Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 11501 til 11520 af 163700
  • -02 i engelsk selvom jeg skriver nogle gode opgaver i engelsk

    Forumindlæg
    hej alle sammen... Er der nogen form for natteravne i USA? Altså nogen der om aftenen går rundt og "passer" på de unge? Hvis jeg ikke får en god karakter nu blive det aldrig til denne her opgave...
  • AT samf/dansk (A)

    Forumindlæg
    Hejsa alle i kloge hoveder. :o) Jeg sidder her og skal finde en problemformulering til AT-samfundsfag (A) og Dansk (A). Jeg tænker noget ala. industrialisering, ekspressionisme, samfundsudvikling samt menneskesyn --> udvikling i kunsten og litteraturen, noget Giddens med social arv osv. I dan...
  • Kemi A Eksamen - HTX

    Forumindlæg
    Hvordan gik jeres eksamen? Og er der nogen der evt. vil lægge deres besvarelse/svar ud så vi kan sammenligne?
  • Engelsk sætninger - hjælp til forståelse

    Forumindlæg
    Hej SP! Jeg sidder og er i gang med en Engelsk lektie til i morgen. Opgaven lyder på at rette evt. fejl, i de nedenstående sætninger. Jeg tror, at mine rettelser er korrekte, men jeg er ikke så god til at beskrive den grammatiske årsag bag - her kunne jeg godt bruge lidt hjælp. ;-) Sætningerne...
  • A eksamensopgave 2014

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med besvarelsen til virksomhedsøkonomi A eksamensopgave fra maj 2014? Det ville være en kæmpe hjælp!
  • A Heavier Burden!

    Forumindlæg
    Er der nogen der har skrevet en stil, som hedder A Heavier Burden? Vil meget gerne ha lidt inspiration... HASTER
  • Mat A - typeopgaver?

    Forumindlæg
    Er der en som ligger inde med en oversigt over typeopgaver i matematik A skriftlig stx MED hjælpemidler?
  • kerneværdier for Build-A-Bear

    Forumindlæg
    Hej :) Hvilke kerneværdier har Build-A-Bear? :) - efter din mening.
  • Teknologi A - What to do?

    Forumindlæg
    Hvad skal jeg komme ind på i min fremlæggelse i teknologi A ? Hvilke begreber er vigtige at kunne?
  • Samfundsfag A, eksamen 2010

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Er der nogen der tilfældigvis ligger inde med opgavesættet i samfundsfag A fra 2010? VH.
  • Fysik a HTX

    Forumindlæg
    Hey er der nogle der har eksamens opgaverne fra 2009 og 2010, for fysik A på htx.?
  • Matematik A netundervisning

    Forumindlæg
    Nogen af jer som har læst mat A på netundervisning? Jeg overvejer det nemlig
  • Lindab a/s

    Forumindlæg
    nogen der ligger inde med en aflvering om Lindab A/S eller kender til deres virksomhee
  • Biologi A 2015 Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Er der nogle venlige sjæle, som har eksamenssættet til skriftlig Biologi A 2015 29 maj eller skriftlig Biologi A 2015 2 juni? :) Mvh
  • A-opgave henfald

    Forumindlæg
    Jeg har en ide om, hvordan b'eren i opg. 2 skal løses. Jeg har brugt henfaldsloven, og ender med et resultat på 4,5*10^12 12-C kerner pr. min. Er der nogen, der kan tjekke op på det?
  • Matematik A- netadgang

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg vil spørge om der er andre der har været op i matematik med netadgang i dag? hvis der er nogen, så vil jeg gerne høre hvad I har fået, for jeg synes den var virekelig svær, og mest den udenhjælpmidler På forhånd tak
  • Bestem a og b

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal lave denne opgave, men jeg ved ikke helt hvordan. Men jeg vel at jeg skal bruge det stationære punkt.
  • (9. klasse) Hvordan skal jeg styre min tid til den mundtlige eksame i dansk?

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til at styre min tid til den mundtlige eksame i dansk. (9. klasse) Jeg har undervurderet hvor meget tid jeg bruger på at præsentere mit oplæg. Jeg har øvet mig på min fremlæggelse og den tager ca. 17-18 minutter, men den må maks være ca. 10 minutter. Jeg er meget i tvivl...
  • fransk A-niveau

    Forumindlæg
    Hej flinke folk:) nogen der har lyst til at kigge på mit fransk?:) Martin veut expliquer à Gabrielle que bien qu'elle ne le sait pas très bien, à cause de la période courte de temps il a dépensé l'étude dans San Francisco, il sait qu'il soigne d...
  • dumpet

    Forumindlæg
    Jeg er dumpet i engelsk mundtlig, og til årskarakter har jeg fået 4 i mundtlig og 02 i skriftligt? Er jeg så dumpet i engelsk generelt?