Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 11201 til 11220 af 35989
  • tjen 500 kr

    Forumindlæg
    mangler hjælp til min eksamen kontakt mig på [email protected] du skal være en pige
  • Nogen med Gode Råd?

    Forumindlæg
    Heey Folkens, jeg skal op til NV - Eksamen her på tirsdag, og så ville jeg lige spørger jer om nogle gode råd, til hvordan man kan forberede sig....?' Vores pensumliste er på 67 side... - Gode råd, il hvordan man kan foberede sig bedst! Mange tak.
  • Eksaminer på STX

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ved, at man skal op i 10 eksaminer + antal A-fag over fire, når man går på STX. Er det inklusivt SRP? Og hvilke eksaminer er obligatoriske? Hvis jeg f.eks. har Fys A, skal jeg så op i både mundtlig og skriftlig eksamen i fysik, eller er det kun en af disse? Tak på forhånd.
  • [H3O+]

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg sidder med noget bioteknologi - kemi, hvor jeg skal svare på nogle spørgsmål til et forsøg. Et af spørgsmålene er, at jeg skal finde ud af hvad [H3O+] er.... Er det M (molar massen) jeg skal finde ? På forhånd tak :)
  • SRP- hjælp

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogle der kunne kommer med nogle ideer om hvad man kunne undersøge, hvis man valgte emnte "Strålebehandling af kræft" indenfor fagene bioteknologi og dansk til sin srp?
  • SRP-emne

    Forumindlæg
    Jeg har valgt at skrive SRP i bioteknologi. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om, og jeg ville høre om der var nogen, der kunne komme med noget inspiration eller gode råd. På forhånd tak. mvh
  • Bioteknoligi, koppervirus

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal skrive SRO om koppervirus i faget bioteknologi, men emnet lægger meget op til den biologiske del, så er der nogen der har nogle ideer til hvordan jeg kan inddrage kemidelen i biotek? Vh. Daniel
  • Hjælp til at vælge gymnasium

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til at søge ind på gymnasium og vil gerne have studieretningen Bioteknologi. Er der nogle der kender nogle gode gymnasier med studieretnignen. Jeg bor på østerbro i København.
  • Forbredelse hjælp

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som har tideligere eksamensæt fra: Bioteknologi A Dansk A HTX Matematik A HTX Kemi A HTX Det ville være et stor hjælp På forhånd tak. Det kunne være dejligt hvis det var fra 2015 eller 2016
  • Fra c- til a-niveau

    Forumindlæg
    Nogen der ved, om man kan hæve et c-niveau fag til a-niveau på stx. Altså jeg kunne godt tænke mig bioteknologi, men samtidig samfundsfag på a, er det helt hul i hovedet?
  • AT og hash

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg er igang med min AT.eksamen. Jeg vil skriver om hash. Så jeg ville lige høre om der er noget, der før har skrevet om hash? Helst indenfor Bioteknologi/biologi og samfundsfag. På forhånd tak :-)
  • ret og se om det ser godt ud

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive ca 3 sider om hvad man kan bruge bioteknologi til det her har jeg skrevet og vil gerne se om det ser godt ud, go om at der ikke er fejl, og hvis der er fejl så bare skriv dem ned, tak på forhånd
  • EMNE

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg har AT i øjeblikket. emnet er kampen for det gode liv, og jeg har fagene historie og bioteknologi. nogen gode ideer til emne. jeg er helt blank :( det haster virkelig meget
  • Kemi - Forudsigelse af udfald ved hjælp af periodiske system

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op til bioteknologi årsprøve her næste tirsdag og et af spørgsmålene lyder som følgende: Hvordan man kan forudsige udfaldet af reaktionerne ved hjælp af det periodiske system? Er der nogle, der kan forklare dette til mig :)?
  • Fag mangler under kategori!

    Forumindlæg
    Goddag. Det "nye" fag på STX, bioteknologi, findes ikke under kategorier? Dette er en skam, da de fleste gymnasier har dette fag som en linje. Håber der bliver rettet op på dette. MVH Biotek.-eleven
  • Nedarving

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg er i gang med et project om genetik og bioteknologi. Et af spørgsmålene er hvad nedarving er. Kan ikke selv forstå det, der står på internettet, så jeg håber, at i vil give mig et svar på det :) På forhånd tak
  • Emner til AT 2014 - Mad og mennesker

    Forumindlæg
    Er der nogle der har nogle ideer til emner man kunne have om i AT 2014? I år er emnet Mad og mennesker. Fagene skal helst være Bioteknologi/biologi/kemi og engelsk. Hvis du har foreslag så skriv endelig.
  • Hjælp mig

    Forumindlæg
    Hej Allesammen jeg er tvivl om studieretningerne jeg går på htx og har nu Kemi bio som retning men der er mange der har anbefalet BioTeknologi, og nu står jeg og er i tvivl om hvad jeg vil vælge, er der nogen her der kan hjælpe mig.
  • Hjælp til funktioner

    Forumindlæg
    Jeg har valg bioteknologi men da jeg har brug for mat a til min videregående uddannelse kunne jeg ikke gøre andet. Jeg har brug for hjælp med opgave 2 i min matematik aflevering.
  • Geo-eksamenssæt?

    Forumindlæg
    Heysa, jeg skal op til geografi til eksamen. Jeg har læst alle de indlæg der allerede har været her, men ka ik finde noget svar på, om der er nogle der ved hvor man kan finde nogle eksempler på geografi-eksamenssæt?Takker-Slacz-