Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 10881 til 10900 af 35503
-
biotek jernmangel
Forumindlæger der nogen der kan forklar hvad Jernhomeostase er? der er ikke mange kilder man kan finde på nettet så er der nogen der kan hjælpe eller give ideer til andre ting jeg kan skrive emnet er jernmangel og jeg taler blandt andet om hvad jernmangel er -
HJÆLPP VALG AF STUDIERETNING
ForumindlægHej jeg er en pige på 16 år, som generelt er ret glad for at gå i skole. Jeg går på HTX nu, og vi skal til at vælge studieretning. Jeg synes generelt at biotek er meget meget interessant, men er bange for at det bliver for svært for mig, og at jeg ender i en klasse hvor alle bare er 12-tals eleve... -
eksamenskuller
Forumindlæghvis man har fået virkelig dårlig karakter til eksamen som jeg kun bestået(lærens begrundelse at jeg var nervøs og det ikke var særlig sammenhængende), så er mit spørgsmål hvis jeg var dumpet kunne jeg så tage den om? (uden at tage hele året om?) -
Sundt blod af jeppe aakjær
ForumindlægHej :) da jeg skal op til eksamen allerede mandag og ikke har haft tid til at foreberede mig villle jeg spørge om nogen har analyse af digtet!!! eller kan hjælpe mig med at analyser, hjælper gerne med alt andet -
Ideer til emner - Ng/fy
ForumindlægHej Alle. Jeg skal aflutte naturvidenslabeligt grundforløb 1.g, og skal derfor op til eksamen. Jeg har trukket Ng/fy, jeg skal bruge ideér til et emne?? Fyr løs På forhånd tak;) -
Forberedelse
ForumindlægHej. :) Hvordan forbereder man sig bedst til matematik eksamen A-niveau? -
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej alle, hvordan forbereder i jer til mundtlig engelsk eksamen?På forhånd tak -
Nanvgivning+opgaver
ForumindlægJeg er i gang med at læse til eksamen. I den forbindelse vil jeg gerne træne navngivning af organiske molekyler. Er der nogen, der ligger inde med sådanne navngivningsopgaver, hvor der evt. også er facit til? Hvor facit er rimelig opdateret, hvad navngivningsregler angår. /Kvika -
Engelsk A - studentereksamen
ForumindlægHej Er der nogle der kort kan forklare mig hvordan eksamen på STX i mundtlig engelsk foregår? Har I nogle gode links til analysemetoder ol., da jeg kan forestille mig, at man skal analysere en tekst? Hvis det så også er tilfældet, skal man så perspektivere til andre tekster og i så fald, hvilke?... -
Hjælp til valg af bachelor
ForumindlægHej Jeg står i et kæmpe dilemma, da jeg skal søge ind på en videregående uddannelse inden for 6 dage og samtidig ikke er afklaret med, hvad jeg gerne vil. Mit gennemsnit er over 13, hvorfor jeg højst sandsynligt vil blive optaget på min førsteprioritet uanset retning. Jeg finder følgende udda... -
Anden bachelorgrad
ForumindlægHvis man allerede har en bachelor+kandidatgrad fra udlandet men vil gerne læse noget helt tredje i Danmark, kan man så godt blive optaget? Hvordan kan dit uddannelsessted finde ud af, at du har en sådan eksamen. Jeg har tænkt mig ikke at opgive sådan en detalje, da jeg virkelig har brug for opt... -
Graf for andengradsfunktion (akut hjælp)
ForumindlægHej, Siden folk har været så behjælpelige med mine andre to akutte spørgsmål, vil jeg smide mine sidste to. Jeg skal til eksamen klokken 13, så derfor er spørgsmålene akutte:) Jeg skal tegne grafen for en andengradsfunktion: f(x) = x^2 - 2x -3 GeoGebra er virkelig et problem for mig, så hvis ... -
Skriftlig biologi A 2014
ForumindlægHej. Er der nogle der har opgavesættene fra eksamens opgaverne biologi A juni og August 2014? På forhånd tak! -
Sumfigur - ligning
ForumindlægHej! Jeg skal løse den vedhæftede opgave 6.4, og jeg har forsøgt at opstille denne ligning: (2n) + (m) + (5) = (5) + (3m) + (n) Jeg er i tvivl, da de har tilføjet, at summen lodret og vandret er 15. Skal 15 så være med i min ligning? Tak på forhånd -
Er dette eksamenssnyd?
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil bare af nysgerrighed stille et spørgsmål. Hvis man til en skiftlig eksamen på gymnasiet, går på internettet og chatter med en person om noget, som IKKE har noget med fx selve eksamens opgaver(ne) af gøre, hvad er konsekvenserne så? Bliver man smidt ud? skal man gå om? el... -
Matematik prøve
ForumindlægHej, Jeg er en elev i 1.g og skal til eksamen i matematik her om ikke særlig længe. Det er på A niveau, skal sikkert også have det i 2.g og 3.g.. SÅ mit spørgsmål er: Hva' nu hvis man får 00? kan man overhovedet forsætte på gymnasiet? Jeg har indtil videre fået 10 i dansk og 7 teknik, og de... -
eksamensforberedelse;
ForumindlægHvordan forbereder i jer bedst til eksamen?Udover at gennemlæse pensum, er der så andet man burde gøre, og hvad?Og hvordan bevarer i bedste overblikket til selve eksamen? -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej :-) er der nogle som vil hjælpe mig med at oversætte disse sætninger fra dansk til tysk? Der er desværre optaget - kan de ringe tilbage senere? Hvad kan jeg hjælpe dem med? hej, der er hos... undskyld, kan de sige det igen? du må have forsat en god dag. hej, du snakker med... kan de v... -
Kirken betydning og udvikling gennem den Europæiske middelalder
ForumindlægJeg skal op til en prøve allerede i morgen, jeg har trukket emnet dansk og europæisk middelalder. Jeg har fået kilder der klart ligger op til t jeg skal arbejde med kirken og dens betydning. Jeg kan dog ikke finde ud af hvordan jeg skal formulere mig så jeg kan have en rød tråd hele vejen gennem ... -
HJÆLP
ForumindlægNogle der har været oppe i matematik C HF skriftlig??
