Dansk

"Alt det vi deler" analyse kampagne mundtlig dansk

14. maj 2023 af Caroline20041 - Niveau: 9. klasse

Hej med jer.

Jeg er igang med at analyserer "alt det vi deler 1", som jeg skal til eksamen i om en uge. (https://www.youtube.com/watch?v=B3_52CULpJg&t=10s)

Jeg har to spørgsmål, og hvis I vil hjælpe, vil det være utrolig sødt af jer og en kæmpe hjælp. Påforhånd tak.

1. Jeg er igang med at finde symbolik, og er der nogle af jer, der kan spotte nogle symboler? 

2. Jeg vil udover det perspektivere til "spil er mange ting" af danske spil, er der noget mærkbart, der går igen der?

Hvis I har nogle svære begreber, kunne det også være fantastisk


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. maj 2023 af SkolleNørd

#0

Hej med jer.

Jeg er igang med at analyserer "alt det vi deler 1", som jeg skal til eksamen i om en uge. (https://www.youtube.com/watch?v=B3_52CULpJg&t=10s)

Jeg har to spørgsmål, og hvis I vil hjælpe, vil det være utrolig sødt af jer og en kæmpe hjælp. Påforhånd tak.

1. Jeg er igang med at finde symbolik, og er der nogle af jer, der kan spotte nogle symboler? 

2. Jeg vil udover det perspektivere til "spil er mange ting" af danske spil, er der noget mærkbart, der går igen der?

Hvis I har nogle svære begreber, kunne det også være fantastisk

''Svære begreber´´Hvad menes der med dette?


Svar #2
14. maj 2023 af Caroline20041

Jeg tænker i forhold til generel kampagne analyse. Nogle specielle ord man kan bruge når man taler omkring kampagner så man viser at man har styr på emnet og kan bruge begreber inde for emnet.

Brugbart svar (0)

Svar #3
14. maj 2023 af SkolleNørd

#2 Jeg tænker i forhold til generel kampagne analyse. Nogle specielle ord man kan bruge når man taler omkring kampagner så man viser at man har styr på emnet og kan bruge begreber inde for emnet.

Ja, der findes en del  begreber, men det betyder så også at du skal læse op på dem og skal kunne inddrage dem i relevante sammenhænge. Yderligere kan du ikke tage dem i brug, hvis du ikke kan definitionen på selve det analytiske begreb og kan bruge dem i alle sammenhænge. dette er på baggrund af hvad læreren og censoren prioterer, når i når til diskussion-delen.


Skriv et svar til: "Alt det vi deler" analyse kampagne mundtlig dansk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.