Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 11381 til 11400 af 23878
-
SLETNING AF OPGAVER! HJÆLP
ForumindlægHEJ....Kan i ikke slette mine opgaver hurtigs muligt, det er meget vigtigt, og jeg er meget desparat. PLZZ HJÆLP MIG HURTIGT! -
Hurtig spørgsmål haster
ForumindlægDen mest intense top i massespektret kaldes basetoppen (M+). Hvad menes der med intens top? -
Hitler
Forumindlægnogen der kender 2 geunde til hvordan hitler kom til magten ? -
En rose ( rettes og er der en rød tråd? )
ForumindlægHej. Er der nogen som gider at kigge min aflevering igennem og fortælle mig om der er en rød tråd? :-) ”En rose” er skrevet af den norske forfatter Amalie Skrams novellesamling ”Sommer” fra 1899. Hun bosatte sig i 1884 i Danmark, hvor symbolismen i 1890’erne får ... -
BILLEDANALYSE af "En såret arbejder" Erik Hennigsen.
ForumindlægEr der ikke nogen der kan hjælpe mig med en billedanalyse af maleriet "En såret arbejder" . Erik Henningsen.? :) -
velfærdsstatens udfordringer.. problemformulering ?
Forumindlægmin indledning lyder sådan : Der er et underskud i den danske økonomi, som udgør 4-5 % af bruttonationalproduktet. Det svarer til 80-90 milliarder kroner. Underskuddet vil vokse til 5,09 % i 2070, hvis ikke der bliver gjort noget. Det er diskuteret, hvilke faktorer der gør, at Danmarks økonomi ... -
Differenskvotienten
ForumindlægHar en opgave der lyder: Givet funktionen f(x) =2x^2-x Benyt tretrinsreglen til at beregne f ' (3) Benyt tretrinsreglen til at beregne f ' (x) Hvordan kommer jeg overhovedet igang med at opstille differenskvotienten? Tak på forhånd. -
NaCl og flammer
ForumindlægHej Hvordan kan det være, at NaCl er skyld i, at en flamme bliver større? Når man hælder NaCl i en flamme bliver den større og gul? Hvad er teorien bag det? Og hvad er teorien bag, at KCl og CaCl2 gør flammen gul/råd? -
Hvordan laver man et 12-tal i stil?
ForumindlægHeeej allesammen , ja det overstående spørgsmål dræber mig snart. Jeg har ALDRIG ALDRIG fået et 12tal i stile.. Hver gang jeg har skrevet en stil , og jeg har læst den igennem, føler jeg at det er virkelig en god stil.Og jeg virkelig ikke kan gøre den bedre.. Men alligevel bliver det ikke en kara... -
AT - Epo og metode
ForumindlægEr ved at lave en opgave om Epo . Mine problemstillinger er: Hvorfor bruger cykelrytteren Epo? Hvor udbredt er Epo indenfor cykelsporten? - Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider til at besvare disse.. Nogen der ved hvad metode man skal bruge i Idræt ? -
Inspiration
ForumindlægJeg mangler sociologiske teorier om fx kulturer jeg skal interviewe indvandrere og høre hvordan det er at leve mellem to kulturer. Er der nogle, der har ideer til hvilke teorier man kunne arbejde med? Jeg har tænkt på identittetsdannelses teorien af Eriksson.. men jeg er åben for ideer,.. jeg ved... -
AT synopsis om selviscenesættelse
ForumindlægHeej .. Jeg skal til, at skrive en AT opgave om selviscenesættelse med fokus på Paradise hotel med den måde de bliver udstillet i paradise og hvorfor de vælger at melde sig til.. Nogen der har nogle forslag til hvad jeg kan gøre? På forhånde tak :) -
Det Observerbare Univers
ForumindlægHvorfor kan vi ikke se længere ud end det observerbare univers? Er det fordi lyset udover denne ikke har nået os endnu? Men kan lyset udover det observerbare univers nå os, siden universet udvider sig med større hastighed end lysets fart? Håber nogen kan forklare. På forhånd tak :) -
At problemformulering
ForumindlægHey guys/girls jeg sidder og beskæftiger mig med AT11 og kan ikke rigtig finde ud af min problemformulering, hvor der stilles to fakulteter ind, mit emne er iscenesættelse i den virtuel verden såsom WoW hvor mine to fag er Samf og Dansk Nogle der kunne måske ud fra dette give mig en overord... -
Engelsk still opstilling
ForumindlægHej studieportalen! Jeg skal lave en engelsk still og opstillingen skal have disse punkter: facts issues solutions own opinion Hvordan opstiller jeg stilen? Hvad skal jeg starte med og slutte med? og hvor meget skal der stå på de enkle punkter? Tak på forhånd :) -
SRP
ForumindlægHej :-) Jeg har valgt "Scotland" som emne i SRP. Er der nogen gode/interessante emner indenfor dette område man kunne arbejde med og undersøge skrive om. Jeg kender ikke så meget til Scotland, så det kunne være en stor hjælp! Tak på forhånd! -
betydning?
Forumindlægvelstanden gav befolkningen samtykke for individualisme?? hvad betyder det? -
almue- og købmandsnoveller
ForumindlægEr der nogle der kan give en defination eller et link, der beskriver de to følgendes betydning Almue novelle Købmandsnovelle 1000 tak på forhånd -
nationalisme i danmark
Forumindlæghej jeg er igang med at lave et synopsis(eksamens prøve) om EU og Danmark jeg har stillet spørgsmålet "hvilken forhindring har den nationalistiske tankegang om EU’s indflydelse til mellemstaterne?" derved er jeg usikker på hvor stort et fænomen nationalisme findes i danmark i for... -
Brancheanalyse
ForumindlægHvad er en branceanalyse helt præcist og hvordan udarbejder man sådan en? :-)
