Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 10721 til 10740 af 44201
-
Who/Whom?
ForumindlægHello Jeg er lidt i tvivl om, hvornår who eller whom skal bruges, når man skriver (på engelsk naturligvis). -
FSA 2014
ForumindlægHar i denne uge skulle trække op til FSA, og trak historie og mundtlig engelsk. Hvad har I trukket? - og er i glade for det? :) -
hjælp
ForumindlægHjælp. Skal bruge en Eminem opgave på engelsk, og Dan Turell Mord i mørket, en analyse, hvis der er en Martin og Viktoria analyse for nr1, så er det jo perfekt!! Hjælp plz. Anja -
Summary
ForumindlægHejsa..Nogle der er inde i, om man i summaries, ska skrive titlen på dansk eller engelsk? altså om den skal oversættes? -
Hjælp med english grammar
ForumindlægHej :-) Er der nogen som vil hjælpe mig med at rette min engelsk oversættelse igennem? Tænker mest bare på grammatiske ting.. -
Divorced, Beheaded, Survived
ForumindlægHej! Jeg vil spørge om, der er en venlig person, der vil se min engelsk stil igennem (korrekturlæsning). Jeg håber, der er nogen, der vil hjælpe. Det vil betyde meget. :) -
ordforråd
ForumindlægHej! Jeg vil rigtig gerne være bedre til engelsk, men det kræver at jeg får et bedre ordforråd nogle ideer? -
rettelse
ForumindlægHej er der nogen der kan lige rette min stile, da jeg er ikke så god til engelsk. please skal aflever den imorgen -
Emne.
ForumindlægJeg mangler et emne at arbejde med i mit studieretningsprojekt i 3.g? Jeg har valgt fagene; Engelsk og Samfundsfag.. Ideer/foreslag?:) -
Oversættelse
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen, der ved hvordan man kan oversætte denne sætning til engelsk: "Jeg har været i praktik på plejehjemmet. " På forhånd tak -
Concord
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål omkring concord i engelsk. Er subject-predicator concord det samme som subject-verb concord? På forhånd tak :) -
SSO Matematik. Indhold?
ForumindlægHej. Så skal jeg til at skrive SSO men vi har kun fået indformatios om hvad en sso i historie, dansk og engelsk skal indholde. Nu er mit spørgsmål hvad skal man have med i SSO Matematik. -
Hvordan bliver man bedre eller klogere?
ForumindlægHej, jeg har sådan set fået lave karakterer i bl.a. engelsk afleveringer. Jeg følger godt med i timerne, men når det kommer til afleveringerne, så får jeg sådan nogle dårlige karakterer. Jeg laver sådan set altid mine lektier, men det er bare det, man gerne vil forbedre sine karakterer, men ved... -
SRO om smerter (Antagonister)
ForumindlægVille bare lige spørge om nogen vidste om dette udsagn er rigtigt eller om jeg har misforstået det En antagonist kan altså stoppe for videre sendelsen af smerteimpulser i smerteneuronerne, da den stopper for tilførslen af Na+ og dermed muligheden for en udløsning af aktionspotentiale. -
Tabelværdier
ForumindlægHej, er der nogle, som har nogel tabbeler med termodynamiske vædier? -
PLEASE HJÆLP
ForumindlægNogen der har lavet "over 60 and overlooked" Så ville jeg blive virkelig glad hvis de ville sende den til [email protected] Den skal afleveres imorgen, så jeg er desperat -
ikke konstant hastighed
ForumindlægEr der nogen der kan forklar mig hvordan bevægelsesligningerne for en ikke konstant acceleration er? Og hvordan ville t,s - t,v - t,a graferne se ud :) -
dipoler eller ej?
ForumindlægHej nogle som kan hjælpe med dette spørgsmål: 3. Overvej hvilken betydning det har for et molekyles egenskaber om det er en dipol eller ej. -
trigonometrisk funktion
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvor jeg kan finde en beskrivelse af hjertets sinus rytme som trigonometrisk funktion? Sandgaard -
Indholdsfortegnelse og sidetal i word 2007
ForumindlægOkay så der er stor forskel på 2003 og 2007. Jeg skal indsætte sidetal i et dokument, indholdsfortegnelsen skal ikke med og sidetal skal derfor starte på side 2 som side 1. Problemet er at jeg sagtens kan krydse "speciel første side" under sideopsætning, men så står der på sidste side ...
