Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 10901 til 10920 af 160717
-
Løsningskurvers hældning i punktet A
ForumindlægEr der en der kan hjælpe med opgave a) -
Lidt hjælp til at bestemme a?
ForumindlægHey, er der nogen der kan forklare mig hvordan og hvad jeg skal gøre? :) Lad f(x) = a * x - 2, hvor f(6) = 1. Bestem a. -
Bevis (a^p)^q
ForumindlægHej folkens.Er der en, der hurtigt kan bevise(a^p)^qPå forhånd tak.Amigo -
srp i Matematik og Historie, om Antikkens Grækenland og Græsk Matematik
ForumindlægHej :-) Jeg skal skrive SRP her i November, imorgen skal jeg have møde med mine vejledere og har ikke rigtig nogen idé om hvad jeg skal fortælle dem, da jeg ikke ved hvad jeg vil skrive om. Vi har fået at vide at vi skal være godt forberedt, men fandt jeg først ud af i dag da jeg har været i bro... -
SRP - Kemi og matematik - kinetik - 1. Ordensreaktion 2. Ordens reaktioner og 0. Ordensreaktioenr
ForumindlægHej Det haster. Jeg skal op at forsvare min SRP i matematik og kemi, hvor emnet er kinetik. Min problemformulering tilføjes som foto. Mit spg er følgende: Hej, må læreren spørge indtil alt muligt andet udenfor det jeg har slrevet i? Jeg har skrevet i mat A og kemi B, hvor fokus er på kinetik me... -
Forskel på Samfundsfag C og A
ForumindlægJeg skal snart vælge studieretning og ville i forbindelse med det gerne høre, hvor stor forskel der er i samfundsfag på C og A - både i forhold til indhold, sværhedsgrad og evt. andre ting, og er der noget, man skal være forberedt på, hvis man vælger en studieretning med samfundsfag på A Mange t... -
funktion
Forumindlægnogen der kan forklare mig hvad jeg skal i denne opgave. Forstår det simpelthen ikke https://ibb.co/K5ZYXvM -
CBS adgangskvotienter 2015
ForumindlægHej alle sammen, Skal her til sommer (afsluttede STX i 2014) søge ind på universitet. Vil gerne læse Ha.jur på CBS som i 2014 på kvote 1 krævede et gennemsnit på 8,3 og standbykvotienten ligger på 8,1. Er dog begyndt at blive en lille smule nervøs for om jeg kan komme ind, da mit gennemsnit neto... -
Find a og b
ForumindlægJeg har følgende ligning: 5 = 2b + a + π*(a/2) Hvordan finder jeg hhv. a og b? -
HHX Optagelsesprøven!
ForumindlægHej, jeg går i 9. klasse. Jeg skal til optagelsesprøve på HHX imorgen. Alt er skriftligt ( Matematik, tysk, engelsk og dansk). Opgaverne skal blive løst på computeren. Ved i hvilke slags opgaver man får? Hvordan er niveauet? Skal man bestå alle fagene? Er man egnet, hvis man består med 02? ... -
Integral a^x
ForumindlægHvordan kan integralet af ax = ax/ln(a) -
HJÆLP TIL MUNDTLIG MAT A!
ForumindlægER DER NOGEN DER HAR NOGLE NOTER TIL MAT (A) EKSAMEN MUNDTLIG ?? -
Forberedelsestid Bio A
ForumindlægEr det 20 eller 30 minutters forberedelsestid man får til mundtlig biologi, A-niveau?Mvh Petrine -
Læse matematik som sit sidefag
ForumindlægNogle af jer som har læst matematik. Jeg går med en lille overvejelse om eventuelt at tage matematik som et sidefag af en art. -
Renteformlen matematik
ForumindlægHej, Jeg er igen i gang med en opgave og jeg ved at man skal bruge renteformlen. Dog ved jeg ikke hvad der er hvad. Hvad er startkapital, rente og termin? -
Matematik problemmer
ForumindlægSidder lidt fast i denne ligning, 13x=(4+x)^2-3x-(4-x)^2 -
Forkert? Vinkel A
ForumindlægHej Jeg har en retvinklet trekant (med målene 3-4-5) a=3 b=4 c=5 Jeg skal så beregne mig frem til VINKEL A. Er det så korrekt, at jeg dividerer 4 med 5 = 4/5 = 0,8 Giver det så 80 grader ? :O På forhånd tak (: -
hjælp til opgave A eller B ?
ForumindlægJeg skriver om fedme i psykologi og biologi og er pludselig blevet total i tvivl om, hvilken opgave jeg skal vælge a eller b ? :( håber der er nogle, måske med samme emne der kan hjælpe mig . -
Sommerkursus i Matematik B - som ikke er GSK
ForumindlægNogen som har kendskab til et sommerkursus/kursus i Matematik på B-niveau, som ikke er GSK? :) -
Matematik til c-Niveau
ForumindlægLektie hjælp Tilbudes til Matematik fra 1 klasse til C gymnasium Niveau
