Søgning på: tysk notater. Resultater: 11121 til 11140 af 18469
-
Det moderne gennembrud
ForumindlægHej, skal tanke skrive om disse 4 spørgsmål, nogle der kan hjælpe! Skal afleveres imorgen!! evt. nogle der vil hjælpe med svaret eller har nogle notater..... Hvordan så man på virkeligheden i det moderne gennembrud i forhold til romantikken? Hvordan så man på mennesket i det moderne gennembrud ... -
Ikke uden min datter/not without my daughter
ForumindlægHej Ville bare høre om der er nogen der har læst den bog og har analyseret den? eller bare har nogen gode notater til den.. Skal nemlig skrive Dsso i engelsk og har valgt enten at skrive om "ikke uden min datter" eller "my beautilful laundette" (tror nok det var det den hed)... -
Funktioner og logartimeregneregler!
ForumindlægHej ;) Jeg skal op i mundtlig matematik på mandag, og nogle af emnerne vi kan op i, er jeg rimlig sikker på, at vi ikke gennemgik i min grundforløbsklasse, men som min nye matematiklærer åbenbart har opgivet. Derfor vil jeg gerne vide om nogle af jer har nogle gode notater omkring funktioner og m... -
Modreformation og religionskrige?
ForumindlægHello :) Jeg står og skal til eksamen nu på mandag, og er gået i stå i perioden Modreformation og religionskrige. Jeg skal udforme en problemformulering, men har umiddelbart svært ved at finde på nogle problemstillinger. Problemstillingen skal indeholde de tre taksonomiske niveauer.. Jeg håber at... -
Historie
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp vedr. historisk indgangsvinkel. Jeg har fået nogle enkelte gamle tekster og nogle nye omkring renæssancen og skal jo så stille en problemformulering op og nogle problemstillinger. Jeg bliver bare så forvirret når jeg læser mine gamle notater og opgaver, hvor jeg har sk... -
Vil du ha hjælp?
ForumindlægSkal du til fransk eksamen? Jeg er 26 år gammel og har mange års erfaring som fransk tutor. Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig hvis du skal til fransk eksamen - med lige at få styr på notater og få det mest basale på plads - både skriftligt og mundtligt. Skriv en sms til mig på tlf 60777097 ... -
parabel med 3 kendte punkter
Forumindlæghej Jeg sidder lidt væk fra min bøger og notater, og er i gang med at løse en opgave. jeg ville høre om der var nogen som evt. kunne hjælpe ;) Opgaven går ud på at finde forskriften for en parabel som skærer koordinatsystemet i P(2,0) Q(8,0) R(0,4). /Hilo -
24 Timer eksame
ForumindlægHJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!! Hej jeg har 24 timers eksame lige nu og har trukket teksten: Und sagte kein einziges Wort!! Som jeg ikke rigtig forstår plaese nogen som har teksten på dansk eller en fuld analyse plaese må jeg ikke be om en. Eller nogen andre gode notater vil jeg blive KA... -
Helium
ForumindlægHej jeg er ved at lave et hæfte med alle de vigtige grundstoffer jeg får mie informationer fra henholdsvis mine egne notater og nettet. På wikipedia har de mange forskellige og gode forklaringer af stoffer men Helium står der ikke mere en et par linjer til. Er der nogle der har en udførlig forkla... -
SSO- "Det første jeg tænker på."
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive SSO om romanen: "Det første jeg tænker på" af Ida Jessen, og ville lige høre om der evt. var nogen herinde som har læst eller skrevet om romanen, og måske kunne give mig nogle gode idéer til en problemstilling, eller bare hvad der er vigtigst at lægge vægt på.... -
harmoniske svingninger.
ForumindlægJeg har fået en opgave i matematik hvor jeg skal finde ud af hvordan løser man en grundligning af typen tan(x)=a? cos(x)=a? sin(x)=a? og jeg kan ikke lige dine noget om det i mine notater eller min bog, nogen der kan hjælpe mig med denne meget simple opgave. -
Areal med Integral
Forumindlægf(x) = x2 og g (x) 0 x graferne for f og g skærer i punkterne ( 0,0) og (1,1) A) bestem arealet af det område der begrænses af de 2 grafer har prøvet at kigge på mine notater, men alt ser forvirrende ud.. -
Noter om alkohol og atmosfæren
ForumindlægHej derude! Tænkte på om der var nogle der havde nogle gode noter/notater til de to emner ''alkohol'' og ''atmosfæren''? Og måske til forsøg jeg kunne lave til de to emner? (hvis jeg nu tilfældigvis trak emnet) Da jeg skal op i fysik eksamen nu på ons... -
prøver igen: blandet aflevering
ForumindlægJeg sidder med en aflevering, som jeg har svært ved at løse, alle mine notater blev slette den min computer var ved at blive lavet, så derfor søger jeg nogen der kan hjælpe mig punkt for punkt og ikke bare give resultatet med fortæller mig hvad reglerne er og hvad jeg skal gøre og hvorfor. http:... -
varmestråling
ForumindlægJeg har fået et spørgmål til min mundtlige fysik eksamen, som hedder, at jeg skal gøre rede for begrebet varmestråling, herunder Planckspektret for absolut sorte genstande. Jeg håber virkelig, at der er nogle som kan forklare Planckspektret for absolut sorte genstande, for jeg fatter det ikke... -
USA vs. Kina
ForumindlægHej .. har fået en opgave om USA og kina's handelskrise.. jeg skal være Obamas rådgiver i internationale relationer, derefter skal jeg skrive en notat, der giver præsidenten indblik i krisen, hvilke muligheder han har, og hvad konsekvenserne ved dette kan blive.. ?? nogen der har nogle ideer?? -
Udførlige noter Romerriget?
ForumindlægHej alle! Er der nogen der ligger inde med nogle så udførlige notater at jeg slipper for at læse op på emnet. Har selv bogen Romerriget af Knud Helles, men hvis noterne dækker fra start til slut, er det ligemeget hvilken det er fra. Det skal siges, jeg kender intet til Romerriget!:/ Please email ... -
Eksamen - reklamefilm
ForumindlægHej med jer :) Jeg skal op i mundligt dansk i morgen. Sidder og roder lidt i mine notater og har lige et par spørgsmål som jeg gerne vil have svar på? Kan man komme op/trække en reklame film og et drama på STX? Jeg har fået læst på de forskellige genre og perioder i dansk, tror I ikk... -
Læseferien!
ForumindlægSå er læseferien gået i gang og jeg er i en stor dilemma. Jeg skal op i fire højniveua mundtlige fag og ved ikke hvordan man skal overskue at læse det hele igennem.Håber nogle kan give mig nogle gode råd, skal jeg kun læse, eller også lave dispositioner, eller få styr i notaterne? -
2. grads polynomium
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal skrive en opgave, hvor jeg skal gøre rede for egenskaberne ved 2.-gradspolynomier mht. forskrift, graf, symmetriakse, toppunkt, tegning af grafen og bestemmelse af rødder. Er der nogen som har nogle gode notater?? Jeg har desuden et spørgsmål: Ved et andengradspolynomium ...
