Søgning på: tysk notater. Resultater: 11181 til 11200 af 18469
-
Lineær fkt. + uligheder i 2 variable?
ForumindlægJeg sidder og skal skrive en opgave, hvori jeg skal komme ind omkring lineær funktioner i 2 variable og uligheder i 2 variable. MEN.. Det ville være rart, hvis nogle kunne forklaremmig forskellen på dem. Jeg har siddet og kigget mine notater igennem og der kan jeg ikke rigtig se eller huske fors... -
Markedskommunikation??
ForumindlægJeg skal op i Mundtlig markedskommunikation her på mandag d. 2/6, er der nogen der har nogle gode råd til denne her eksamen, det er sådan at eksamen foregå på den måde at man trækker en tekst inden for et emne. og så fremlægger man vel? Vores lærer har ikke kommet med en spørgetime, så panikker l... -
Reaktioner på Darwins teori
ForumindlægHej, er der nogle der gider at hjælpe mig. Jeg har AT eksamen og det eneste jeg bare mangler er ''reaktioner på Darwins teori positivt og negativt. Håber virkelig at der er nogen der gider at hjælpe mig. Jeg er frisk på at sende notater. Har en masse om hans teorier og hvor kristendommen ... -
ELEKTRICITET!
ForumindlægHej alle. jeg skal til eksamen på torsdag, og jeg har egentlig fået godt styr på de to andre emner, henholdsvis "kemien vi spiser" og "Atom - og kernefysik"..Så mangler jeg bare Elektricitet.. Er er nogle af jer, der ligger inde med nogle gode raporter, forståelige notater o... -
efterløn og førtidspension
Forumindlægjeg skal lave en politisk notat omkring efterlønnen, men der atså noget jeg ikke forstår. efterlønnen er for alle, som er fyldt tres (og så er der alle de der regler med 53 uger i arbejder de sidste tre år bla bla bla)? og førtidspension er for nedslidte? Hvorfor snakker LO så om at afskaffelsen ... -
SKOD BÆRBAR..
ForumindlægHvorfor skal gymnasieelever have så dårlige bærbare fra skolen, når det er ens "liv", altså det er jo på den alt styres, notatter, afleveringer, lektier osv. Hvorfor kan man så ikk skaffe nogle bedre, jeg sys det er irriterende næsten hver dag at skulle ned til it'erne fordi der er ... -
Crime fiction
ForumindlægHej Er der nogen af jer der har haft dette emne (crime fiction) og evt. kan forklare nogle teorier inden for det? Der er nogle teorier indenfor følgende emner, men har desværre ikke nogle særlig gode notater til det: - Crime Fiction – History - American Hard-Boiled Crime Fiction - Noir nogen ... -
blokdannelse efter 2. Verdens krig
ForumindlægHey, skal op i historie b niveau og er ved at læse op på de emner vi har haft, har dog svært ved et specifikt emne, som jeg håber i kan hjælpe mig med? Det drejer sig om stormagternes færd/fordeling og blokdannelserne generelt som jeg ikke synes at få noget konkret svar på fra bøgerne - nogen der... -
formel og aktuel koncentration
ForumindlægHej alle.. I mine notater har jeg skrevet [A] < c(A) altså den aktuelle koncentration af et stof vil altid være mindre end eller lig med den formelle koncentration af et stof.. Jeg ville ellers tro det var omvendt efter at have læst kemibogen igen.. nogen der kan forklare hvorfor? -
Opskrift på Madanmeldelse?
ForumindlægHej alle zusammen :) Jeg sidder her med en masse notater og en opgave som lyder på jeg skal lave en anmeldelse af et spisested. Jeg har været ude og spise og det hele. Det er bare hvordan man laver det. Jeg er på helt bar bund ang. anmeldelser med how to do it. Så hvis der er nogen som har... -
Ovid
ForumindlægVille høre om der er nogen der ligger inde med nogle notater til Ovid fra Ovids metamorfoser? Det undrer mig nemlig at der ikke ligger nogle herinde:) Jeg kan komme op i III, 131-510 VI, 1-311 VIII, 183-259 X, 503-739 Ville være en stor hjælp hvis nogle kunne hjælpe. -
the hobbit
Forumindlæger lige gået i gang med at læse J.R.R. Tolkiens roman "the hobbit" på klassen.. det er bare det, at jeg har læst den før, på dansk, men det er lidt længe siden... så hvis der måske er nogen som ligger inde med nogle notater el. lign. til de enkelte kapitler, og gider sende dem til mig, ... -
Mangler ledelsesmodel el. lign
ForumindlægHej jeg skal til at til eksamen i samfundsfag, men jeg mangler nogle notater om ledelses teknikker i erhvervslivet, det er en model hvor man kan være hjerter, ruder, spar eller klør. Det er om personligheder indenfor ledelse mener jeg, men hvis nogen kender dens navn eller indhold vil jeg gerne h... -
Space of Flow
Forumindlægjeg skal skrive en samfundsfags kronik om World of Warcraft med syn på kulturel globalisering. og i mine notater har jeg skrevet: "space of flow" og "space of place" men jeg mangler en forståelse for hvad det betyder? er WoW et space of flow? ellers hvis i har nogle ideer til ... -
hvor mange procent udgør 20 af 80?
ForumindlægJeg skal til prøve imorgen og så sidder jeg lige og tager notater og kigger vores bog igennem og så faldt jeg lige over det her og jeg kan simpelthen ikke huske hvordan man gør? Hjælp, og på forhånd tak :D Det er bare et eksempel på den opgave: - Hvor mange procent udgør 20 af 80? Helst gerne... -
hurtig hjælp til opg. med skæringspunkter mellem cirkel
ForumindlægHey folkens.. Er der lige en der hurtigt kan forklare mig denne opgave.. Kan ikke huske hvordan den løses, og kan ikke finde nogle notater vedr. emnet.. Opgaven lyder: Bestem eventuelle skæringspunkter mellem cirklen med ligningen (x-1)2+(y-2)2=25 og linjen med ligningen y= x+4. På forhånd tak (: -
hjælp til tener que
ForumindlægHeej Er der nogle der kan hjælpe mig? Jeg sidder med en spanskoversættelse, men jeg har glemt hvad man gør, når man skal bruge tener que... og kan ikke finde det nogle steder i notaterne el. gram.bog. Men min sætning ser således ud; ... og derfor bliver jeg nødt til at respektere... Håber på hjæl... -
Redegørelse af formlen 1+R=(1+r)n
Forumindlægjeg skal redegøre for formlen 1+R=(1+r)n , proble´met er bare at jeg ikke kan finde en redegørelse i hverken min matematikbog eller i mine notater. så jeg håber at i kan forkláre mig hvórdan jeg redegøre for formlen eller i det mindste hjælper mig på vej og kan give mig eksempler på... -
Bevis for parablens symmetri - gennemrettelse?
ForumindlægHej hej! Jeg sidder her og prøver at tyde et bevis ud ud fra mine gamle notater og synes selv jeg har rimeligt fat i det, men der er nogle få steder jeg ikke helt forstår hvor bogstaverne kommer fra. Vedhæfter hvad jeg har skrevet. Nogen der vil tjekke det for eventuelle fejl og svare på de spørg... -
Durkheim om frihed
ForumindlægJeg er ved at forberede mig til AT eksamen men er stødt ind i et problem. Jeg skal sige noget om Emile Durkheim's defintion på begrebet frihed, men jeg kan virkelig ikke finde noget nogle steder på nettet. Er der nogle der ved noget om det, evt kender en hjemmesider eller har nogle notater?...
