Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11301 til 11320 af 95433
-
13-tallet
ForumindlægHej....Jeg skal jo snart op til min Fysik/Kemi eksamen, så jeg kunne godt tænke mig at vide hvad man skal gøre for foreksempel at få et 11 eller 13 tal i det pågældende fag.* Hvis i har gode tip må i også kommer med dem.* Notater, tages der også imod.* I må også fortælle hvad i trak til jeres afg... -
Er min SRP virkelig til et 7-tal?
ForumindlægHej alle, Jeg fik min SRP-karakter i mandags og til stor skuffelse fik jeg 7. Jeg får normalt 10 og 12 i alle fag, og både mine lærere og mine nærmeste er overraskede over min karakter. Den ødelægger virkelig mit snit og gør det væsentligt sværere for mig at komme ind på mit drømmestudie. Jeg ov... -
Videregående uddannelse eller forsvaret
ForumindlægHej. Jeg vil meget gerne gøre karriere inde ved forsvaret. Men jeg har søgt om at komme ind på skibsofficer uddannelsen, fordi jeg elsker at sejle, og med den uddannelse kan jeg gå direkte til officersuddannelsen i forsvaret. Meen mit problem er at jeg nok mere har lyst til at gå hele vejen i fo... -
Afkastningsgrad
ForumindlægKan nogle svar på dette spørgsmål? Hvorfor regnskabsanalyser tager udgangspunkt i afkastningsgraden og hvilket niveau afkastningsgraden bør have? Altså den tager vel udgangspunkt i afkastningsgraden fordi, den fortæller noget om hvordan virksomheden forrenter deres kapital, og den bør ligge høj... -
Valgfag?
ForumindlægHejsa. Eftersom vi i min klasse er begyndt at snakke om hvilke fag vi skal vælge til næste år, har jeg prøvet på at undersøge sagen lidt nærmere på http://www.r-u-e.dk/valgfag/g_valgmuligheder_mat.asp. Jeg ville som sådan bare høre om, hvorvidt det evt. ville være en overkommelig opgave at vælge ... -
skriftelig
Forumindlæghej er der nogen der har nogle(eller har et link til) gamle eksamesopgaver som er færdig lavet så man har nogle opgaver der minder om dem man skal op i og så man har nogle gode notater -
Sandsynlighed
ForumindlægNogen som har notater til dette emne? -
Skriftlig engelsk
ForumindlægHvad var emnet til dette års eksamen i skriftlig engelsk med den nye ordning? -
hjælp til stil
Forumindlæger der virkelig ikke en der vil hjælpe mig med komma og punktum jeg kan virkelig ikke finde ud af det og jeg skal aflevere imorgen tidlig kl 8 ps jeg vil være meget tak nemlig hvis der er en der gider -
hjælpe
Forumindlæghjælp med rettelse. hurtigt hjælp. 1 side. -
ret??
Forumindlægen der vil rette mine tysksætninger. Der er 10 korte sætninger. -
NG eksamen - dansk landbrug
ForumindlægJeg har netop trukket spørgsmål til mundtlig naturgeografi eksamen, hvor spørgsmålet lyder således: Med udgangspunkt i geofaglige begreber ønskes en redegørelse for den naturmæssige baggrund for dansk landbrug. Landbrugets udvikling har i de sidste mange år udgjort en stigende belastning af milj... -
engelsk oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har prøvet at oversætte denne tekst, men ved at den er fuld er fejl :( Er der en der vil være sød og rette i den? In A.S Byatts short story “Baglady” we are in the Far East with a company of British upper class ladies. They are on a trip with their husbands who is leading a b... -
Analyse hjælp til The red line og American Psycho!
ForumindlægHejsa.jeg skal til engelsk eksamen (a-niveau) på tirsdag og mangler analyse og fortolkning til novellen The red line af Charles Higson fra bogen Now and Zen. Derudover mangler jeg også notater til Thuesday - uddrag af American Psycho. Er der nogen som vil være mig behjælpelig og som ligger ind me... -
skriftlig
Forumindlægjeg har nu taget dansk A niveau skriftlig 2 gange og begge gange har jeg fået 7. Mit problem er at jeg breder mig alt for meget glemmer fokus, får en masse ideer som jeg ikke får sorteret ordentligt. Er det muligt at lære at skrive en god stil? har nogen gode råd til hvordan jeg lærer dette?vh al... -
AT !!! Haster
ForumindlægHej folkens Jeg er i gang med at skrive AT-synopsis, mit emne er Anders Brevik, hvor fagene er psykologi C og dansk A.... Jeg har valgt at beskæftige mig med Anders Breviks handlinger, og Stoltensbergs tale hvor jeg laver en retorisk analyse, problemet er bare at jeg ikke har nogen idéer til ... -
Studieretning? Matematik A?
ForumindlægHej alle. Jeg kom i sommer ind på stx, og kom i en klasse, som var langt fra mit ønskede. Jeg ønskede Samf. A - Engelsk A - Mat B, men kom på Mat-Fys-Kemi. Det er virkeligt en god klasse, men jeg har besluttet mig at skifte klasse efter grundforløbets afslutning (altså om 2 uger). Jeg har valgt... -
Karaktersnit
ForumindlægJeg går i 3.g, og er snart færdig i gymnasiet. Mine karakterer er ikke prangende, men jeg skal også bare have mit eksamensbevis i hånden bestået. Så, så jeg i et andet indlæg at man kunne bruge dette link til at udregne ens karakter. Er linket brugbart? https://www.eg-gym.dk/scripts/elever/karak... -
Forslag til FysA eksamens projekt
ForumindlægHej.Tiden nærmer sig vores afsluttende eksamens projekt i Fysik A på HTX 3g, og vi skal have fundet et emne at arbejde med.For at få flest mulige ideér har jeg valgt at spørge jer. Selve projektet skal selvfølgelig være på A niveau og bestå af et godt forsøg hvor der er gode muligheder for at skr... -
Resistans og temperatur?
ForumindlægOpgaven lyder: Glødetråen i en pære er af wolfram. Ved stuetemperatur 20 grader C, måles trådens resistans til 87 ohm med et ohmmeter. Når pæren lyser, optager den effekten 60 W med 230 V. a) Hvad er trådens resistans, når den lyser? b) Hvad er trådens temperatur, når pæren lyser? Jeg sidder...
