Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 11121 til 11140 af 60468
-
Tjek min engelsk stil for fejl.
ForumindlægHej jeg har lige skrevet en stil om freedom riders og jeg har virkelig brug for en god karakter så hvis der er en der gider og tjekke for fejl kunne det være virkelig rart. Freedom Riders. The freedom riders were civil rigths activists who fought with non-violence demonstrations to test the... -
engelsk outline Ku Klux Klan
Forumindlægnogle der kan give nogle stikord til. Hvad er KKK? Hvordan er KKK idag?. stikord ikke sætninger fordi i min outline så må der ikke være sætninger kun ord. -
Engelsk essay - the go-between
ForumindlægHej alle. Jeg sidder med et engelsk essay over "the Go-Between" og er i ret så store vanskeligheder, da jeg simpelthen ikke forstår teksten. Er der nogen der har besvaret opgaven eller bare har kendskab tilden, vil jeg meget gerne høre fra jer, da jeg er i tidspres, fordi den ska... -
hjælp til oversættelse fra dansk til engelsk.
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at oversætte en dansk tekst (se nedenfor) til engelsk (se helt nederst). Ville være en stor hjælp hvis nogen måske have lyst til at kigge den igennem og komme med evt. forslag til ændringer eller rettelser? Dansk tekst (selve opgaven): Computer skudt af ejer. Fl... -
Har jeg oversat rigtigt? (ENGELSK)
ForumindlægJa sætningerne lyder nemme, og ja de var da heller ikk særlig svære at oversætte... Men har jeg så oversat dem rigtigt? DANSK: 1. Hun lagde sig ned på sengen og græd. 2. Vand koger ved 100 celcius. 3. Solen var ved at gå ned bag bjerget, og AL var i færd med at lave sin aftensmad, da stilheden ... -
Engelsk ejefald sætninger.
ForumindlægHej. :) Jeg har nogle opgaver med engelsk ejefald, og jeg er ikke sikker på allesammen. Jeg ved umiddelbart godt det er mange sætninger, men det kunne være lækkert hvis en af jer bare skimtede dem og spottede eventuelt tydelige fejl. 1a) The fields of the farm. 1b) The fields of the farm are fa... -
Engelsk. rettelse til oversættelse meget let!
ForumindlægKære betty hjælp mig! jeg har et stort problem: min mand. Nu vil jeg ikke slave for ham mere. tidligt om morgenen farer jeg på arbejde, hvor jeg slider i otte timer. bagefter gør jeg mine indkøb på vejen hjem. Når jeg kommer hjem, læser han altid avis i sengen eller drikker øl- og så siger han, a... -
HJÆLP TIL FYSIK VARMEKAPICITET FORMEL ER I EKSAMEN DET HASTER!!!!!
Forumindlægvands specifikke varmekapacitet er på c(vand) = 4180 J dividered med kg * grad. hvor meget energi skal der bruges til at opvarme 2kg vand fra 20 grader til 50 grader ????? hjælp sidder i en eksamen! -
HJÆLP - bestået årskarakter, dumpet eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal til at søge på en udannelse der kræver dansk A bestået, jeg har fået 7 i mundtlig og skriflig til årskarakter, men dumpet (har fået 00) til skriftlig eksamen. Kan jeg stadigvæk komme ind på uddannelsen? -
Eksamen maj 2004
ForumindlægHejJeg har lidt problemer med en aflevering til imorgen. Det er eksamensopgaven fra maj 2004.Mit førse problem er at formulere mig i 1.e som kan ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/kemi2004-10-1-uk.pdf?menuid=150560Er der mon nogen der kan hjælpe mig? -
Artikler og digte til eksamen?
ForumindlægVi har opgivet en hel del artikler til eksamen men mit problem er hvordan skal jeg lige gribe det an med at fremlægge disse?? Hvad skal man ind på mht. en analyse af en artikel?? Mit spørgsmål til digte er faktisk det samme. Hvad skal man ind på der?? -
Fysik eksamen B
ForumindlægJeg skal til fysik b mundtlig eksamen her d. 13. Til del nr. 2, må jeg så gerne have alle mine noter med ind, eller kun et stykke papir med min disposition over hvad jeg skal sige??? -
Hvordan foregår en erhvervsøkonomi eksamen??
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig eksamen i erhvervsøkonomi på C-niveau på onsdag og i den forbindelse vil jeg gerne høre hvordan sådan en foregår? er det ligesom andre eksamener hvor man trækker en tekst eller..? Hvad kan man egentlig komme op i?! Hilsen, C -
Det Haster; lille spørsmål om eksamen.
ForumindlægHey alle sammen, jeg skal op til eksamen på fredag og i den anledning ville jeg godt spørge om der er nogen der har været oppe i biologi på c niv.? Og hvordan spørgsmålene bliver formuleret. hvis jeg kan se eksempler på spørgsmål, kunne det værre dejligt. ;D -
Søger link til tidligere eksamen
ForumindlægHej Jeg vil gerne forberede mig på en matematisk terminsprøve. Jeg vil derfor holde en lille prøveeksamen. Er der nogen, der ligger inde med links til en tidligere matematisk eksamen på B-niveau, 2.g - evt. med fascit, således jeg kan tjekke efter? På forhånd MANGE tak! -
Eksamen c niv
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen om 14 dage i biologi c niv. og har tænkt på at lave nogle dispositioner over hvert emne, men er lidt i tvivl om hvordan jeg gør. Er der nogen der har nogle eks. på en dispositioner til biologi. -
Mndt. tysk A - eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen i mundtlig tysk på A-niveau. Er der nogle der har nogle gode tips til fx disponering af tiden? Jeg synes jeg så på uvm.dk at de anbefaler, at man tager oversættelsen til sidst - hvad gør I? MVH -
eksamen i fysik? Kobber?
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig. Skal til fysik eksamen i morgen, og er ved at lave dispositioner. Et af emnerne jeg kan risikere at komme op i hedder "kobbers fysiske egenskaber" Hvad er nu det for noget? Hvad skal jeg dog fortælle om hvis jeg kommer op i det? -
Metode i samf. eksamen?
ForumindlægJeg skal på mandag op i en 24-timers samfundsfagseksamen hvor at man skal udarbejde en synopsis. Dog er jeg i tvivl om hvorvidt man skal fremlægge hvilke metoder der er anvendt? Skal man være ligeså fokuseret på metode som i AT eller er metode i denne eksamen ligegyldig? På forhånd tak, Ditte -
Yahya Hassan eksamen
Forumindlæghey håber der en nogen der kan hjælpe mig. Jeg har yahya hassan rap "krudtslam" til eksamen, og jeg får sprøgmålet. "Hvilke sproglig virkemidler er der?" https://genius.com/Yahya-hassan-krudtslam-lyrics
