Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 11261 til 11280 af 35989
-
Supplering og karaktere
ForumindlægHej alle! Det her er måske et dumt spørgsmål, men jeg har ikke kunne find esvar andre steder. Derfor prøver jeg her :-) Jeg dumpede spansk i gymnasiet, og jeg er derfor lige startet på et suppleringskursus, så jeg kan komme ind på historie. I gymnasiet fik jeg 02 (skriftlig årskarakter), 00 (m... -
læge uddannelsen
ForumindlægHej. Jeg skal til at skrive on OSO-opgave der handler om hvilke uddannelse man gerne vil vælge. Og jeg har tænkt på at være læge, men har så et lille problem. Som jeg ved så indebærer lægeudannelsen mange slags typer af læge, men kan ikke rigtig finde ud af had navnet på den slags læge jeg ger... -
Humanbiologi
ForumindlægHej kære med-biologere og andre studerende indenfor det naturvidenskabelige og sundhedsvidenskabelige område :) Jeg går på Biologi studiet på KU, og jeg har fået en stor interesse for molekylær biologi, immunologi osv., da jeg synes, at disse fag er meget spændnde. Derfor vil jeg rigtig g... -
Laborant
ForumindlægHej alle. Jeg har læst på uddannelsesguiden hvilke industrier en laborant kan arbejde inden for. Jeg vil gerne arbejde inden for forskning, hvor jeg bl.a. undersøger f.eks kræftceller. Kan man det som laborant? Er der nogen der kan skrive eksempler på hvad en laborant kan arbejde som? Tusind ta... -
Hvad får jeg?
ForumindlægHej!Jeg skal til eksamen i eø i år, og så tænkte jeg på, at hvis jeg får 7 i årskarakter og går op til eksamen og får 9 – hvad får jeg så til at stå på eksamenspensumet? Får jeg 9 eller gennemsnittet, altså 8?? -
Eksamenssæt 2006
ForumindlægHej, Jeg søger navnet på engelsk-eksamenssættet fra 2006. Matematikerne fra engelsk højt-niveau var i 2006 til skriftlig eksamen i et eksamenssæt der hed "QUENIEE". Men hvad hed det eksamenssæt som SPROGLIG højt-niveau i engelsk var oppe i til skriftlig eksamen i år 2006??? -
Design i gymnasiet ??
Forumindlæghej.. er der nogen, der kan hjælpe mig med at fortælle om design eksamen.. Jeg har det på C-niveau, men jeg aner slet ikk hvad jeg skal foretage mig...jeg skal op om få dage, men jeg er ret lost i det.. Er der nogen, der kan hjælpe..?? -
Eksamensråd til filosofieksamen C
ForumindlægHej Jeg skal op til filosofi eksamen på C-niveau imorgen på HF. Er der nogen her, der har nogle gode fif til hvordan man scorer en god karakter? Jeg har ret svært ved faget i forvejen, så jeg vil egentlig bare gerne bestå!!!! På forhånd tak -
karakter
ForumindlægHej! Det er sådan, jeg har fået 03 i mundtlig engelsk. Jeg er på særlige vilkår, og mangler 3 mundtlige eksaminer. Er det muligt, jeg kunne tage engelsk eksamen om i august måned? Er der nogle, der har prøvet det? -
Makroøkonomieksamen :-(
ForumindlægHey Folks. Det er anden gang jeg skriver, da en højrøvet wannabe keynes ikke gad besvare mine spørgsmål. Anyways, jeg har eksamen den 14. og dumpet eksamen her betyder, at jeg må sige farvel til skolen. Det har jeg ikke tænkt mig. Derfor ville jeg gerne bede jer at hjælpe mig lidt undervejs... -
Funtioner/linjens ligning
ForumindlægCDen "Cirkussange 2012" koster 75 kroner pr. styk. Lad x være antal solgte styk og y være omsætningen i kroner. Hvilken funktion beskriver salget af CDen "Cirkussange 2012"? Så har jeg fået en lang række muligheder, men hvordan finder jeg ud af, hvordan jeg løser den? -
Nøgletal for Fitness World A/S
ForumindlægEr jeg heldig at der er en eller flere der har udarbejdet en rentabilitetsanalyse for Fitness World A/S hvor året 2012 indgik? Jeg har MEGET store problemer med at finde ud af hvordan jeg skal udregne de regnskabsmæssige nøgletal for 2012, når virksomhedens årsrapport for dette år er delt i 2 og... -
Break even
ForumindlægJeg bøvler lidt med breakeven.. Dette er fiktive tal realiseret ba i kr 2012: 3200 realiseret ba i % 2012: 40 % mål ba i kr: 5280 ba i %: 45 % realiseret ba i kr. 6000 realiseret ba i %: 42 budgetterede omkostninger: 2000 realiseret omkostninger: 1500 Hvo... -
Hvis jeg ikke kommer ind
ForumindlægJeg sidder -nok som mange andre - og er nervøs for om man kommer ind på sit drømme studie. Jeg har et snit på: 8,7 og har søgt ind på Jura i aalborg, hvor der i 2012 var en adgangskvotient på 8,2. Jeg kan se, at antallet af ansøgerer i 2012 var 659, mens det igår er steget til hele 832. Aal... -
tid
Forumindlæg24. december 2012 dagens længde: fra 08:59 til 15:38 2. maj 2013 dagens længde: fra 05:27 til 21:05 • Fra den 24. december 2012 til den 2. maj 2013 er dagens længde tiltaget med? jeg har virkelige bruge for hjælp til det her, fordi jeg fik det til 09 timer og 19 min. og de... -
Nøgletal
ForumindlægJeg har fået til opgave at beregne nogle nøgle tal fra 2 virksomheder. Desværre kan jeg se, at den ene har valgt, fra i 2011 til 2012, at ændre værdisætning af sin varebeholdning ⇒ ændring i aktiver.... Kan man på nogen måde stadig få nøgletallet til at være korrekt? og matche 2012?? -
Eksamensspørgsmål til MAT B
ForumindlægJeg skal til skriftlig eksamen og vil meget gerne kunne forberede mig ved at øve på forskellige mulige spørgsmål. Tænkte, at der måske er nogen her der ligger inde med deres eksamensspørgsmål til matematik b. På forhånd tak -
spørgsmål
Forumindlæghej jeg ville bare lige høre. siden der er så mange der spørger efter mat eksamen 2008, er det forbi man skal op i den til termin nu her, er det den de bruger til termins prøven??? både på gymnasiumer og handelskoler -
PELLE EROBREREN
ForumindlægHEJ. Nogen der har en analyse af Pelle Erobreren af Martin Andersen Nexø? Bare noget! AT-eksamen skal virkelig bruge det..! Det kunne være skønt På forhånd tak! -
Orbit C
ForumindlægHej Allesammen Vi har en bog, som hedder Orbit C og i år skal jeg afslutte fysik eksamen. Hvad har i som gode råd og ved I om eksamen kommer til at handle om bogen. Nogle der har GODE notater fra bogen!? Er der nogen der har været til eksamen, hvor de har haft Orbit C i årets forløb? Og har i ...
