mine årskarakterer I 2.g fik jeg kun 02 mundtligt på b-niveau, og 00 skriftligt! Endvidere var jeg oppe til skriftlig eksamen på B-niveau hvor jeg fik 00? er jeg bestået eller hvad?... -
Ellære - konstantantråd
ForumindlægVed ikke om der er nogen der har den bog: OPGAVER I FYSIK A-NIVEAU (En blå en) OPG - E8 **Men Opgaven går lyder: Beregn, hvor langt tid der går, inden konstantantråden brænder over i et kredsløb. Relevante antagelser.** Strømstyrken gennem den er 6,0A, konstantantråden har start temp. 20C, bræ...
