Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1061 til 1080 af 181597
-
Pensum for skriftlig eksamen
ForumindlægHej jeg ville spørge om der er nogen af jer der kan hjælpe mig med at finde alt hvad der er hver at vide om disse emne. Jeg kender også selv en del til det, men jeg vil være sikker på jeg ikke har overset noget. Håber i kan hjælpe mig. Tal & algebra Procent & rente Trigonometri Funktioner -
Spansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen! hvis man ikke er så god til spansk og skal op til terminsprøve om en uge, hvad skal man så gøre? Seriøst spørgsmål thoo :D Det stresser mig herre meget :( -
Bedømmelse af skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har fået en meget værre karakter i engelsk end forventet, og ville høre, om jeg kunne sende min opgave til én herinde, som så muligvis kunne bedømme min opgave. Jeg overvejer stærkt at indsende en klage. Mvh -
Eksamens spørgsmål matematik!!
ForumindlægJeg har vedhæftet et billed af opgaven, hvor jeg skal bestemme kvartilsættet for kvinder og mænd, her har jeg sagt at: Kvartilsættet kvinder: Der hvor vi ser linjen ved vores boksplot starter er den mindste værdi = 20.7 1. kvartil = 30 medianen = 35.7 3. kvartil = 42.5 største værdi = 82.3 ... -
Ekstra matematik eksamen
ForumindlægYo! Jeg har været til samtale med rektor,uddannelsesleder, min matematik og en anden matematik lærer. Det var jeg, da min matematik lærer mente jeg havde snydt i terminsprøven. Der var tale om en værdi jeg havde brugt, hvilket han mente jeg ikke var klog nok til at bruge. Jeg blev så spurgt om j... -
Skriftlig Dansk Eksamen - Klage?
ForumindlægHej Studieportalen & brugere Har lige fået karakterer for afsluttende skriftlig eksamen STX 2019, hvor jeg har fået 4 i dansk for mit essay om "Meningsdannelse på de sociale medier". Jeg overvejer derfor, om jeg skal klage, men vil lige høre jer først. Er der nogen, som vil tage e... -
Engelsk skriftlig eksamen i morgen (hjælp!)
ForumindlægHej!Jeg skal til engelsk skriftlig eksamen i morgen og kunne godt tænke mig at læse nogle virkelig gode essays til inspiration. Nogen der ligger inde med nogle eller ved hvor jeg kan finde dem?Er der andre der skal op i morgen, og hvordan forbereder I jer? -
Hjælp...til skriftlig eksamen i dansk
Forumindlæghej... er der ikkenogen der har en analysemodel til henholdsvis noveller, eventyr osv som de vil dele med mig og andre. Jeg ernemlig elendig til at skrive stile........ og især analysere og fortolke -
noter og råd til engelsk skriftlig
ForumindlægEr der nogen som har nogle gode råd til terminsprøve i engelsk skriftlig på b niveau..? især til grammatik delen altså delprøve 1?? tak på forhånd! :D -
Skriftlig matematik afl.
ForumindlægHvad skal der indeholde i en skriftlig aflevering i matematik? Bortset fra udregninger og facit -
matematik hjælp
Forumindlæghej problem til min problemløsning når man skal lave sin problemløsning til matematik-eksamen, og der er vehæftet et svarark, skal man så rive det af og aflevere det sammen med sin opgave, og i så fald, hvordan skal man så vedhæfte det, er der en klipsemaskine i lokalet, eller hvordan:)? -
Skriftlig Dansk A
ForumindlægHej Alle Jeg skal til dansk A årsprøve i morgen, men er kommet i tvivl om, hvilke genre der typisk forekommer. Kan I svare mig på dette? Pft. -
Skabeloner til skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Er der nogen der ved hvor jeg kan finde nogle skabeloner til skriftlig eksamen i virksomhedsøkonomi B. Det skal gerne være tomme skabeloner, der kan åbnes i excel. Det skal bare være til de mest almindelige opgaver. Jeg skal til eksamen på onsdag, så det skal gerne være derinden. ... -
Eksam. Hjælp
ForumindlægHej er der mulighed, for at jeg kan få nogle spørgsmål eller noget lignende, som man får til eksamen i matematik. Vil bare have noget som man typisk ville få til eksamen. Hvis ikke i ved det så bare skriv noget i tror : ) -
matematik eksamen
Forumindlægheyjeg har været oppe til mat eksamen, hvor jeg kom ud for at min lærer spurgte til det samme igen og igen, som jeg havde fortalt om tidligere..også troede jeg jo selvfølgelig at det jeg havde fortalt var forkert, og sagde andet, og det gjorde mig bare så forvirret..det trak mig ned..så sker det ... -
Karakter skriftlig mat
ForumindlægEr der nogen som kender systemet for karaktergivning for 1 årigt højniveau matematik..? Jeg er lidt i tvivl, for jeg var til eksamen sidste år og fik 9 (dovenskaben længe leve). Jeg skal så op igen i år og det er noget med at eksamen i år tæller 2/3. Nogen der ved hvordan det fungerer i praksis? ... -
Matematik - dumpet eller?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg ser at flere har haft lignedne spørgsmål, men jeg er dog stadigvæk i dyb tvivl om jeg har dumpet matematik? Alle min karakterer ser fine ud, bortset fra matematik. Desværre. Jeg havde til at starte med matematik på A da jeg startede i gym., men jeg skiftede linj... -
Hvad fik I i dansk skriftlig eksamen?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er i chok over min skriftlig dansk, hvor jeg normalt får 10 og aldrig under, men i dag har fået 4!! 4!! Det viser sig så at mange i min klasse og på min årgang har fået 4, som også plejer at ligge på 10 og 12. Hvordan er det gået Jer? Hvis snittet er så lavt landsdækkende,... -
Dansk Skriftlig Eksamen 2011 - Nogen der vil læse min skriftlig dansk stil igennem, og komme med en mulig vurdering på en karakter?
ForumindlægKan selvfølgelig godt se det ikke er særlig nemt uden de givne artiklers, som er læst i forbindelse med opgaven. Men opgaven lød således: Krimigenrens popularitet Skriv et essay om krimiens aktuelle popularitet. I dit essay skal du tage udgangspunkt i (Krimifacisme? - det er en af de artikler d... -
Eksamen 2009 HTX matematik
ForumindlægNogen der har lavet opgaven ?
