Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11141 til 11160 af 176852
-
SRP-emner i kemi og historie
ForumindlægHej! jeg skal til at skrive SRP, og har valgt fagene kemi og historie. mit problem er nu, at jeg ikke kan vælge et emne som jeg gerne vil skrive om. Jeg kom selv med et forslag om vulkaner, men da jeg også skal lave et forsøg, blev dette ikke til noget. derfor er jeg nu helt på bar bund. Ha... -
SRP emner i kemi og historie
ForumindlægHej! jeg skal til at skrive SRP, og har valgt fagene kemi og historie. mit problem er nu, at jeg ikke kan vælge et emne som jeg gerne vil skrive om. Jeg kom selv med et forslag om vulkaner, men da jeg også skal lave et forsøg, blev dette ikke til noget. derfor er jeg nu helt på bar bund. Ha... -
SRO i Smerte og Medicinal kemi
ForumindlægHej jeg har afleveret min “SRO i Smerte og Medicinal kemi”, og er i gang med at kigge den igennem for fejl. Det ville dog være ret fedt hvis der var en der lige kunne gå ind og hjælpe mig med at kigge det igennem. indtil videre tænker jeg har fundet en fejl: “I Acetylsalicylsyre er der en estergr... -
Eksamens spørgsmål
ForumindlægEr der en som kan hjælpe med denne. vil meget gerne løse den på en TI-83 Opgave 12 På en bestemt strækning planlægger man at opsætte en ny elektrisk forsyningsledning. Hvis man vælger en ledning med tværsnitsareal x, målt i mm2, vil den samlede årlige udgift (til forrentning, varmetab, …... -
MAT eksamen
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik fredag d. 13 og lige det spørgsmål jeg frygter er spørgsmål 13 om det gyldne snit. Jeg er hel vild nervøs, det er jo fredag d. 13 ! Synes I jeg skal tage det helt roligt, eller synes I også at det er mega træls? -
Dio eksamen
ForumindlægHej Er der nogen der har været til eksamen i DIO, vil gerne høre jeres erfaringer. Efter hvad vi har fået forklaret, så er det som at være til eksamen i Erhvervscase, det hele drejer sig om fremlæggelsen. Er det også hvad I har fået fortalt???? -
Fysik og Kemi på B-niveau STX
ForumindlægJeg ville høre om der var nogen, der kan svare på, hvor meget man skal kunne i Fysik og Kemi på B-niveau? Hvor meget matematik er der f.eks. i faget fysik, når man har det på B-niveau, er der meget forskel fra det på c-niveau? Og hvad kan man f.eks. beskæftige sig med? Tak på forhånd. -
ap eksamen
ForumindlægHej SP Skal til ap eksamen om en måneds tid og kunne tænkte mig, at høre hvad der er med i denne prøve. Da det sikkert er forskelligt fra gymnasium til gymnasium er alle input velkomne. -
Redoxkemi Redox kemi - Hjælp med at nedskrive redoxreaktionen
ForumindlægRedox kemi - Hjælp med at nedskrive redoxreaktionerne for det vedhæftede foto: -
SOP - Enzymkinetik -Klage
ForumindlægHejsa! Jeg leder efter en Kemi A og Mat A gymnasielærer, der kan læse min SOP igennem og vurdere den. Jeg er kommet ud for den situation, at jeg føler at jeg er blevet snydt i forhold til bedømmelsen af mit arbejde Det var meningen de skulle give en helhedsvurdering af det skriftlige arbejde og ... -
Eksamens-SNYD ! !
ForumindlægHvad går det her mere præcist ud på?:http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article197508.eceJeg kan se at den 15-årige Masih Wardak stolt sidder foran STUDIEPORTALENS hjemmeside!!!Tillykke til ham. :)Duffy -
DANSK EKSAMEN!
Forumindlægja, jeg står og skal til dansk eksamen imorgen.. og der er simpelthen så meget jeg er i tvivl om, jeg synes overhovedet ikke vi har fået nok info, derfor prøver jeg herinde. 1. jeg har trukket levende reklamer, er der så en computer hvor man viser reklamen til eksamen, eller har sensor og ... -
Genren Fantasie i tysk eksamen
ForumindlægJeg skal til den tyske eksamen 9. klasse, til sommer, lave oplæg omkring genren Fantasie. Jeg har selv tænk på noget middelalderagtigt, sådan som kampen vs. det onde, overlegen skurk overfor helten, helten på en rejse med prøvelser og med overnaturlige væsener som fx enhjørninger.Et eksempel på ... -
Samfundsfag - eksamen
ForumindlægJeg skal op i samfundsfag til 9.klasses eksamen Nogle råd? -
Dansk skriftlig årsprøve: "Sår" af Aidt
ForumindlægHej. Jeg er lige nu til dansk årsprøve (varer til i morgen), hvor jeg skal skrive en akademisk opgave om novellen "Sår" fra novellesamlingen Bavian af Naja Marie Aidt. Umiddelbart har jeg to spørgsmål: 1. Hvordan skrives en indledning til en dansk akademisk opgave? 2. Jeg skal perspekt... -
Tysk skriftlig fsa fra sidste år. 2008
Forumindlæghej, er der nogle der kan huske de 3 historier der er i det hæfte? mange tak(; -
Reducer: (a+b)(2a-3b)+a(-2a-b)-(-a-b)(3a+4b)
ForumindlægSom emnet siger vil jeg gerne have lidt hjælp med at regne den her ud. Og ja man kan tage den på lommeregner men vil gerne vide hvordan det bliver gjort nemmest og hurtigst. Reducer: ( a + b ) ( 2 a - 3 b ) + a ( - 2 a - b ) - ( - a - b ) ( 3 a + 4 b ) Mvh Lenze Ps: som jeg nævner vil jeg gerne h... -
DANSK - eksamen!
ForumindlægHejsaville bare høre om der var nogen(evt. 3g) der har været til dansk eksamen fornylig....jeg skal imorgen og er meget nervøs.hvordan foregår sådan en eksamen, og er det meget vigtigt at kunne sige en masse om den periode man trækker en tekst fra?håber noge kan hjælpe mig hurtigt!! -
Hjælp! Dansk eksame
ForumindlægHej. Jeg skal op i Dan Turell i dansk eksame.. Jeg har valgt novellen "Osvald og Rosa".. Men den har jeg lavet analyse over. Men jeg vil gerne lave noget, hvor lærer og censor sidder tilbage med åben mund.. Men hvad kan jeg lave? En fra min klasse har tegnet benny andersen(fordi hun sk... -
Fysik eksamen
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen her efter juleferien, jeg tænkte på om nogen kunne hjælpe mig med dispositioner og evt. noter Detter er hvad jeg kan trække 1: Det sure, det salt og det basiske</o:p> 2: Jordens salte</o:p> 3: Jordens Skatte(metaller)</o:p> 4: Partikler med fart på(r...
