Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11341 til 11360 af 176852
-
Kemi - Maj 1997 opg. d
ForumindlægHejsa...Er der mon nogen derude der kan hjælpe mig med en kemiopgave fra den blå eksamensbog Det er fra maj 1997 opgave 2 d...Jeg kan virkelig ikke se hvad jeg skal gøre, og skal aflevere imorgen... Har prøvet, men kan ikke gennemskye den!Den er lidt svært at skrive op, men vil prøve så godt jeg ... -
RELIGION EKSAMEN (:
ForumindlægHeej alle sammen (: Nu skal jeg til eksamen i religion og jeg har nogle begreber som jeg ikke rigtig forstår håber i kan give en lille forklaring med jeres guldkorn på de forskellige begreber der kommer en lang list og det kunne være dejlig hvis du gad og svare på så mange du nu orker (: (det er ... -
Opgave 1010 a), problemer med at finde a og b
ForumindlægJeg er i gang med opgave 1010 a) i Gyldendals matematik bog, og jeg ved ikke hvordan man skal løse den. Opgaveinformation: Idet a og b er reelle tal, er der givet funktionerne f(x)=ax^2+b og g(x)=2*sqrt(x) x>0. Opgave: Bestem tallene a og b, sådan at graferne for f(x) og g(x) går gennem pu... -
Kopiere ordbog?
ForumindlægMå man gerne kopiere dansk-engelsk ordbog ind til ens word-program og bruge den til eksamen, er det snyd eller er det lovligt? -
Eksame i Mat C på Mandag.
ForumindlægSå er der snart eksame i matematik C (på mandag) nogle der har nogle virkelig gode notater. -
Religion eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i Religion på mandag, og vi er en del som ikke ved noget som helst om hvordan den foregår? Så ville egentlig bare høre om der er nogen der har været oppe til religions eksamen eller der er nogen som ved hvordan den foregår? - Altså hvilken slags tekst man kan trække og hvad ... -
find a f(x)=100*a^x
ForumindlægEr der en der vil vise mig udregningen til denne? Jeg skal finde a. F(x)=100*a^x -
HJÆLP til dansk eksamen
Forumindlægjeg har lige et par spørgsmål om hvordan en dansk eksamen foregår? -Hvilke slags emner kan man fx trække? -Og hvis man fx trækker emnet kortfilm, skal man så bruge de virkemidler man har lært om i klassen, og skal man vælge en egen kortfilm, som man har fundet på nettet, og skal man i så fald v... -
Historie eksamen!
ForumindlægHey alle.HJÆLP!jeg skal til eksamen i historie - og det er bare IKKE mit fag...Jeg håber lidt i kan hjælpe mig.det jeg har størst problemer med er politik.. det har aldrig interesseret mig og derfor har jeg meget svært ved og forstå det.Jeg ville høre om der er nogen der kort og enkelt kan forkla... -
Fysik/kemi molarmasse af atmosfærisk luft
ForumindlægVi har fået afvide at atmosfærisk luft består af 25% O2 og 75% N2 og at molarmassen bliver 29g/mol (2·16+(2·14,01)·3)/4 men er ikke sikker på hvorfor jeg skal gange med 3 og dividere med 4 men får det rigtige resultat, nogle der kan forklarer hvorfor? -
3 spørgsmål under fysik/kemi!
Forumindlæghej! :D har lige nogle questions! jeg har glemt alt om det... 1) Hvilke organiske stoffer producerer planterne under fotosyntese? 2) hvad er et organisk stof? 3) hvordan dannes olie? tak på forhånd! -
Gsk anyone ?
ForumindlægHej allesammenVille lige høre om der er nogen af jer, som har kendskab til Gsk's sommerkurser i kemi, og om de eventuelt kunne fortælle lidt om det?olivia -
årsprøve-eksamen??
Forumindlægjeg ville lige vide om årsprøverne var vigtigere end eksamnerne.?og sker der noget hvis man dumper i en årsprøve?? -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej jeg ville vide hvordan man fremlægger ud fra en synopsis...jeg er meget forvirret ved ikke hvordan man fremlægger ud fra en synopsis! tak på forhånd -
Tysk eksamen
Forumindlæghej jeg har lige været oppe og trække Wiedersehen mit Vater af Isolde Heyne og jeg har ingen ide om hvad teksten handle om er der nogen der har nogle notater til at ligge omkring teksten ville jeg blive meget glad hvis du gider sende det a_stobberup@hotmail.com -
Eksamen i historie HASTER!
ForumindlægHej alle. har lige brug for lidt hjælp her. Jeg har i dag trukket min opgave og det er palæstinakonflikten. Jeg har fået en masse kilder og jeg er begyndt at tænke lidt på, hvordan skal jeg føre det her frem? skal jeg starte med at fortælle enkeltvis om alle teksterne(synes da det virker forkert... -
Dansk eksamen!!
ForumindlægHej Allesammen. :) Jeg skal snart på i dansk, og kunne godt bruge noget hjælp fra jer. Min fordybelsesområde er "det onde". Jeg kan slet ikke komme i gang. Kender i en god billedbog der hører under dette emne? Tusind tak, på forhånd. Jeg ville virkelig sætte pris på jeres store ... -
Hjææælp - Eksame
ForumindlægHej, er der nogen der kender gode hjemmesider man kan øve sig på? Og evt. nogle gode råd? :D -
Tysk eksam
ForumindlægHej med jer Jeg har trukket i tysk, Unge og Udfordringer Er der nogen ideer som underemne som jeg kan lave og fortælle om? På forhånd tak -
Engelsk eksamen
Forumindlægjeg har trukket emnet "in your dreams" og skal nu til at finde et underemne og tænkte så på om i havde nogle forslag
