Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 11441 til 11460 af 160040
-
bestem a og b
Forumindlægførste opgave er det ikke sådan her ? x1 y1 x2 y2 (1902,21) (1915,250) for mit a til 1.20, men min b bliver forkert min lommeregner vil ikke regne det ud... har jeg gjordt noget forkert? opg 7 det er ogpave B mit svar bliver til -0.44 men har jeg gjord det rigtigt her ? ... -
Hvordan laver jeg a?
ForumindlægHej. Jeg har aldrig kunne forstå differentielregning. Jeg vil have hjælp til opgave a. Forklar mig hvad man gøre(stille og rolige) så jeg kan følge med. på forhånd tak tak -
Matematik C privathjælp søges
ForumindlægHej Jeg går på HF først år. jeg søger der en som har styr på faget matematik, hvorved jeg har på C-niveau. jeg vil gennemgå opgaver/ eksamensæt med dig. Fokus på eksammen både den skriftlige og mundlig del. jeg søger en som kan hjælpe en eller 2 gang om ugen og hjælpen kan passende foregå ve... -
Mundtlig matematik- årsprøve
ForumindlægJeg er meget usikker på den mundtlige årsprøve jeg har i matematik onsdag. Hvad går det ud på? Skal jeg regne nogle eksempler eller bare forklare tingene og bevise dem...?Vi har ikke fået noget at vide, så jeg er lidt på bar bund. Vores lærer nævnte bare at vi fik forberedelsestid, hvor vi kunne ... -
HJÆLP! Dumpet matematik mundtligt!
ForumindlægHej folkens! Jeg har netop dumpet matematik mundtligt ( 00 ) og i matematik skriftligt er det min årskarakter der tæller som er 02. (Får også 02 i årskarakter mundtligt) .. Problemet er at jeg gerne vil læse til sygeplejerske.. - men er usikker på om jeg kan komme ind på sygeplejerske skolen, s... -
Tysk a-niveau studentereksamen
ForumindlægJeg har været oppe i tysk a-niveau studentereksamen og jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre nogen udefras kommentarer til min stil samt evt en karakter :) -
Samfundsfag A terminsprøve
ForumindlægSkal til terminsprøve her i morgen i samdunsfag A. Ved ikke helt hvad med skal læse op på, for normalt ville man jo sige aktuelle ting, men hvis du det bliver den som de havde sidste år til eksamen, hvilke emner ville i så læse op på?? -
En enkelt lille matematik opgave hjælp
ForumindlægAngiv følgende tal som uforkortelig brøker: 4½ * 5 2/3 Hurtig hjælp.. -
Fsa 2008 matematik december
ForumindlægHej! jeg ville høre om der var nogle der havde svarene til fsa opgaven fra december 2008? -
matematik med et twist af naturgeografi
ForumindlægHej og hjælp! - Undersøg tilbagetrækningen af gletscheren. Hvor meget har gletscherfronten trukket sig tilbage siden 1850? http://www.geus.dk/viden_om/voii/voii02-dk.html (øverste billede) http://www.geus.dk/viden_om/voii/voii01_kort02_large.jpg - vi er to på opgaven, og vi kan bare ikke find... -
Matematik færdigheds regning
Forumindlæger der nogle som kender en hjemme side hvor man kan øve sig på færdigheds regninger ? -
Mundtlig matematik eksamen
ForumindlægHej alle.. er der nogen der ved om man må have noter skrevet på computeren med til sin mundtlige eksamen ? Eller skal de være skrevet i hånden ??? :s -
fsa matematik 2013
Forumindlæghej:) er der ikke nogen der vil være søde og sende mig facit til fsa matemaik problemregning 2013. Tak på forhånd. -
Radioaktive henfald, matematik
ForumindlægHJÆLP -
SSO skabelon til matematik
ForumindlægHej derude sider fast med at starte på min SSO er der nogen derude som kender en god skabelon til SSO så jeg ved hvordan det skal sættes sammen og kan komme igang. tak på forhånd :) -
Lokalt minimum, bestem a.
ForumindlægFunktionen f(x)=12x-x^3-20 har et lokalt maksimum, der falder sammen med med det lokale minimum for g(x)= x^2-ax Bestem a Nogen der kan give en forklaring (med formler) på, hvordan denne opgave skal løses :) -
find a og b
Forumindlæghej nogle der kan hjælpe med opgaven der er vedhæftet? -
Muntligt Dansk A
ForumindlægEr der nogen derunde der kan give et eksemple af en ukendt tekst og spørgsmålsformulering der kommer med? Vil bare prøve at "teste" mig selv og se hvor længe jeg er om at forberede noget, og igen hvor meget tid jeg bruger på at fremlægge det. -
Matrix med parameteren a
ForumindlægJeg har lavet følgende (vedhæftet). Mit spørgsmål er: Er der mere der skal laves på denne opgave eller er jeg færdig? -
Spansk A Eksamen- hvordan gik det??
ForumindlægSÅ er spansk eksamen overstået-fantastisk!! Hvordan gik det jer, og hvad synes i om oversættelse/emne? Selv synes jeg oversættelsen var en smule sær/svær.. Meget længere end de oversættelser vi her på skolen har øvet:( Havde ellers håbet på at brillere med nogle konjuktiver, men der var kun en`...
