Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11241 til 11260 af 176852
-
Kl 00.00
ForumindlægHej hvad skal I op i? Alle 2.g´er???Jeg skal op i engelsk,geografi og historie årsprøve... -
engelsk eksamen
Forumindlægheej.. jeg går ud af folkeskole lige om lidt.. og jeg skal op i enngelsk mit overenme i engelsk eksamen er Australien.. men jeg ved ikke hvilke underenme jeg kan tage? nogle gode forslag? -
Spansk eksamen
ForumindlægHej allesammen... - og tillykke til de 3.g'er der nu er færdige.Jeg har lige et spørgsmål, som jeg ik ved om i kan svare på, angående spansk eksamen..Hvor meget skal der sådan ca. til for at score en god karakter. Hvor meget skal der f.eks. til et 10 tal??På forhånd tak... -
regnskab til eksamen
Forumindlæghej, hvis man trækker et spørgsmål ti mundtlig eksamen c-niveau som indeholder regnskabsanalyse hvad er det så de forventer at man skal kunne mhs til regnskabsananlyse, er det at gennemgå nøgletal eller kaster rundt med flere år osv??på forhånd mange tak!! -
samfundsfags eksamen
Forumindlægjeg har spurgt om dette engang før undskyld for det, men der var ingen der svarede og jeg står og skal op til eksamen i morgen så har virkelig brug for hjælp :( er der nogen der ved hvad det vil sige at Individualiseringen kræver en subjektivitet ? og at individualiseringen er betinget af en... -
Eksamen - klage?
ForumindlægHej folkens Jeg var til eksamen idag og det gik super godt. var slet ikke nervøs og vidste alt og mere til om emnet og spørgsmålene. Jeg var oppe i Berlinmuren - Den Kolde Krig. det endte med at jeg fik 10 og overraskende nok er jeg ikke tilfreds, da jeg kan alt og mere til end der forventes af ... -
bestået eller ikke bestået fag
Forumindlæghej, jeg har fået 7 og 7 i mundtlig og skriftlig matematik som årskarakter. men jeg har fået 02 i mundtlig og 00 i skriftlig eksame-karakter. jeg vill gerne vide hvad jeg kan bruge alt dette til. har jeg bestået matematik eller ikke? er mit snit i mat = 7+7+2+0/4 eller hvordan er mit endelige ... -
Kemi opgaver - Preben Albertsen & Carsten Holmboe
ForumindlægHeeej Jeg ville lige høre om der nogen der havde facit til bogen "Kemi opgaver" af Preben Albertsen & Carsten Holmboe. Det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd :D -
Mundtlig eksamen
ForumindlægSkal meget snart op til mundtlig engelsk på B-niveau, og søger efter noget inspi til en disposition! Nogen der kan sende et eksempel på en dispositionen eller noget lignende. -
Eksame Ordforklaring
ForumindlægHej :) Jeg har om solsystemet, og er i gang med at skrive om hvordan det opstod med Big Bang og alt det der, men stødte så på ordet Atomare Partikler kan det passe at det for eksempel kan være Alfa og Betha stråling?? Men savner stadig lidt hvad det betyder?? PÅ forhånd tak -
hvordan foregår eksamen?
ForumindlægNu er jeg en af de uheldige stakler der skal op til studentereksamen i dansk. I Dansk får man jo som bekendt ikke et disideret eksamenspensum, men derimod en liste over alt hvad der er blevet gennemgået i løbet af alle tre år, Hvilket er en MEGET lang liste. Så mit egentlige spørgsmål er vel om d... -
fysk haster meget eksamen
Forumindlægemnet den nære del af universet den farligt samtale vil tage udgangspunkt i dels din præsentaion og dells i en ønsket omtale af solsystem,herunder jorden og månen er der nogen der kan forklar mig hvad man skal ved det spørgsmål : endervider ønkes en omtale af naturfænomener ... -
psykologi -eksamen
ForumindlægHej sidder lige og læser til psykologi. Er der nogen der kan fortælle mig, hvad Riesman og Ziehes opfattelse til ungdom og identitet er, sådan kort og kontant? hvad er nøgleordene? -
integral? eksam
Forumindlæghej hvad kan man fortælle om stamfunktfioner ? det jeg har skrevet er: F= kaldes stamfunktion hvis F´(x) = f(x) er F(x)en stamfunktion til f(x) differentiel er den omvendte af integral tak -
Rumgeometri til eksamen?
ForumindlægVi har opgivet rumgeometri til eksamen man jeg er meget i tvivl hvordan jeg skal læse det emne op og lave en disposition til det fordi der er jo faktisk ingen beviser. Der er en masse ting de bare siger gælder hvordan skal man lige begynde på det?? Et andet spørgsmål er kan man godt få et spørgsm... -
Kemi - fortyndinger, pipetter
ForumindlægFørst fremstilles i en målekolbe 250 mL 0,200 M CuSO4 ved afvejning af CuSO4*5H2O. Ud fra den fremstillede opløsning fremstilles i målekolber 100 mL af hver af følgende opløsninger: 0,150 M CuSO4; 0,100 M CuSO4; 0,050 M CuSO4 Der rådes over følgende pipettestørrelser: 50 mL og 25 mL Spørg... -
opg. 2.4 kemi opgave
Forumindlæghej, nogle der vil hjælpe mig med opg. 2.4 ?? vil være en stor hjælp. den er vedhæftet :) -
(a+b)^2-(a-b)^2-2(a-b)+(6a+6b)
ForumindlægJeg har brug for hjælp til ovenstående, er kommet til a^2+ab+ba+b^2-a^2+ab+ba+b^2-2(a-b)+(6a+6b) -
citere? hvad haster eksam
Forumindlæghej ville lige høre skal til dansk eksam imorgen og der står i min stil at citerer fra Dahlerrups tale ? hvad menes med citere, er det tage noget fra teksten og skriv det i stilen og dermed forklar den? -
Eksamen fosøg hjælp!
Forumindlægheej alle sammen :) skal op i fysik i mundtlig eksamen, og jeg kan simpelthen ikke finde nogen gode forsøg til elektricitet :( er der ikke nogle af jer der har nogle gode??? på forhånd tusind tak!!
