Søgning på: tysk analyse. Resultater: 11521 til 11540 af 38621
-
Tysk Referat...er der ikke nogle søde menesker der vil rette den......PLEASE..HASTER LIDT.,..............
ForumindlægDie text handelt von ein mädchen wie Martina heißt. Diesem jahre fahren Martina und ihre mutter Frau Böhm zu eine Campingplatz an dem kleinen See nahe der Stadt. Aber es ist sehr langweillig auf dem Campingplatz weil die mutter liegt in der Sonne und sie kan nicht mit den anderen Kindern spielen ... -
Nogen venlige sjæle som vil rette min tysk opgave?:)
ForumindlægNogen venlige sjæle som vil rette min tysk opgave?:) -
rettelse af tysk stil - ca 100 ord
ForumindlægHej :) Er der nogen som vil være sød at se en tysk stil igennem for fejl. -
tysk afl. kort, hvem kan rette ????
Forumindlæghej nogle som vil rette min korte tysk afl. ???? tak -
"side 1 af 1" tå tysk!?
ForumindlægHvordan siger man "side 1 af 1" på tysk? -
Er der ikke en der ude der kan hjælpe mig med at rette en tysk stil tak på forhånd ;D
ForumindlægHeeeeey Folkens jeg har en tysk stil får som jeg har lavet men ville spørger om der var nogle der lige kunne tjekke den igennem det ville være super hvis der er en da kan . Taak på forhånd Catrine :D Ps: Den er ikke så lang :p -
TYSK HJÆLP!!!! LEKTIER! SOMEONE CAN HELP ME??
ForumindlægHej alle jer derude. Nu sidder jeg i en meget presset situation, angående tysk aflevering. Jeg hader at få dårlige karakter, derfor spørger jeg jer, om I ikke kan se min tysk stil, som jeg har lavet samt også rettede den (Håber det er rigtig :)). Er der ikke nogen, som er god til tysk, og når jeg... -
Nogen som ligger inde med en analyse af Danmark, dum og dejlig fra 1978 af Sebastian?
ForumindlægOverskriften beskriver spørgsmålet -
"Alt det vi deler" analyse kampagne mundtlig dansk
ForumindlægHej med jer. Jeg er igang med at analyserer "alt det vi deler 1", som jeg skal til eksamen i om en uge. (https://www.youtube.com/watch?v=B3_52CULpJg&t=10s) Jeg har to spørgsmål, og hvis I vil hjælpe, vil det være utrolig sødt af jer og en kæmpe hjælp. Påforhånd tak. 1. Jeg er iga... -
INGEN HJÆLP TIL TYSK:( PLEAsss, er der ikke nogen der vil hjælpe? skal bruge det til imorgen
ForumindlægEr der nogen der ville rette mit tysk referat pleaz:) Der Asterix und der Obelix kommen zu Hause nach einer guten Wildschweinjagd. Als sie zu in ihre Dorf kommen, ist das ganz verlassen. Sie sind suchen alles, was sie können, aber es ist keine Menschen. Der Obelix glaube, das sie sind aus... -
Hjælp til analyse mm. til 'The Couple Next Door' af Jennifer Moore
ForumindlægEr der nogen som har læst denne tekst: 'The couple next door'? Jeg skal analysere den samt have fokus på 'the supernatural elements' mm. Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak :) -
mini-afsnit på tysk, som skal rettes hurtigst muligt - på forhånd tak:)
ForumindlægHej :) Er der nogen der vil rette første afsnit af min tysk-stil? Jeg skal afleverer den på mandag, og for at sige det ligeud, så STINKER jeg til tysk! Håber at nogen vil hjælpe:/ På forhånd tak! Jugend der Jahrtausendwende Wenn man die Jungendliche von heute sieht, es ist deutlich, wie untersche... -
Lille bitte tysk rettelse t imorn - Witc.... Please help dude =)
Forumindlæg1) – Kurz Paraphrase von jeder Strophe:1) Man hört von einem Mann, der sitzen bei dem Wasser und angeln. Plötzlich kommt eine Wasserfrau aus dem Wasser.2) Die Wasserfrau singt vor ihm und fragt, warum der Mann lockt ihre Brut. Sie erzählt wie die Fischelein es gut haben auf dem Grund.3) Jet... -
en tysk retter søges, som kan hjælpe mig med at rette min opgave.
Forumindlæger der nogen venlige sjæle som kan hjælpe mig at se min opgave igennem. -
Er der en som vil kigge min 1½-siders tyske stil igennem for fejl?
ForumindlægDet vil være super dejligt, hvis der en som som gider kigge min stil igennem for fejl. Skriv din mailadresse, så mailer jeg den lige. Kan selv være behjælpelig med dansk. -
Tysk 24-timer: sie glotzen mich an eine ausserirdische
ForumindlægHej... hvis der er nogle derude der sidder med nogle notater til overstående tekst, ville det være skønt... vil gerne have andres synspunkt på teksten... håber i kan hjælpe.... -
Hvad er sandsynligheden for, at mindst en klasse trækker faget ”tysk”, når ovenstående gælder?
ForumindlægHvordan regner jeg det ud? Er der nogen der har en simpel formel jeg kan følge? Der skal trækkes 1 fag ud af en pulje på 7 fag, hvor et af de 7 fag er "tysk". Der er 4 klasser i årgangen. Klasserne trækker uafhængigt af hinanden, så en, to, tre eller fire klasser kan trække faget, ud... -
Analyse af begrebet "The American Century"
ForumindlægHej, Jeg sidder og skal igang med at skrive SRO i engelsk og samfundsfag og første punkt af vores problemformulering har vores lærere formuleret således: "Der ønskes en præsentation og analyse af begrebet ”The American Century"". Jeg er så dybt i tvivl om, hvordan jeg ska... -
En god novelle af Kim Fupz Aakeson som man kan analysere til dansk mundtlig
ForumindlægHey Folkens! Har I et bud på en god novelle af Kim Fupz Aakeson, som jeg kan bruge til afgangsprøven i dansk mundtlig? Min fordybbelses område er nemlig Kim Fupz Aakeson (novelle). Tak på forhånd! -
Analyse af Al Gores film "An Inconvenient truth"
ForumindlægNu er det tid til AT eksamen :) Jeg har valgt NG og Engelsk, hvor jeg ska snakke om global opvarmning. Jeg har valgt Al Gores film, hvor jeg har valgt at gå til teksten på denne måd: 1) Ved at lave en hypotese om tekstens formål/budskab - dvs. at læse teksten med et bestemt fokus - og de...
