Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 11301 til 11320 af 152757
-
SPEKTROSKOPI
ForumindlægHej, er der nogle herinde der kan hjælpe mig med to kemi opgaver? Opgave 60-61 -
htx
Forumindlæghej jeg har lige startet med at går på htx men jeger lidt forvirret hvad en studieratning er ?. jeg har valget og tag fysik og matematik som studieretning men så ved jeg ikke om senere jeg skal have kun de fag eller om jeg kal også stedigvæk have de andre fag som teknologi og kemi og biologi... -
hjælp binomialmodel
ForumindlægHJÆÆÆÆÆLP PLEASEEE I 2016 var 18% af Danmarks gymnasieelever rygere. Der udtages en stikprøve på 882 personer blandt Danmarks Gymnasieelever. a) Indfør en stokastisk variabel, og opstil en binomialmodel for antallet af rygere i stikprøvem b) Bestem sansynlighedn for, at højst 150 af eleverne i... -
Skal jeg op i fransk eksamen?
ForumindlægHej Jeg har lige valgt at tage 5 A fag, hvor fransk er en af disse fag. Jeg har nu fortrudt af forskellige årsager og har derfor skrevet til kontoret, som svarede, at det i princippet var muligt at vælge et andet fag inden skolestart, så længe det ikke havde indflydelse på mit eksamensudtræk.... -
"Lær-selv"!
ForumindlægJeg skal starte på uni og læse medicin, men det er sørme længe jeg har haft kemi og vil gerne, ikke blot have det "frisket op", men evt. også på et højere niveau (havde det på b-niveau i 3.g). Jeg vil gerne prøve at "lære det selv" ved at læse grundbøger på B og A niveau - men... -
Multiplikatoreffekten
ForumindlægHej SP Jeg er ved at skrive en samfundsfagsopgave (student A skriftlig fra i år, 2017, opg C3), og jeg vil gerne komme ind på multiplikatoreffekten og helst faktisk prøve at regne noget ud i stedet for bare at redegøre. Jeg er klar over, at jeg enten skal finde den marginale forbrugskvote eller... -
indekstal for cykeltrafikken
Forumindlægved ikke hvordan jeg løser denne opgave nogen der kan hjælpe? tak på forhånd Cykeltrafik måles ved det antal km, som cyklister i Danmark i alt har kørt i løbet af et år. Tabellen viser indekstal for cykeltrafikken i Danmark (basisår 2000). År 2010 2014 Indek... -
Emnevalg til SRP
ForumindlægSkal vælge emne og fag på mandag 16/12, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge eller hvilke emner der vil være gode at skrive om. Mine studieretningsfag er biologi A og kemi B, hvilket betyder jeg skal vælge en af dem, og koble det sammen med et valgfrit fag. Har desuden dansk, historie og matemati... -
HTX eller STX???? please hjælp mig
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder her og er virkelig forvirret, for jeg ved nemligt ikke hvilken gymnasial uddannelse jeg vil tage altså STX eller HTX. Og jeg har været til informationsaftner. Første gang da jeg skulle til at udfylde min uddannelseønsker valgte jeg HTX fordi der har de meget fokus på... -
En landmand presser halm i rundballer med en diameter på 1,8 m og en højde på 1,5 m. Halmen har en massefylde på ca. 0,12 t/m3. a) Hvor mange m3 halm er der ...
Forumindlægkan i hjælpe mig med den -
Opgavesæt til eksamen
ForumindlægHej,Jeg vil lige høre om der er nogle der ved hvor jeg kan købe en bog, med eksempler på eksamenssæt?Bjarke -
programmering
ForumindlægHej. Jeg sidder og øver mig til eksamen i programmering. jeg har lidt problemer med nogle opgaver i et eksamenssæt. jeg har vedhæftet opgaven. det drejer sig om opg. 5-8 på forhånd tak ! -
Opgaver uden hjælpemidler!
ForumindlægHej.. Er der nogle der kunne være søde, at forklare mig, hvordan jeg kan løse opgave 2 i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-8-8_Ud.pdf På forhånd mange tak, Freud -
The Sandwich Factory - Jason Kennedy HJÆLP
ForumindlægHej alle. Er der nogen der har lavet dette eksamenssæt, som jeg evt kunne få lov at se?? Opgaven skal afleveres Torsdag, så jeg har lidt travlt.. KNUS -
Matematik B 13. august 2008
ForumindlægHej :) Er der nogen der har eller ved hvor man kan finde matematik B eksamenssættet fra den. 13 august 2008 besvaret? det ville hjælpe mig meget hvis jeg havde det:) på forhånd tak:D -
engelsk skriftlige eksamen 2010
Forumindlæghej hvad hedder emnerne til eksamenssættet for henholdsvis : stx b maj 2010 stx b august 2010 stx b december 2010 -
Den nye reform
ForumindlægSom bekendt har regeringen lavet en ny reform for gymnasielever. Her er det blevet vedtaget at biologi, geografi og kemi skal lægges sammen til en eksamen. Jeg skal snart til den eksamen og vil gerne høre fra nogen der allerede har været inde. Hvordan forgår det og er der nogle ting der er vigtig... -
4. skriftlig eksamen!!!!!
ForumindlægHej, jeg går i 1.g og er naturligvis under den nye reform.. Som jeg ved skal man op i 4 skriftlige eksaminer i 3.g. Min studieretning er Mat A Fysik B og Kemi B.. Derudover skal jeg opgradere Engelsk fra B til A for at have 4 A niveau fag.. Hvilke fag skal jeg op til skr. eksamen? Mat, Dansk og ... -
En symmetrisk terning kastes en gang. Find sandsynlighederne for hver af følgende hæn delser: A. man får et ulige øjental B. man får ikke en 6'er C. man...
ForumindlægEn symmetrisk terning kastes en gang. Find sandsynlighederne for hver af følgende hæn delser: man fa°r et ulige øjental man fa°r ikke en 6'er man fa°r hverken 3 eller 4 øjne. har brug for hjælp til denne opgave:) med forklaring på tekst -
SRP farvestoffeer i sodavand
ForumindlægNogen som har en SRP liggende, som jeg må kigge på, der omhandler farvestoffer ? Hilsen Jeres ven
