Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 11321 til 11340 af 35503
-
Volumberegning
ForumindlægHej derude Er der nogen af jer, der kender beviset for volumberegning af et omdrejningslegeme omkring x-aksen? Eller evt. nogen hjemmesider, hvor beviset bliver gennemgået? Det ville være en kæmpe hjælp for mig, da jeg skal til eksamen i det d. 13. december :( -
Supplering
ForumindlægHej Når man supplerer kommer man først op i en mundtlig eksamen eller skriftlig? :-) Skal rejse d.11/8 og vil gerne supplere fysik B, men er bange for de mundtlige eksamener er efter de skriftlige. Og hvordan er det med kun mundtlige eksamener? Kan man regne med man kommer op før, da der ikke ... -
Noter SØges!
ForumindlægHey..Jeg søger følgende noter til mi eksam om 3 dage:- Nightshift - Wild cat fallingJeg tager meget gerne imod alt..! på forhånd tak..NB: Har prøvet at søge selv, men fandt intet -
Studievejleder bedes svare - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
SU, hf-enkeltfag
ForumindlægEr der nogen, som er erfaring med, under hvilke omstændigheder man kan framelde sig eksamen på hf-enkeltfag uden at miste to måneders SU: ”Der kan i særlige tilfælde være mulighed for at framelde prøve uden tab af ret til SU.” -
500 DKK til Estland EEK? HJÆLP, DET HASTER
ForumindlægHej. Jeg øver mig til færdighedsregning eksamen imorgen og jeg er stødt på denne opgave: Omregn 500 danske kroner til EEK (2. dec). Der står at valutakursen er 47,64 (tænker at det betyder at 100 EEK er 47,64kr). Hvordan gør man? -
AKUT HJÆLP
ForumindlægAKUT!!!! skal op på torsdag og er ikke færdig jeg har trukket tove ditlevsen i dansk mundtlig eksamen og har så valgt hendes novelle "nattens dronning" jeg er nu nået til at skulle indsætte novellen i berettermodellen nogle der kan hjælpe med det? -
4.Eksamensforsøg
ForumindlægDa jeg har været syg måtte jeg udeblive fra eksamen og har brugt mit 3.eksamensforsg Derfor har jeg søgt om disp. til 4 eksamensforsøg. Jeg har dog afleveret en lægeerklæring. Hvor sikkert er det at jeg opnår disp. til 4. forsg? -
Økosystemer
ForumindlægHej. Har lige trukket Arktiske havøkosystemer til min eksamen i 3.g biologi a niveau. Er der nogen der Der ved noget om de dynamiske forhold, biologiske produktion og energistørmme i forhold til den grundlæggende opbygning af økosystemet.?? -
02, 00 og 02 i Matematik
ForumindlægHar fået: Årskarakter 00 og 02 Mundtlig matematik eksamen 02 Har man så bestået Matematik b og hvis ikke hvad kan jeg så evt. gøre, måske søge om Dispensation? Vil jo gerne have en vidergående uddannelse. Mvh. Kasper -
Terminsprøver på skolen
ForumindlægHej vi skal snart op i terminsprøver på skolen (ikke eksamen), bliver der udsendt nye terminsprøver eller vil man typisk lave de gamle? Ville gerne øve mig lidt i engelsk skriftlig på nogle af de gamle prøver, men er bange for hvis jeg laver en af dem, og det ender med at være den vi skal have ti... -
DIGT - har brug for gode digt analysere*
ForumindlægHej mennesker! Jeg har fundet det her digt som jeg skal op i i eksamen, jeg forstår det desværre bare ikke så meget, og da jeg er sikker på der gemmer sig nogle symboler og fede virkemidler jeg bare er helt blind på ;( Jeg kan ærligtalt ikke forstå det og er HELT LOST. Ved i hvad det handler ... -
Hjælp - Karakter
ForumindlægHej jeg har i dag været til biologi eksamen, og jeg var så heldig at trække det emne jeg mindst ville have :/ Og jeg fik dermed 02 .. I årskarakter fik jeg 10 og i eksamen 02 Hvor meget gælder begge karakter? -
Isolering..
ForumindlægHej! Her forleden dag havde jeg oprettet en tråd med et ligende spørgsmål, men i det her tilfælde er fortegnene anderledes så ville høre om der var nogle der evt kunne bekræfte mine udregninger: Men så vidt jeg ved kan man ikke tage kvadratroden af minus? Kan nogen evt. forklare mig hvordan... -
optaget på ungdomsuddannelse??
ForumindlægHejsa, er der egentlig nogle der ved hvor mange mennesker der bliver sorteret fra, og muligvis et link til en hjemmeside hvis i kender en? vil gerne lige kende min situation.. -
Beregn det gennemsnitlige antal overnatninger pr måned
ForumindlægJan 240242 feb 267052 Mar 307721 Apr 357052 Maj 439711 Jun 473281 Jul 569813 Aug 609102 Sep 434709 Okt 414285 Nov 384715 Dec 330149 i alt = 4827832 Beregn det gennemsnitlige antal overnatninger pr måned; Jeg har gjort følgende; Jan 240242/31*2= 15,499 overnatninger pr måned. Jeg v... -
Opgave 24 Hjælp
Forumindlæghej, jeg har brug for hjælp med denne her opgave Altså de skal mødes på et punkt og den ene kører 20 km/t mens den anden kører 15km/t -
To ligninger med to ubekendte, differentialregning
ForumindlægHej Jeg har følgende opgave og sidder fast! For en funktion af formen f(x) = b*ax gælder, at f '(2) = ln(21/2/4) og at f(2) = 1,5 f '(x) = b*ax*ln a Jeg ved ikke, om opgaven kan løses som to ligninger med to ubekendte?? f(2) = b*a2 = 1,5 f '(2) = b*a2*ln a = ln(21/2/4) På for... -
eksponentiel funktion
ForumindlægJeg har løst opgave a, men jeg kan ikke forstå hvad jeg skal gøre i opgave b, eller hvordan jeg skal gå til den Håber nogen kan hjælpe Opgaven ligger vedhæftet -
Terminsprøver
ForumindlægHej Ang. Terminsprøver i gymansie. Min erfarning fortæller mig at for det meste i folkeskolen er det prøver fra forrige år som bliver benyttet som terminsprøver. Er det samme gældende for Gymnasiet og som 1.g går man så op i A niveua eller C niveau? (hvis man har mat på A) Tusind tak.
