Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 11521 til 11540 af 160718
  • Indsæt en disk i drev A:

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der kan fortælle mig hvorfor min computer siger følgende: Indsæt en disk i drev A: når jeg trykke på en diskette ikon for at se hvad min diskette indeholder, jeg skal nemlig have fundet en rigtig rigtig vigtog fil til min pensum....MALFOY
  • bestem a og b af en model??

    Forumindlæg
    hey. jeg siger bare??? what hvordan bestemmer man a og b udfra en tabelmodel og laver en forskrift osv????¨ eks. Hvert år opgøres de danske bankers samlede nettogebyrindtægt for 1. halvår, her kaldet DHN. Tabellen viser DHN for hvert af årene i perioden 2002-2006. Tabellen: Årstal 2002 200...
  • Karakterer i teknik A på HTX

    Forumindlæg
    Hej Får man både en mundtlig og en skriftlig årskarakter i teknik A på HTX? Skal man kun til en mundtlig eksamen? Hvad vægter de forskellige karakterer? Mvh. Emil
  • Matematik B HH

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor jeg kan finde Matematik B-niveau eksamensæt 2003 fra HH uddanelsen?
  • Samfundsfag/matematik SRP?

    Forumindlæg
    Hej med jer Jeg skal snart til at skrive SRP, og har endnu ikke lagt mig fast på et emne. Jeg skal dog have matematik som et af mine fag, og vil meget gerne have samfundsfag som mit andet fag. Jeg har tænkt på at skrive om noget med medierne og deres magt og inflydelse på politik, men kan ikk...
  • Matematik B 2016 december

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med matematik b 2016 december eksamenssættet, enten løsningerne eller opgaven. Mange tak på forhånd.
  • Matematik økonomi skifte studie?

    Forumindlæg
    Er det nemt at skifte fra matematik økonomi til økonomi studiet, hvis man finder matematikdelen lidt for tung på mat-oecon?
  • Matematik B- 1. g

    Forumindlæg
    Hej,. Jeg skal til årsprøve i matematik skriftligt og mundtligt.. jeg ved ikke hvad jeg skal læse ? og hvordan det forgår ? Er der ikke nogen der har en årspeøve for 1.g der kan send den til mig?
  • Nogle bøger om matematik?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle af jer der kender til matematik bøger? som foreksempel, går inde på alle de ting man har lært gennem folkeskolen? De må gerne være engelske. Tak på forhånd.
  • Matematik B Mundtligt

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe lidt matematik - mangler en hjælp til forståelse af enhedscirklen.. :S Gerne i notat form..
  • Al kharwizmii og matematik

    Forumindlæg
    Heeeej folkens. Nogen herinde som kender en god kilde som man kunne analysere med historiske briller? Den skal indholde hvad araberne brugte matematikken til? :))) Anyyyonnne?
  • Matematik opgave. need help!

    Forumindlæg
    Hej, en matematik opgave jeg har svært ved:udregn tallet 9 3/2 + 8 2/3. Er der en der kan udregne den vil jeg blive glad!
  • matematik tutor søges

    Forumindlæg
    Hej Leder efter en tutor der har styr på 1. semesters matematik på økonomi uddannelsen i ku. Til et par timers lektiehjælp om søndagen. Vh.
  • Bestem vinkel A

    Forumindlæg
    Jeg er lidt på den med denne opg. da jeg har syntes at jeg har fået flere forskellige bud på hvordan den skal løses, men kan stadig ikke finde ud af den : I en trekant ABC er |AB| = 11.9, |BC| = 26.4, vinkel C = 23.5°, og vinkel A er stump. Bestem vinkel A. Håber virkelig nogle vil hjælpe (:
  • Spansk A oversæt

    Forumindlæg
    Hey vi lavede en oversættelse i grupper som jeg nu skal bruge til min aflevering, den ene af disse svar mener jeg er rigtig, men jeg husker ej hvilken. 6. På fredag har han fødselsdag. El viernes, día de su cumpleaños A viernes tiene cumpleaños
  • bestem a b og c

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået givet værdier for x y og z: x= 1, 2, 5, 7, 2, 6 y= 2, 4, 2, 3, 2, 5 z = 3,4,3,1,5,7,0 De har tilsammen en ligning z=a+b*x+c*y. Jeg skal bestemme a, b og c? hvordan
  • grundtallet a i en eksponentiel funktion

    Forumindlæg
    hej verden, jeg sidder med en opgave hvor jeg skal beregne grundtallet a i en eksponentiel funktion ud fra to punkter på grafen. formlen for at beregne a lyder således: x2-x1√y2/y1 problemet er bare at jeg ikke ved hvordan dette omskrives så jeg kan regne stykket ud på en TI-89'er hv...
  • Fremgår bonus a af adgangskvotienten?

    Forumindlæg
    Fremgår bonus A af adgangskvotienterne på KOTs statistik? Jeg ser, at medicinstudiet sidste år krævede et gennemsnit på 9.9 på KU, men var det før eller efter bonus A blev lagt oven i folks gennemsnit, at adgangskvotienten blev som den blev?
  • A letter from Africa

    Forumindlæg
    Hej alle..Noget der har skrevet A letter from Africa.Det ville være en dejlig inspiration.Sir tak på forhånd
  • Basiskemi A noter

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med nogle kemi noter til basiskemi A bogen?