Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 11381 til 11400 af 44201
-
AT eksamen
ForumindlægHej, Er der en derude som kan forklare mig hvad man skal til AT eksamen? Hvad skal man fremlægge? Ens konklusioner og metoder? Finde andre vinkler til temaet? Håber der er en derude, som kan forklare mig det! -
Mundtlig afgangsprøve
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i dansk, mundtlig. Jeg tænkte på om der var nogen som kunne giver mig nogle gode ideer, hvordan man kunne gøre det til en god samtale. -
Erfaring med AT-eksamen? Den bedste forberedelse?
ForumindlægHej, Jeg er meget forvirret mht. AT-eksamen i forhold til hvad der lægges vægt på osv., når jeg hører fra kammerater, der har været oppe, og det gør mig videre forvirret, når jeg skal til at læse op. Nogle siger, at det er 50/50 med det faglige og metoder, andre siger, at det er metoderne, der læ... -
Idrætsspørgsmål
ForumindlægHej...Jeg har lige gennemført den praktiske del af idræt i dag, og det er gået fint.Nogen der kender nogle spørgsmål teorien? Er ldit desperat...På forhånd tak... -
Synopsisprøven!?
Forumindlæg`Hej 2g´er jeg skal op til AT 9 -synopsisprøve i morgen. Er der nogen,der har været oppe, der kan fortælle mig, hvordan det foregår- hvad skal man sige- hvad skal man IKKE sige. Hvordan starter mig. osv. Evt- tips? -
Dansk mundtlig.
ForumindlægJeg ved ikke helt, om det er det rette forum, jeg skriver i, men eftersom det omhandler faget dansk, så er det vel okay? Men mit problem forlyder således, at jeg skal op i mundtlig dansk til sommer (og nej, det er ikke nervøsiteten der er det store problem denne gang- tror jeg), men min lærer har... -
AT-eksamen om radioaktivitet
ForumindlægJeg skal op i morgen klokken 12 og jeg er lidt lost i, hvad jeg skal gøre. Jeg har om radioaktivitet i fysik/historie og har fundet ud af noget med, hvordan radioaktiviteten blev opdaget via en præsentationstale fra Nobelpris ceremonien i 1903, hvor Becquerel og ægteparret Curie modtog den. Men ... -
AT HJÆLP - HASTER! HASTER! HAASTER!!
ForumindlægHej, Jeg skal skrive om De Unge Mødre i fagene dansk og samfundsfag. Under samf vil jeg tage nogle statistrikker, etc. men jeg aner ikke hvad jeg skal lave dansk - altså hvad skal jeg analysere? hvordan? skal det være en episode? og hvilken analyse model er der, dér? På forhånd tak! Har virrkelig... -
analyse af ''spinder''
ForumindlægHJÆLP!! jeg er en pige der skal til at afslutte 9 klasse. i muligt dansk har jeg trækket ungdommens udfordringer og har derfor valgt novellen ''spinder'' jeg har vildt svært ved at analysere den. samt skal jeg skrive et prøveoplæg som også er svært. mvh pige der har brug for me... -
Har jeg bestået ?
ForumindlægHej jeg har engelsk på B niveau. Jeg fik 00 og 02 til min årskarakter og jeg var op til skriftlig hvor jeg igen fik 02 Da det er et B fag skal den ganges med 0,75? Er jeg bestået? -
Søger eksamenssæt fra 2008!
ForumindlægHej (: Nogen som var været oppe i engelsk B, Dansk A, Biologi A, Fransk A og samfundsfag A sidste år? -
Er der nogle der kan hjælpe???
ForumindlægJeg har lige købt en lommeregner TI 82 og den er på engelsk... Er der nogle der ved hvordan man laver den om til dansk?? For det står der ikke noglet om i brugsvejledeningen... -
hjælp til at rette
Forumindlæghej, søger en der kan hjælpe med at rette mine engelske noter???? der er under en side tak på forhånd (-; -
Internetadresser til grammatik
ForumindlægHej jer derude Har I nogle gode internetadresser, hvor man kan øve sig på engelsk grammatik? Skal snart op til en skriftlig prøve. -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle, Nogen der har lyst til at læse min delprøve 1 og 2 fra den skriftlige eksamen i engelsk, og komme med lidt feedback? Mvh. -
amish
Forumindlæghej jeg skal op til engelsk snart, jeg skal op i amish, ville bare spørger om der nogle der har nogen notater til amish people.? -
oversæt "logistikchef"
ForumindlægJa.. min ordbog har ikke dette ord, og min hjerne er brudt sammen. Så, ved I, hvad logistikchef hedder på engelsk? På forhånd tak :) -
Gode vendinger?
ForumindlægEr der nogen, som ved om der eksisterer en hjemmeside med gode engelske vendinger? Vil gerne variere mit sprog (i dette tilfælde sidder jeg med en skriftlig opgave...) -
i have a dream
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan finde en dansk og engelsk version af i have a dream - jeg har selv søgt, dog uden held. -
Starten på en engelskstil ?
ForumindlægHej ! Jeg ville høre, om der var nogen der havde nogle gode forslag til, hvordan man kan starte sin engelsk stil ? evt. gode vendinger ?
