Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10701 til 10720 af 20688
-
Kunstig vægtløshed
ForumindlægHej! Er der nogen her der kan give mig en forklaring (baseret på teorier inden for fysik) hvordan man skaber kunstig vægtløshed? Brugbar svar vil blive værdsat -
Syre og baser
ForumindlægHej er der nogle af jer, der kan forklare mig, hvad syre og baser er? Har nemlig ikke haft kemi endnu, kun fysik. Så det ville være en stor hjælp, at forklare mig hvad det er. Tak på forhånd :) -
astronomi-marsbanen
Forumindlæghej.... er der nogen der har astronomi eller evt. fysik som har konsrueret marsbanen vha. keplers første lov?? hvis der er så vil jeg meget gerne vide hvordan. på forhånd tak -
Rumkapløbet
ForumindlægHeej:) Der skulle tilfældigvis ikke være en der sad inde med en at-synopsis op rumkapløbetmellem sovjet og USA i fysik og historie. kunne rigtig godt bruge noget inspiration:) -
Emner
ForumindlægHeej ! Er der nogen der ved hvilke emner man kan trække til eksamen i FSA 9 klasse i Fysik/Kemi. Er nemlig lidt i tvivl :s -
kan dette virkelig passe ?
Forumindlægformlen på side 3-4 http://www.math.ku.dk/formidling/studieretningsprojekter/filer/Mat_fysik/Vandraketter/Vandraketter.pdf -
Bølgelængde af lys
ForumindlægSøger hjælper til en hurtig fysik opgave! Opgaven lyder: Hvad der sker med bølgelængden af lyset, når det bevæger sig ind i en glasklods? Håber I kan hjælpe! -
gødningssalte
Forumindlæger der nogen der ved præcist om hvad gødningssalte er, ville bare lige hurtigt have det forstået, hvilket fordi jeg skal til fysik eksamen imorgen.. har meget travlt. på forhånd tak.. -
vedvarende energi
Forumindlæghej jeg ville lige stille et spørgesmål.. er der nogen der kan forklare mig hvad vedvarende energi er er? det haster og jeg skal til fysik eksame om 2 dage så jeg har meget travlt.. på forhånd tak ;) -
Satelit i rummet
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal i morgen til prøve i fysik. Er der en som ville kunne forklare mig hvordan det er muligt at en satelit kan holde kursen omkring Månen? -
Rapport hjælp
ForumindlægHej :-) Er der nogen, der kan se på min fysik rapport,, og give feedback til hvad jeg måske kan gøre bedre? På forhånd tak -
hastighed
Forumindlægjeg kunne godt bruge HJÆLP til den ene opgave i fysik, det er et par år siden jeg havde det på c-niveau og har glemt meget af det.. jeg har vedhøftet opgaven -
magnetisme
Forumindlægjeg skal op i fysik og kemi i morgen og jeg kan simpelhen ikke finde ud af at forklare hvad forskellen på induktion, elektromagnetisme og magnetisme er. Er der nogen der ved det ? knus :) -
fedt, kulhydrat og protein.
Forumindlæghej.. jeg skal op i fysik/kemi .. Og jeg ved ikke helt hvad jeg skal snakke om under Fedt, kulhydrat og proteiner. nogle ideér? -
Transformation?
ForumindlægHvad er det helt præcist og hvordan laver man selve forsøget? please svar, skal op til fysik-eksamen og vil gerne bestå haha tak på forhånd :p -
Ohms Lov
ForumindlægHej (: Jeg skal op til mundtlig fysik eksamen i morgen og jeg er rimlig i tvivl om hvad Ohms lov er. Er der nogen der kan hjælpe mig? Tusind tak på forhånd! -
Fysikaflevering - varmekapacitet
ForumindlægHej, Jeg har fået denne opgave for i fysik, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af opgave 1 og 4. Håber i kan hjælpe -
newtonnn hvem kan hjælpe med AT
Forumindlæghej jeg skal op i AT fysik og historie. Jeg har om Newton, og jeg har et spørgsmål jeg gerne meget vil have hjælp til: Hvordan kom Newton frem til tyngdeloven og hvordan blev den anvendt? -
CIE-diagram.
ForumindlægSkal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe? -
Elektrolyse af syre
ForumindlægHej alle, i morgen skal jeg til fysik/kemi prøveeksamen og ville bare høre: hvis jeg skal lave en elektrolyse af en syre - hvilken metode er så lettest?
