Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 11021 til 11040 af 23878
-
Konklusion
ForumindlægHvad er det præcis man skriver i en konklusion.??? -
Enerst Hemingway - Now I lay me
ForumindlægHejsa! Ville høre om der var nogen herinde som har arbejdet med teksten "Now I lay me" af Enerst Hemingway? Jeg skal skrive en aflevering om denne tekst, men synes teksten er rimelig svær at finde ud af... På forhånd tak! -
Synopsis
ForumindlægJeg skal lave en synopsis, og har rimlig godt styr på, hvad den skal indeholde. Hvis der er nogle af jer, som har lavet en synopsis, vil I så sende den til mig? Har virkelig brug for at se, hvordan den er stillet op, og evt. bruge den som inspiration, da min synopsis tæller for meget af min karak... -
SSO - Indledning???
ForumindlægHej.. \n\nJeg har valgt at skrive SSO i samfundsfag(International Politik). Jeg har været inde på divers hjemmesider, for at få inspiration til hvordan en god opgave opbygning kunne se ud. Men jeg er lidt i tvivl om, hvad der mener med at man skal formulere 3g's problemformuleringen i indledn... -
Stemmeprocent
ForumindlægHej alle.\nJeg har søgt på nettet uden held, så hvis nogen af jer skulle vide, hvor jeg kan finde en statistik, der siger noget om stemmeprocenten ved folketingsvalget 2005 fordelt ud over sociale klasser (fx indkomst, stilling el.lign), ville jeg bliver supertilfreds.\nPå forhånd tak. -
Hamlet SSO
ForumindlægHejsa\n\nJeg skal til at skrive SSO om Hamlet i engelsk, og er ved at prøve at formulere en indledning, så jeg kan gennemgå den med min faglærer snarest. Skal den være rent problemorienteret eller skal jeg kort inddrage noget om emnet Hamlet dvs. introducere den??Jeg kunne godt bruge nogle forsla... -
3 års opgave, hjælp!
Forumindlæghejsa!\n\njeg vil lige høre om der er nogen af jer derude der har en 3. års opgave liggende.. \n(jeg er ikke ude på at kopiere noget, men mangler inspiration til opsætning)\n\njeg er lige gået i gang med min 3 års opgave og jeg er bare gået i gang med at skrive i en tilfældig rækkefølge, har inge... -
Emner indenfor Fantasy?
ForumindlægHej.\n\nJeg skal skrive en rapport i engelsk, men jeg ved ikke om hvad - jeg er helt blank! Jeg kan frit vælge imellem emner, der ligger under Fantasy-genren (The Hobbit osv..).\n\nHar I nogle forslag?\n\nMed venlig hilsen\nChris -
For meget??
ForumindlægEr 4,5 siders redegørende i en sso for meget??\n -
Hjælp!!! SSO om Kennedy-mordet
ForumindlægHej\n\nJeg har seriøst brug for en god opgave til inspiration...\nHvis der er nogen der ligger inde med en må de meget gerne smide den op!\n\ntak\n\nmvh\nnipera -
Periodisk punkt
ForumindlægJeg kan ikke forstå det der står i min bog om perioder.\n\nKan det ikke passe at hvis en talrække har perioden k, da vil det gælde at x(n) = x(n+k)? x(n) betyder x indiceret med n.\nFor i min bog har de skrevet talrækken\nx(0), x(1), x(2), ..., x(n), x(n+1), ..., x(n+k), x(n), x(n+1), ...\n\nDet ... -
Metodiske overvejelse
ForumindlægHvad skal der indgå i metodiske overvejlser? og skal den skrives i indledning? -
HASTER HASTER HASTER
ForumindlægHej Jeg har en projektopgave (eksamen) i min klasse. Vores overordnet emne er demokrati og mit underemne er: ligestilling mellem køn. Jeg skal fremlægge på fredag og jeg er godt i gang, men jeg ved ikke hvilke kreative produkt jeg skal vælge at lave? Er der nogen kunstner som vil hjælpe vil det v... -
SSO investering i værdipapirer
Forumindlæghej, jeg har valgt mit emne, men kan ikke rigtig finde ud af hvilket problem jeg vil arbejde med. Er der nogen som kan hjælpe.. hvordan kan problemformuleringen se ud? Håher I kan hjælpe... -
Maple - Løsning af differentialligninger med Taylorpolynomier
ForumindlægJeg har følgende i Maple: dette har jeg solvet som følger: mit spørgsmål er: kan man få dette på samme form som når man benytter , hvor det egentlig er færdigudregnet? -
Tysk sted ala Sparknotes eller Studieportalen?
ForumindlægHej nogle der ved om der findes et tysk sted ala studieportalen eller sparknotes? -
Vand symboliser hvad?
ForumindlægHej allesammen!Sidder her med billedanalyse...Hvad symbolisere vand egentlig? -
Moderne eventyr
ForumindlægHej Jeg skal skrive et moderne eventyr i dansk, men jeg ved ikke helt, hvad kendetegnene er? Nogen der kan hjælpe? -
Fysik - opvarmning af vand fra is til damp
Forumindlæg -
Kildekritik og forståelse af titler
ForumindlægJeg skal lave kildekritik til min bog Gyldendal og Politikens Danmarkshistorie – Det folkelige gennembrud 1850 – 1900 skrevet af Kristian Hvidt.Kristian Hvidt har titlen Dr.phil. , jeg skal for det første være helt sikker på hvad denne titel står for ? mit umiddelbare gæt er det betyder han har e...
