Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 11481 til 11500 af 152757
-
Hjælp !!
ForumindlægHej alle. Er der nogen som virkelig kan redde mig, jeg har fået et eksamensoplæg i kemi, som hedder Kemi A Maj 2009 HTX.. Hvis der nogen som har den, ville det være skønt. På forhånd tak. -
Idé til forsøg
ForumindlægNogen som har en idé til et forsøg om den globale opvarmning, i fysik/kemi? -
Eksamenskalender skriftlig matematik og fysik, gymnasiale retninger
ForumindlægHer kommer lige en oversigt hentet fra eksamenskalenderen på www.uvm.dk over datoer for skriftlige ekaminer i matematik og fysik i denne eksamenstermin maj/juni 2014: 22. maj kl 09-14 (stx) Mat A 22. maj kl 09-13 (stx) Mat B 23. maj kl 09-14 (hhx) Mat A 23. maj kl 09-13 (hhx) Mat B 27. maj kl 09... -
nogle gode ideer?
ForumindlægGod morgen Alle sammen Jeg skal til at have besluttet mig for hvad jeg vil skrive i min studieretningsprojekt på gymnasiet, men jeg ved ikke hvad jeg kan skrive om, Min studieretning er: Kemi A, biologi A, Mat B og selvf. Historie A, Dansk A Er der nogen der har nogle gode ideer? -
HJÆLP!
ForumindlægEr der nogen, der kan skaffe mig et eksamenssæt engelsk A den første delprøve, som jeg kan sidde og lave? Jeg skal til eksamen i morgen, og vil rigtig gerne forberede mig! -
Skriftlig musik-eksamen
ForumindlægHey!Jeg har musik på A, og undrede mig lidt over, at der ikke er nogen eksempler på skriftlige afgangsprøver for musik højniveau på uvm.dk... Er der en speciel grund til dette, eller? Er der eventuelt nogen der har et eksamenssæt?På forhånd tak!! -
HaSTER: Acht Neun Siebenundsiebzig el. Neunundachtzig?
ForumindlægHeej Nogen der ved, hvad sidste års eksamenssæt hedder for Tysk A ved valgfag på STX ? Var det Neun Siebenundsiebzig el. Neunundachtzig el. en helt tredje ?? -
Studentereksamen 06
ForumindlægHejEr der nogen der har en besvarelse på studentereksamen 2006 treårigt A-niveau??Vil gerne se den... regner det eksamenssæt for at repetere til mat årsprøve til fredag :)Louise -
Dansk skriftlig eksamen (hf)
ForumindlægHej, er der nogen, der ligger inde med et eksamenssæt fra dansk A (hf) eller ved, hvor jeg kan finde et, da jeg er meget nysgerrig efter, hvordan teksterne er udformet. Mvh. Nanna -
Hvad består olie af?
ForumindlægJeg sidder med en kemi opgave som handler om organisk kemi: carbonhydriderne - hvor jeg skal svare på hvad olie består af. - nogen som kan hjælpe mig med det? -
SRP om kræft
ForumindlægNogen, der har nogle goder vinkler til SRP om kræft? Jeg kan kombinere disse fag: Mat A Kemi A Fysik B Biologi C Dansk/historie A Jeg synes, det er ret svært, når jeg kun har bio på c-niveau. -
Udviklingen i antallet af medlemmer af folkekirken i Danmark.
ForumindlægHej, jeg har lige brug for hjælp. I en model kan udviklingen i antallet af medlemmer af folkekirken beskrives ved en funktion af typen: N(t)=a*t+b Hvor N(t) betegner antallet af medlemmer af folkekirken i Danmark (målt i tusinde) til tidspunktet t (målt i år efter 2011). Det oplyses at der i ... -
Hjæælp
ForumindlægEr der nogen der kan give mig en NEM beskrivelse af mængde beregning i Kemi C -
Uddannelse som minder om farmaci
ForumindlægJeg skal til at vælge hvilken uddannelse det er jeg vil ind på, jeg har endt med et snit på 8.2 og sidste års adgangskvotient ligger på 7.9, hvilket nok betyder at jeg ikke har så en god chance for at komme ind. Jeg søger nu efter en plan b som også skal have kemi og biologi i fokuspunktet samt ... -
foreslag til studieretningsopgaven søges
Forumindlæghey :) er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan skrive om i studieretningsopgaven, hvis fagene er kemi-mat eller kemi-historie, mat-historie gør heller ikke noget??? -
Valgfag
ForumindlægHeej Jeg går i 1g på den naturvidenskabelige linje: Matematik A, FysikB og Kemi B. Jeg skal vælge valgfag, og jeg ville spørge om det er hårdt at vælge 5 A fag? Og om det kan lade sig gøre , er der nogle krav til det? Jeg vil godt vælge 5 A fag, fordi jeg vil læse til læge, og derfor skla jeg hav... -
Emner
ForumindlægHej, jeg skriver fordi jeg skal til at skrive srp, jeg har valgt fagene kemi A og biologi b. Jeg har bare ingen ide om hvilket emne jeg skal vælge og hvilke der er under de her emner? håber jeg kan få hjælp... -
DTU-studerende hjælper gerne.
ForumindlægHej. Mit navn er Frederik og jeg kunne sku godt nok være det du har brug for. Jeg går på DTU og læser Kemi, men eftersom vi også dybdegående Fysik og Matematik, ville det være intet problem for mig at gennemgå fysik og matematik for dig. Jeg er yderemere igang med bioteknologi-faget så vi... -
vinklen af trekantens medianer
ForumindlægHjææææælp! skal skal sende en matematik aflevere senere i dag. Min opgave går ud på, at jeg skal bestemme vinklen af trekantens tre medianer.Hvor trekanten ABC har vinkelspidserne A(6,2), B(-3,5), C(-1,-2). hvad gør jeeeeg??? -
Gode fysikbøger - Gym, STX, og grundskole niveau?
ForumindlægHej, Hvilke fysikbøger kan i anbefale til selvstudie både til Grundskole og GYM /STX Niveau? Jeg har hørt om disse bøger men ikke set indholdet og ved derfor ikke om de er gode til sevlstudie. Orbit C, B A Grundlæggende fysik - Erik Øhlenschlæger Gyldendals små opslagsbøger Fysik/Kemi H...
