Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 11001 til 11020 af 152757
-
Forberedelse til folkeskolens afgangseksamen
ForumindlægHej til alle de kloge mennesker på Studieportalen! :D Er der nogle af jer derude der kan give nogle gode råd til hvordan man kan øve/forberede sig til 9. Klasses afgangseksamen? Jeg tænker, at jeg vil prøve at øve mig med nogle gamle digitale prøver. Hvis der er nogle af jer derude der kender e... -
Jordemoder
ForumindlægHeej.. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvilken studieretning jeg skal have på Gymnasiet hvis jeg gerne vil være jordemoder? Helst ikk matematik, da det er min svage side.. Kan jeg blive det uden jeg har matematik eller hva? Håber nogen gider hjælpe.. -
Olie
ForumindlægHej, jeg har fået denne opgave der siger: Hvad er oliens bestanddel? Hvad forventes der at jeg skriver her (er lidt usikker) :)? -
Fejlkode CF01: Ansøger for ung til støtte.
ForumindlægHej alle, jeg fyldte 18 d. 5 oktober 2016, men jeg får denne fejlbesked når jeg prøver at søge om SU. Nogen ide om hvordan det kan være? -
Et taxa firma Qtaxa tilbyder følgende priser: km taksten er 18 kr. og startgebyret er 45 kr. a) Opskriv ligningen f(x) = ax + b, hvor x er antal km og f(x) ...
Forumindlæga=18 b=45 hvordan finder jeg x når jeg kender a og b Et taxa firma Qtaxa tilbyder følgende priser: km taksten er 18 kr. og startgebyret er 45 kr. a) Opskriv ligningen f(x) = ax + b, hvor x er antal km og f(x) er prisen. De to konstanter a og b skiftes med tallene for km takst og startgebyr -
Ligevægt, totaltryk og partialtryk
ForumindlægHejsa :) Jeg sidder og er i gang med at kigge på gamle kemi eksamenssæt, og er faldet over en opgave som jeg er ret blank på. Opgaven går ud på at finde partialtrykket for de tre stoffer i ligevægten 2NOBr(g) <--> 2NO(g) + Br2(g) ved 0 oC og et totaltryk på 0,304 bar. Jeg er ret blank på h... -
En funktion f er bestemt ved f(x)=(x^(2)+3x)*ln(x), x>0 a) bestem f'(1)
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x)=(x2+3x)*ln(x), x>0 a) bestem f'(1)? -
Analyse af " i had sex at 12 and longed to have a baby og nikki rosa
ForumindlægHej :) Jeg skal til engelsk eksamen imorgen. har trukket 1 article og et digt nogen der har analyseret dem? -
Analyse af "life is a bitch and then you die" af Robert Zola Christensen
ForumindlægHi alle, Jeg skal op til eksamen på fredag og er i gang med at analysere denne novelle. Kan nogen af jer hjælpe mig med dette. Jeg vil gerne høre om jeres analyse og sammenligne den med min, tak. -
Delprøve 2, los españoles salen a estudiar artículo HASTER
ForumindlægEr der nogen der kunne give lidt inspiration til dette? Jeg skal skrive en artikel om situationen for spanske ungdom, og hvad de gør for at løse deres problemer med at finde arbejde. Jeg skal bruge fælgende ord: hay – considerablemente – viajaron – sólo – aprender... -
Analyse: Remarks by The First Lady at The Partnership for a Healthier America Summit (2015)
ForumindlægHej, Er der nogen der har analyseret denne tale af Michelle Obama eller måske har nogle ideer til hvilke begreber man kan inddrage? Skal analyse den, men har svært ved at finde noget at analysere i talen. Tak på forhånd. https://obamawhitehouse.archives.gov/the-press-office/2015/02/26/remarks-... -
a. Angiv i tabellen genotypen (allelsammensætningen) for alle personer i stamtræet. Brug ”?”, hvis en allel ikke kan bestemmes med sikkerhed
ForumindlægEr det rigtigt det som jeg har vedhæftet? -
B-niveau stof
ForumindlægHej, jeg skal have Kemi på B-niveau. Jeg vil så nu i sommerferien læse op til kemi på B-niveau, er der nogle specifikke ting jeg kan læse om. Altså nogle ting, som man kommer til at få, i Kemi på B-niveau : ) På forhånd tak D: -
Konfidensinterval
ForumindlægJeg har brug for hjælp til b i følgende opgave; På baggrund af en stor undersøgelse antages det, at 34 % af de 8-årige i Danmark havde en mobiltelefon i 2011. I 2016 ønskede man at undersøge, om andelen af 8-årige med mobiltelefon havde ændret sig. Man udtog en stikprøve på 200 blandt 8-åri... -
Valg af bog/boeger!
ForumindlægHej alle!Jeg har besluttet at soege ind paa dyrlaegestudiet her til sommer, og jeg opfylder alle kravene, men jeg har ikke haft kemi siden 1.g, og det er efterhaanden 3 aar siden. Til trods for en i orden karakter den gang, saa var det altsaa ikke mit staerkeste fag paa nogen maade, og derfor kun... -
Formelsavn?
ForumindlægHej! Er det nogen der ved hvor jeg kan finde et eller flere gode formelsavne til Kemi? Jeg har Kemi A, men er glad for alt jeg kan finde -
Kvælstof. kredsløb og rensningsanlæg
ForumindlægHey..Skal til eksamen på mandag.. Og kan kvælstofskredsløber og rensningsanlægget uden ad...Nogen af jer Høj nivauer der kan komme med nogle forslag om hvad man kan supplere og evt. link til materiale? Det skal helst være rent biologisk, og ikke samfundsmæssigt..Takker -
Molekylerne i vandet
ForumindlægMolekylerne i vandet skriv lige hvad det er fatter det ikke !1 -
Studiejob
ForumindlægHej SP Er der nogen, der har ideer til jobs, jeg kan søge som psykologistuderende på 3. semester? Jeg har indtil videre søgt om pædagogmedhjælperstillinger og vejledningsjobs, men hvis der er flere oplagte jobmuligheder for en med gode pædagogiske evner, må i meget godt komme med dem! PS jeg b... -
Matematik
ForumindlægHejsa jeg har brug for hjælp til opgave 2, 14 og 15 b i dette eksamenssæt På forhånd tak
