Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 11461 til 11480 af 32040
-
Analyse af digt
ForumindlægHej er der nogen der lige kan skrive nogle gode punkter at have med når man analysere et engelsk digt? På forhånd tusind tak - Chrris -
Hvordan foregår Eng. mdt. eksamen?
ForumindlægHej:) Da jeg skal til Engelsk mundtlig eksamen imorgen ville jeg blot høre hvordan det kommer til at foregå:D Hilsen Stina :o] -
Stil
ForumindlægHej, er der nogen som er gode til engelske som kan hjælpe mig med en stil idag......?Håber der er en som er så sød vil bruge sin tid på sidde lidt med mig:-) -
Tysk påA ???
ForumindlægHeej Til elever der har/har haft tysk på fortsætterniveau A på STX: Forventes der, at man kan sproget HELT flydende, ligesom der forventes i faget engelsk? -
Assignment
ForumindlægEr en engelsk assignment det samme som et engelsk essay? eller hvordan? -
Hvordan griber jeg en konkurrenceanalyse an?
ForumindlægJeg skal lave en konkurrenceanalyse med udgangspunkt i Hungry og Takeaway. Det er til min SRP, hvor jeg skal analyser hvordan branchen har brugt disruption, specielt Hungry.dk. Hvodan skal jeg gribe opgaven an? Altså i hvilken rækkefølge skal analyserne opsættes i opgaven. Jeg tænker Skydeskiv... -
Niveauopdelt indholdsfortegnelse?
ForumindlægHar søgt på google og spurgt rundt omkring, men kan simpelthen ikke finde frem til, hvordan man opstiller indholdsfortegnelsen så den er niveauopdelt. Det jeg mener er eksempeltvist: 1. Emne 1.1 Underemne 1 1.1.1 Underemne y 1.1.2 Underemne x 1.2 Underemne 2 1.2.1 Underemne j 1.2.... -
Mediefagseksamen Hv...?
ForumindlægHej jeg skal til Mediefags eksamen til sommer og jeg er lidt på røven. Situationen er som følger. Vores Mediefagslære det første halve år kom kun 1 håndfuldgange så fik vi en ny og han er noget speciel. Han har ikke lært os en skid om hvordan vi bruger et kamera endnu og hans undervisning er ... -
Hjælp - rettelse ;)
Forumindlæghej. vil nogle af jer rette i min engelsk essay, da jeg ikke er speciel god til engelsk? please ;) The short story “Lies” by Ethan Canin, is about an 18 year-old boy named Jack. The boy gets kicked out of his house by his father, and he gets his first job as a movie projectionist. In the movie... -
Terrorisme
ForumindlægHejsa - jeg skal til og skrive AT6 som foregår som et "indspark" til SRP da man jo somregel vælger det samme emne i AT6 og SRP. Jeg har valgt faggrupperne engelsk og psykologi med emnet "terrorisme" - altså terrorisme ud fra individets perspektiv. Jeg skal til min første vej... -
Fagtitlen
ForumindlægHvad hedder fagtitlen på engelsk -
HJælp
ForumindlægHejsa, Hvis jeg nu ønsker at tage 3år om igen, bliver så mine karakterer i SRP (studieretningsprojekt)+ Dansk & Historie opgaven slettet? Mvh Sophie -
Centrale begreber indenfor kryptologi
ForumindlægHej Som så mange andre i landet sidder jeg også og sveder over et SRP. Min opgave skal handle om kryptologi og 2. verdenskrig. Historien delen har jeg nogenlunde styr på, men matematikken halter lidt. Så mit spørgsmål lyder på om der er nogen der ved, hvilke centrale begreber der findes indenfor... -
Bletchley Park
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive SRP om kryptering. Så ville jeg høre om der er nongen der har nogle kilder angående forskellige hisorikeres opfattelser af, hvad kodebrydningen på Bletchley Park betød for a. verdenskrig. Fx. historikernes vurdering af bestemte land- eller søslags udfld og af hele ... -
Immigration - England/Storbritannien
ForumindlægHej kære SP-brugere. Jeg er igang med en opgave omkring indvandring til England/Storbritannien. Jeg vil redegøre for immagrationssituationen i England, hvilke nationaliteter der vælger at immigrer og beskrive det multietniske samfund. Jeg vil også se på de kulturforskelle der er mellem deres... -
Eksamensbevis
ForumindlægHej SP, Går lige nu i 3g og har opgraderet Engelsk B til Engelsk A - dog undrer jeg over hvorfor Engelsk B karakteren står stadig på mit eksamensbevis? Det kommer vel til at blive slettet ikk?? -
RENTETABEL!!
ForumindlægER der nogen som ligger inde med formlen til rentetabel 3 ? eller en fil hvor hele rentetabellen ligger på, eller evt bare kan fortælle mig hvad der står i Rentetabel 3 under 10%, N=5 ?? Jeg skal aflevere SRP i morgen , har lidt travlt ;) .. -
Help me.
ForumindlægHej, er der nogen af jer folkens der har opgavesættet på engelsk fra STX sidste år? Det kunne være så fedt hvis i havde :-) -
Demografi
ForumindlægKAn ikke slå ordet op i min ordbog.. Er det bare det samme på engelsk som det er på dansk.. -
Syndebukteorien
ForumindlægHej! Jeg er fuld i gang med min SRP. Udfra den samfundsfaglige synsvilken har jeg til opgave at benytte forskellige teorier. Jeg fundet frem til 'syndebukteorien', men er der nogen der kan forklare hvad den helt konkret går ud på? Held og lykke til alle SRP-skrivere
