Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 10881 til 10900 af 60468
-
matematik eksamen A
Forumindlæghej hvordan ser matematik eksamen på A-niveau ud? -
Tysk-eksamen (ny ordning)
ForumindlægHej Jeg skal her imorgen til tysk eksamen,og da det er tysk-eksame efter den nye ordning betyder det, at jeg har 24 timer til at forberede et oplæg ud fra teksten jeg trækker. Teksten jeg trækker har så tilknytning til et af temaerne jeg har læst i løbet af skoleåret og ud fra det skal jeg persp... -
Hjælp til engelsk sætninger søges!!
ForumindlægDer er kun en fejl i hver sætning: 1. In the end there was many things that I was dissatisfied with. 2. Peter simply cannot avoid to get tricky questions from the teacher. 3. Many people lost their life in the tsunami. 4. have you heard anything about that the rules have been change... -
Rettelse af engelsk stil
ForumindlægHej alle.Jeg er ikke den skarpeste til det med engelsk, men jeg har gjort et forsøg. Jeg håber meget at der er en enkelt eller to der vil rette den igennem for mig, det ville være en stor hjælp.________________Opgaven: Kevin Warwick er en mand som har fået implanteret en microchip i kroppen. Mikr... -
Hjælp med at rette engelsk tekst
ForumindlægEr der nogle der vil rette min engelsk stil, sender den over indbakken både på dansk og engelsk, det vil være en stor hjælp! -
Engelsk version af studieportalen?
ForumindlægEr der nogle der ved om der findes en engelsk version af studieportalen? Altså en hjemmeside hvor engelske studerende kan finde hjælp til deres opgaver. -
Rettelse af en engelsk stil
ForumindlægHej, Jeg vil høre om der er en der ville rette og læse min engelsk stil igennem? Det vil være en kæmpe hjælp da jeg ikke er så god til engelsk.. På forhånd tak:) -
Hvem er god til engelsk?
ForumindlægEr der en skøn person, som kunne tænke sig at hjælpe mig med rette min engelsk stil.. Jeg er ikke særlig god til skriftlig engelsk. Håber der er en der kan .. Mange tak:-) -
Læs skr. dk eksamen
ForumindlægEn der vil læse min danske stil som jeg skrev til studenter eksamen, og give en karakter. skriv lige, så sender jeg den. -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej allesammen, jeg skal op til fysik/kemi eksamen imorgen, vil gerne spørg om hjælp i forbindelse med organisk kemi, om hvilke forsøg jeg kan vise ? : ) tak -
Studieaktivitet og re-eksamen?
ForumindlægHej. Når det siges at man årligt skal bestå 45 ECTS i det samme studieår, er det med eller uden re-eksamen for det pågældende studieår? Eksempel: Du er i slutningen af blok 4, og mangler at tage et eksamen i et kursus på 7.5 point. Lige nu har du kun 37.5 points, så du skal tage og bestå den ek... -
Mangler analyse af Eksamen (Kortfilm)
ForumindlægHej Er jeg mangler en analyse af kortfilmen eksamen hvis der har sådan en vil jeg gerne have den. På forhånd tak hilsen lars i kan sende den til [email protected] -
Eksamen vs årskarakter
ForumindlægNår man engang skal til at, ville på universitet, er det så ens eksamen eller årskarakter, som gælder ( snittet ) hvis man går på fx hhx -
Fjederforsøg:O?! Eksamen HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen. Og er lidt i tvivl om hvorfor man skal gange med 1/3 af fjedermassen, når man udfører et forsøg med en fjeder, der bevæger sig (med et antal lodder på). Tak på forhånd! -
Hjælp til dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal tll min dansk eksamen analysere et digt, som hedder "Kun voksne" skrevet af Marianne Larsen. Jeg har et par sætninger, jeg ikke helt forstår, så måske er der nogen, der kan hjælpe mig. I strofe 6 står der "tidligere har de sikkert været alt muigt andet" og i stro... -
Spørgsmål til eksamen
ForumindlægJeg har fået nogle spørgsmål til min Matmeatik eksamen C men jeg forstår dem ikke, er der nogen der kan hjælpe?? det er inden for Lineære Funktioner og Beskrivende Statestik Delspørgsmål: 1. I forbindelse med din redegørelse skal du redegøre for bestemmelse af forskriften for en ret linie der g... -
Mediefag eksamen C
ForumindlægHej alle sammen, sommerferien nærmer sig, og gud hvor er det skønt :) Men nu har jeg jo lgie en lille bitte eksamen imorgen i mediefag som det lyder sig af overskriften ;) Så jeg håbede i ville svare på nogle hurtige spørgsmål? 1: Hvad er vigtigst at have med i "efterkritik" altså n... -
Ikke indstillet til eksamen i et fag?
ForumindlægHej, jeg tænkte på, hvad sker der hvis man ikke bliver indstillet til eksamen i et fag? Lad os sige man har valgfag på 2. år, som f.eks. Matematik, og man mangler nogle opgaver, og læren vil indstille en til ikke at komme op i eksamen i matematik, hvad sker der så helt præcist ? -
Engelsk oversættelse. (kort)
ForumindlægHej, Jeg har lige oversat en tekst fra dansk til engelsk. De fejl, jeg plejer at få er tit dumme fejl, som jeg udemærket er klar over, men bare overser dem når jeg selv går min tekst i gennem, så jeg vil gerne have en anden til at kigge på den. Der er dog et par småting, som jeg ikke helt har ... -
Eksamen imorgen...haster
ForumindlægEn der kan rette mit oplæg... skal til eksamen imorgen..Plz Skole og Internet kan nu fejre 10 års jubilæum ,det gælder for børn både i børnehaven iog i skolen Der schule und Internet hatte feriet ihren 10 Jahren Geburstag. --------------------------------------------------------- Computere b...
