Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 11421 til 11440 af 32040
-
Dansk noveller til emnet Identitetsdannelse - HJÆLP PLS :(((((((
ForumindlægHej der er nogen der kan anbefalde noveller som handler om identitetdannelse i det senmoderne samfund? Jeg skal bruge det i dansk til min SRP-opgave. Tak på forhånd! :) -
Kunsteriskefag i gymnasiet
ForumindlægKære SP Jeg ved ikke hvilket kunsterisk fag, jeg skal vælge, når jeg går i gymnasiet. Er der nogen, der kan fortælle lidt om de forskellige fag man kan vælge? Jeg overvejer at vælge faget drama eller billedkunst, men ved ikke hvilket. Er der ikke nogen, der kan fortælle mig hvad det er man la... -
Essay
ForumindlægHvordan skal en essay på Engelsk opstilles? -
Dronning Elizabeth 1. — Materiale
ForumindlægHej, jeg skal skrive SRP som udgangspunkt skal handle om dronning Elizabeth 1, og hendes styre (den elizabethanske tid), men jeg kan kun finde bøger og materiale om hende som er på engelsk, og jeg tænkte på om der var nogen som kendte til noget materiale som var på dansk. — alle andre bud på mate... -
Gennemsnit i gymnaiset
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g. Mine årskaraktere er ikke ligefrem suveræne, jeg ligger på 4 og 7. I min fysik eksamen, som er den eneste eksamen jeg har været til indtilvidere, hvor jeg fik 10. Jeg er nærvøs for at mit endelige snit ikke er godt nok, til jeg kan læse historie på universitet eller journalis... -
Definition på "æstetiske værdier"
ForumindlægHey, jeg søger en definition på "æstetiske værdier" det skal være i anledning af en film analyse.. -
filmanalyse til faget dansk?
Forumindlæghej jeg skal skrive mit eksamens projekt i dansk(a) og historie(b) min overemne er græske guder og walt disney. jeg har helt styr på det historiske men jeg skal bruge en filmanalysemodel til dansk delen, da jeg skal analysere en tegnefilmen Hercules. ved det lyder dumt at analysere en tegnefilm. ... -
HA almen bøger
ForumindlægEr der en som kan fortælle mig, om bøgerne primært er på engelsk eller dansk og om det nogen bestemt hindring, hvis man ligger sådan omkring middel i engelsk. -
oversættelse
ForumindlægHejsa, kan nogen oversætte dette stykke? Uden at bruge google oversæt for der forstod jeg ingenting. "The Sour Krout the Men at first would not eate untill I put in pratice a Method I never once knew to fail with seamen, and this was to have some of it dressed every Day for Cabbin Table, ... -
emneforslag
ForumindlægHej! har i nogle gode emne foreslag til SRP med fagkombinationen matematik A og historie A? det skal helst været et emne, hvor man kan finde meget materiale -
Wikipedia?
ForumindlægHej, jeg sidder og skriver på min SRP og tænkte på hvorvidt man må bruge wikipedia som en kilde? Jeg mener nemlig at jeg har hørt noget om at det ikke er videre godt at bruge wiki eftersom alle kan gå ind og redigere i den. -
oversættelse
ForumindlægHej. Jeg skal skrive på engelsk om at det er okay at bøsser bliver gift på rådhuset, men hvordan kan man oversætte det til engelsk? Og nej, googletranslate kan man ikke bruge til det. Den mener der skal stå cityhall. og har hørt et andet ord for rådhuset, kan bare ikke huske det :/ -
Kilder til "apartheid"
ForumindlægHej derude !! Historie/Engelsk - Apartheid Jeg sidder her og er helt på bar bund mht. hvilke kilder og historie materialer jeg skal bruge til studieretningsprojektet.. Er der nogle der har nogle gode ideer til nogle rigtig gode kilder og historiematerialer til emnet Apartheid..? På forhånd tak!(: -
plagiat hjælp
Forumindlægkan plagiat kontrollen fange, hvis man har oversat dele fra en anden opgave på engelsk til dansk og brugt den? jeg ved godt at det er plagiat, men jeg er mere interrerseret i at vide om maskinen kan fange det urkund eller hvad det hedder. -
USA's udenrigspolitik FØR 9/11 - SSO, hjælp mig!
ForumindlægHej alle. Jeg er sådan på røven. Kan absolut intet finde om USA's udenrigspoltik før 9/11, både engelske og danske hjemmesider har jeg søgt på, har kigget i en masse bøger, og kan stadig intet finde. Har desperat brug for hjælp!! -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægHej :) Jeg er lige startet på DTU på linjen civilingeniør i elektroteknologi, men efter studiestart er jeg blevet meget i tvivl om det er det rigtige! Jeg har altid været god til de naturvidenskabelige fag, men jeg interesserer mig mest for matematikken. Jeg tror derfor at det er forkert for ... -
Spansk - Dansk
ForumindlægEr der en side på nettet hvor man kan få spanske ord oversat til dansk, kan ik finde nogle. Men der er derimod masser der kan fra engelsk til dansk, så mod ikke der er en der kan fra spansk fra dansk. ? -
disposition
ForumindlægHeej folkens Jeg ved godt hvad en disposition er, men jeg ved bare ikke hvad man kan komme ind på, når der er tale om en engelsk tekst?? Er der´nogle super søde mennsker der kan hjælpe ??:D -
Enigma indstillinger
Forumindlægjeg har set man bruger formlen: 26!/(25-2n+1)!n! * 1/2^n er der nogen der kan forklare mig denne formel? jeg er med på 26! hvor kommer 25 fra? -
Hvilke karakterer tæller med i mit gennemsnit..?
ForumindlægHej Jeg har hørt rigtigt meget og hvor for nogle karakterer, som tæller med... og ærligt talt er jeg blevet lidt forvirret .. Så hvad for nogle karakterer kommer til at tælle i mit gennemsnit, og kommer jeg op i alle fag, lige meget hvilken niveau det er ? På forhånd tak..
