Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 11241 til 11260 af 44201
-
median
ForumindlægHvis jeg skulle finde medianen her, hvad ville det så være:2,2,3,3Altså, hvis der er et lige natal, så man så tage den til venstre eller til højre? -
Virus og bakterier
ForumindlægHejsa Har et lille spørgsmål. Jeg ved at, Bakterier vokser i nogle vækstfaser, som hedder latensfasen (Den først fase: Det tager tid for bakterierne at dele sig, og sker derfor ikke nogen stigning). Eksponentielfasen (Bakterierne har det godt og hver bakterier deler sig i to, og stiger derved e... -
Differentialkvotient - Definition
ForumindlægRedegør for hvordan sekanthældningen hænger sammen med differenskvotient. Hvad er for øvrigt en differens og hvad er en kvotient? Jeg er igang med at lave en aflevering, hvor jeg skal forklare og besvare disse spørgsmål. Men ved netop denne opgave er jeg gået i stå. Nogen der kan hjælpe? -
Katalysator
ForumindlægHer en lille hurtig én:Kan en katalysator også være en gas?pft. -
eventyr.
Forumindlægnogle som har en eventyr stil liggende? : D -
Lineær funktioner
ForumindlægEksamenspørgsmål: Gør rede for lineær funktioner, herunder skal der gives en forklaring af, hvordan formlerne for a og b udledes ud fra to punkter på grafen f(x). Den sidste del, "herunder skal der gives en forklaring af, hvordan formlerne for a og b udledes ud fra to punkter på grafen f... -
Indtjeningsforhold i lineært programmerings problem
ForumindlægEr indtjeningsforholdene i et lineært programmeringsproblem, i dækningsbidragene, eller hvor er det ? -
HASTER
ForumindlægJeg skal netop til at begynde på min 2g studieretningsopgave, men må indrømme, at jeg er en smule lost. Jeg skriver i fagene matematik og kemi, herunder skal vi skrive om differentialregning af 0,1 og 2 orden. Vi har dog ikke haft om dette emne endnu, er og derfor i tvivl om, hvordan man skelner ... -
Bevis for fordeling
Forumindlæghttp://planetmath.org/encyclopedia/ProofThatNormalDistributionIsADistribution.html Allerede i trin 2 opdeler det integralet i et nyt integrale med dx og dy. Hvordan kan det være korrekt? og herefter bliver det et double-integrale. Jeg forstår konklusionen med at et integrale fra -oo til oo giv... -
er der en der ligger inde med en god analyse af en alm. artikel?
ForumindlægHej folkens, jeg leder efter en god analyse af en alm. artikel, det er ligemeget hvilken artikel det, bare en jeg kan støtte mig op af. det er ikke en analysemodel jeg søger, men blot en analyse af en god artikel. :) -
sunhed og virksomheder
Forumindlægjeg skal nævne nogle brancher, hvor danskernes stigende interesse for sundhed kan påvirke virksomhedernes markedsføring og nævne både brancher, hvor der er tale om muligheder og brancher. hvor der er tale om trusler -
Matematik Niveau f
Forumindlæghjælp jeg er gået i stå :/ jeg har nogle f niveau opgaver som skal afleveres imorgen håber i kan hjælpe mig: Beregn stigningstallet for følgende 3 linjer, som er bestemt af følgende punkter: P1 (4,8) og P2 (-2,-6) P3 (7,-5) og p4 (-6,10) p5 (8,4) og p6 (-2,-6) Tak på forhånd Hjælp mig pleaseee... -
Indenrigspolitik kontre udenrigspolitik
Forumindlæghej alle sidder og skriver en opg, jeg skal diskuttere om danmark indenrigspolitik påvirker vores udenrigs politik har kommet frem til nogle få punkter, men tænkte på om der er nogle der vil komme med lidt hjælp hilsen Christian Thøgersen -
indenrigspolitik kontra udenrigs
Forumindlæghej alle sidder og skriver en opg, jeg skal diskuttere om danmark indenrigspolitik påvirker vores udenrigs politik har kommet frem til nogle få punkter, men tænkte på om der er nogle der vil komme med lidt hjælp hilsen Christian Thøgersen -
"for at"
Forumindlægfør fandt jeg et indlæg, hvor der stod hvordan man siger "for at" på tysk, men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det igen. Hvordan siger man det? fx han gik rundt om hjørnet for at gemme sig -
HJÆLP til forklaring
ForumindlægHej venner! Nogen som kan hjælpe? Er i gang med en stil (B-niveau), som har titel: Lies, a short story by Ethan Canin. 2) Language and imagery 3) the strukture of the text Hvad menes der med dette?? - Kunne være super med en detaljeret forklaring... Hmm... Nogen som allerede har lavet de... -
Tangetligninger
ForumindlægHej Hvad er forskellen når punktet hedder p(1,4) eller det hedder p(1,f(4)) Skal nemlig bruge metoden er y=ax+b til at regne min differentialligning tak på forhånd :) -
digt form
Forumindlæghej, hvad det den digt form hvor det ikke rimer? på forhånd tak :) -
faser 1 eller 2
ForumindlægHej Hvad betyder det at når en destillat er i 1 fase eller 2 faser? -
Lommeregner TI-30XB MultiView TEXAS INSTRUMENTS
ForumindlægHej allesammen.Jeg har en lommeregner TI-30XB MultiView TEXAS INSTRUMENTS, men jeg har et problem, jeg ved ikke om det er et komma eller et punktum på min lommeregner. håber I kan hjælpe mig ex 1: pi*10,1252*1,6≈5151,30 eller 51530????????????????????? ex 2: pi*2,052*1,6≈21,12 eller 2...
