Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 11261 til 11280 af 48931
-
Fysioterapeut uddannelsen Kvote 2 - Evaluering af motiveret ansøgning
ForumindlægHej. Jeg har skrevet min motiverede ansøgning til fysioterapeut uddannelsen i kvote 2. Er der nogle der vil tage et hurtigt kig og evaluere den? :) -
Er dette rigtigt?
ForumindlægHätten wir da nur besser aufwärmen, so hätten wir klar von der ersten Minute werden, meint einer von Spielernen. -
DANMARK
ForumindlægHEEJ FOLKENS HÅBER DER ER NOGEN DER KAN HJÆLPEEE MIGG HVILKE 6 BEGIVENHEDER ER VIGTIGE I DANMARK SIDEN 1972 ?? -
Indvandrebander.
ForumindlægHej vi har projektuge og jeg er ved at finde om indvandrebander. Hvordan opstår de ? hvad laver de ? hvorfor er de i kamp med rockerne ? hvordan bliver man medlem ? på forhånd tak -
Hvordan bliver man bedre?
ForumindlægHej alle mennesker.. Håber I nyder hver jeres ferie og tillykke til de nybagte studenter.. Jeg skal efter sommerferien gå i 3.g og jeg har et lidt større problem (jeg har engelsk på A men jeg har lige fået en utrolig dårlig karakter (skriftlig) - det skal siges, at engelsk ikke er min stærke si... -
lille fristil.
ForumindlægHej, har tænkt mig at skrive om min ferie til Thailand, men hvad kan jeg sådan komme ind på?? Må gerne opdigte stilen -
Dansk skriftligt.
ForumindlægHej. nogen der sidder inde med dansk skriftlig eksamenssæt fra sidste år - 2009 ? - Jeg skal lave en dansk stil derfra, men har den bare ikke :S. -
SAMF/ENG - BLOGS/FB OG YOUTUBE - NARCISSISME
ForumindlægHej allesammen. I er sikkert alle sammen igang med AT, og jeg ønsker alle held og lykke. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, da jeg føler mig lidt på bar bund. Jeg har valgt engelsk og samfundsfag, og jeg vil fokusere på hvordan selvrealisering resultere i narcassisme(Giddens og Laschs te... -
Gymnasie optagelse
ForumindlægHej allesammen.En af mine gode venner modtog idag et brev fra gymnasiet, hvori der stod, at han skal op i en prøve i mat, fysik og kemi før han kan optages i gymnasiet. Så mit spørgsmål er, om nogle har erfaringer med hvilke slags spørgsmål og opgaver der bliver stillet. Hvilket niveau ligger det... -
mundtlige ekamen
ForumindlægHej Hvis man blander datid og nutid sammen når man taler engelsk, kan en engelsk talende stadigvæk forstå dig? -
Abstract (-:
ForumindlægHej alle (-: håber en kan hjælpe mig! Jeg er i gang med SRP, og vil gerne lige høre jeres mening om dette abstract (evt. rettelser heriblandt). Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal runde abstractet af. Tusind tak på forhånd (-: This paper examines the definition of the American dream and how the... -
skriftlig dansk
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er ret dårlig til skriftlig fremstilling i dansk, og derfor ville jeg ønske I herinde måske kunne hjælpe. Er der nogen af jer, som har lavet en stil, som I virkelig er stolte af og hvor i har fået et 12-tal? - Hvis I har, må I meget gerne sende dem/den til mig, hvis I har l... -
Engelskeksamen
ForumindlægSkal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk? -
Divorced, beheaded, survived
ForumindlægHej Allesammen er der nogle der vil rette mit engelsk essay? -
hjælp
Forumindlægjeg skal en stil om et billed.. Historien skal være henvendt til en voksen læser i et ugeblad eller i en avis. Den kan enten have form af en dokumentarisk artikel, eller den kan have form af en novelle. men min lærer sagde til mig. at jeg skal Huske hvilket medie , jeg skriver til. er der nog... -
PÅSKEOPRØRET - disposition til i morgen!!
ForumindlægHej alle. Jeg skal aflevere min disposition til mundtlig engelsk i morgen, og jeg har valgt at have om Påskeoprøret i 1916. Nogen ideer til underemner/punkter? -
Irland
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med noter om Irland? Både på dansk og engelsk.. Alt kan bruges.. Skriv hvis du har (; -
Unlevered net income
ForumindlægJeg søger svar på, hvad den engelske betegnelse: "Unlevered net income" hedder på dansk? På forhånd tak Mvh Jeppe -
Oversætte en tekst
ForumindlægHej jeg ville spørger om der er nogen som kunne oversætte en tekst fra dansk til engelsk? teksten er ca på 300 ord tak på forhånd -
Sprogrejse USA
ForumindlægHej. Nogen som har erfaring med sprogrejse (engelsk)? Har læst man kan tage til new york og lærer engelsk, nogen som ved hvad det koster? Kunne godt tænke mig et år i udlandet og lærer engelsk.
