Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 10801 til 10820 af 25374
-
Vækstmodeller
ForumindlægJeg har fået denne opgave, som jeg virkelig har problemer med, hvis nogle kan bidrage med noget, er de mere end velkommene :) "Redegør for grundlæggende egenskaber for lineær- og eksponentiel vækst. Hvis man bliver præsenteret for et talmateriale og skal undersøge om der er tale om en lineæ... -
Betyder det noget for min fremtid?
ForumindlægGår i 9.klasse og skulle have haft en aflerving klar til i morgen, men jeg har ikke fået den lavet.. Betyder det noget for min fremtid eller karekter for at komme videre? -
kørsels penge til uni.
Forumindlæghvis man går på uni, og kører bil for at komme frem og tilbage er der så nogle benzin penge at hente igen ? hvor kan jeg finde info. om dette. ? -
stjerner
Forumindlæghej forstod ikke helt 1.hvad er en pulsarer 2.hvorfor er supornovaer så vigtig for livets opståen neutronstjerne er det bare en stjerne -
hjælp: informationer om navarra
Forumindlæghei Alle sammen. er der nogen af jer der kan hælpe mig med spansk opgave. jeg skal skrive om navarra og deres fest i juli med tyrefægtening. skriv så mange informationer om festen (férmen) mange tak på forhånd -
Hvordan ved man hvilke produkter reaktanter bliver til ?
ForumindlægEn ting er at afstemme et reaktionsskema som er skrvet op.. en anden ting er selv at skulle opskrive et raktionsskema.. Hvordan ved man hvilke prodykter der kommer ud af forskellige stoffer ? -
skolesekretær
Forumindlæger der nogen der har kendskab til skoleskretære...hvordan arbejdsforholdet er og hvad de tjener osv. -
Bandekrigen i KBH - hvorfor?
ForumindlægHej Jeg sidder her og skriver SRP, men er gået lidt død ved mit ene redegørende spørgsmål da jeg ikke kan finde hoved og hale i bandekrigen? mit spørgsmål lyder således: redegør kort for baggrunden for den såkaldte bandekrig med fokus på situationen i København? Nogle der har nogle ideer til hvor... -
Er der en som gider at læse en kort redegørelse i dansk
ForumindlægJeg vil gerne hører om der er en som har lyst til at læse en kort redegørelse i dansk, som handler om brevet og brevromans genren. Sammen med overskriften fylder det hele 115ord. Jeg har brug for lidt hjælp til korrektur. Jeg har selv læst den igennem flere gange, me jeg ved at der stadig må vær... -
Stil - Hjælp HASTER
ForumindlægHej Jeg har skrevet en fantisk fotælling i den underforståede konstruktion, det vil sige at det foregår i den rigtige verden og at der kun kommer lidt/næsten ikke noget overnaturligt Er der nogle der vil læse den og give respons??? -
Straffeattest?
ForumindlægJeg udmiddelbart blevet sigtet for vold i en alder af 16år, men senerehen blevet løsladt pga. af manglende af beviser - Mit spørgsmål er vil det have nogen effekt på min staffeattest? Er oplysningerne blevet smidt konkrete på min straffeattest??... Har nogen påvirkninger af søgning af fritids... -
Tysker -> USA
ForumindlægHejsa. Var det ligefør og under DDR at østtyskerne rejste illegalt til Amerika? -
Global opvarmning hysteri? (vulkaner)
ForumindlægHej Jeg har læst mennesket paa verdensplan udleder ca. 22 gigaton CO2 pr. aar. Hvordan kan man saa være saa nervøs for menneskets udledning af CO2, naar en aktiv vulkan skulle udlede ca. 8000 gigaton CO2 og at der ligenu findes over 1500 aktive vulkaner paa Jorden? Haaber meget paa svar. Mange tak -
hjælp til dansk stil
ForumindlægHeej alle sammen kan nogen fortælle mig , Hvorfor man skal være 18 for at få tatovering ? -
Oxygenoptagelse - foster
ForumindlægEn kammerat og jeg kom til at diskutere, hvordan et menneskefoster trækker vejret, når det ligger i moderkagen. Er der nogen der ved det? På forhånd tak! -Frede.. -
SU?
ForumindlægHej :D Nogle der kan svare på dette spørgsmål? Hvilke konsekvenser har SU for samfundet? Kom både med ulemperne/fordelene :) På forhånd tak :) -
Staten blander sig for meget..
ForumindlægMener I det er i orden, at staten blander sig i borgernes privatliv og begrænser vores selvbestemmelsesret? såsom tvangesfjernelse..(f.eks. har forældrene ikke lov til, at slå deres børn eller bruge anden form for fysisk afstraffelse i børneopdragelsen)? Har forælderne ikke lov til at bruge fysi... -
rettelse
ForumindlægTænkte om der var en venlig sjæl der lige ville kigge dette igennem og komme med lidt rettelser. In spite of the police had banned the demonstrations there were many hundreds of young people in London to demonstrate against the government. The most of the demonstrators wanted to express their op... -
TV
ForumindlægHej har lige et spørgsmål. Hvorfor mener man at tv´s samfundsforandrende kraft er stor? Er det fordi mange mennesker ser det eller hvordan? Eller er det fordi det påvirker mennesket? -
London, Hemingway, Conrad og Sandemose
ForumindlægHej, sidder og skriver opgave om en bog. Fortælleren nævnder nogle af sine forbilleder: Jack London Joseph Conrad Hemingway Sandemose jeg tænkte om nogen vidste hvad der er fælles for dem? jeg ved de er mænd, og forfattere, men hvad er deres budskab? har de nogle fælles tanker?
