Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11541 til 11560 af 63055
-
Tysk - god side med analyser?
ForumindlægHey...Jeg skal op i tysk på B-niveau næste tirsdag. Problemet er, at vi (klassen)specielt i 1.g ikke fik taget ordentlige noter til de læste tekster (bebrejder både mig selv og min lærer). Jeg søger derfor en side, der minder om gradesaver og sparknotes til engelsk, hvor jeg kan finde noter til t... -
!!!
ForumindlægEn mærkelig spærgsmål... Antallet af elever med briller er det samme antal af pigerne i en klassen. pigerne uden briller og drengene med briller er samlet 28. Dem der er uden briller i klassen er i alt 24. Hvor mange drenge uden briller er der i klassen????? ...Nogen der kan h... -
Mekanik
ForumindlægTil mundtlig eksamen i fysik B skal jeg under emnet mekanik komme ind på Acceleration, hastighed og stedfunktion, frit fald og skråt kast. Jeg synes virkelig det er svære emner isæt det frie fald og skrå kast. Og stedfunktion. Er der nogle der vil forsøge at forklare mig det på en l... -
SRP/SRO i Word - Sådan gør du
ForumindlægDenne guide fokuserer på de funktionaliteter i Word, som er nyttige i forhold til at skrive et studieretningsprojekt eller andre større projekter. Funktionaliterne er sågar også anvendelige til senere projekter, som bacheloropgave og speciale. Kender du til disse funktionaliteter, kan du vende Wo... -
Terminsprøve
ForumindlægHejsaNår man skal til terminsprøve, er selve prøven så en nyskrevet eller er det blot genbrug fra tidligere år?? -
HHx-dansk stil
ForumindlægHejsa.Er der andre end mig, der synes at emnerne idag var trælse?Ej, hvor kan det irritere mig, at jeg synes, de var så dårlige.Hvad skrev I om?Jeg skrev om avissrtiklen. -
HHX og HG
ForumindlægHvad en endelig forskellen på HG og HHX. Hvilke muligheder har man indenfor disse to områder? -
Jeg har glemt litteraturlisten i min SRP!
ForumindlægHej alle sammen! Har virkelig dummet mig! Kom i tanke om at jeg har glemt at vedlægge min litteraturliste i opgaven, selvom jeg havde lavet den! (jeg printede abstract, litteraturliste bilag, indholdsfortegnelse osv seperat ved siden af selve opgaven). Mit spørgsmål er hvor meget det vil trække n... -
Wicca - Opgavehjælp
ForumindlægHej!Jeg er i gang med at skrive en opgave om Wicca. (Wicca er en heksekunst/Livsfilsofi/Religion.)Vi fik at vide at de skulle være en kort opgave, det vil sige 5-8 sider. Men nu er jeg nået op på 10 og jeg synes stadig jeg mangler en del...Så jeg vill bare lige spørge at når jeg siger "Wicca... -
Hjælp til Problemregning. 9.kl
ForumindlægHar fået udleveret afleveringsopagven op Norske turister i DK, der bl.a omhandler Jesper-hus, Legoklodser mm. Jeg er køret fast i opgave 3.7, de forrige opgaver, skal svarene på dem bruges.y er antal passagererx er antal timer, som Fårup Sommerland har åbent pr. dag (fra kl. 10.30 til 19.45) lign... -
Hjælp - det haster
ForumindlægHej Jeg skal have en "prøve" i kristendom i morgen, på en time og 45 min. Det sådan en niendeklasses afgangsprøve, og ville bare gerne vide om der er nogen der har nogen ide om hvad man laver, når man har prøver i kristendom? Vi skal skrive en stil, men har ingen ide om hvad og sådan.... -
At skaffe de sidste point ved hjælp af forklaringer/tekst
ForumindlægNu nærmere tiden sig hvor man skal op til skriftlig mat. eksame.Selvfølgelig vil man gerne havde den bedste karakter, og til dem som har lige som jeg en stregn lærer eller censor der ligger meget vægt på forklaringerne, ved man at det er det der skal til for at hente de sidste top-point hjem...Me... -
Effektiv værdi (sinuskurve)
ForumindlægHej... Sidder med et lille problem. Formlen for at finde den effektive værdi hos en sinuskurve er ganske simpel; tag max-værdien og dividér med kvadratroden af 2. Så langt så godt. Nu sidder jeg og har lavet lidt integral hvor jeg ser sådan her på problemet: x-kordinatet (tid, og i mit tilfæl... -
magnetisme
ForumindlægHej ..... Hjælp til: 1) Hvilken enhed bruges for magnetisme? 2) hvilken sammenhæng er der mellem magnetisme og elektricitet? 3) Hvad er højrehåndsreglen? -
Fysikrapportens emner
ForumindlægJeg har ikke lavet en fysikrapport i noget tid, og kan ikke huske formlen af rækkefølgen. Jeg mener: Forside Indholdsfortegnelse Indledning Problemformulering Opgavetekst Konklusion Litteraturliste Har jeg ret? Mvh Thomas -
Tandlæge?
ForumindlægHey..Vil egentlig bare gerne vide om der er nogen herinde der overvejer at læse odontologi?Hvis ja, søger du nu, så du kan blive optaget pr. 1.sep??Ønsker det selv inderligt, men vil bare gerne vide om der er andre, der har den samme interesse... -
afstemning af reaktionsskema
Forumindlægvi ved at reaktionen sker i en sur opløsning.Reaktanterne er: Pb2+ og Cr2O7 2- og slutproduktet er PbCrO4Eller!!Reaktionen foregår i et elektrolysebad ved anoden. Bly er anode og det er blyioner fra anoden, der går sammen med chromat og danner det tungtopløselige produkt. Vi ved ikke, hvorvidt de... -
Engelsk eksamen FSA! Hjælp Notater...osv.
ForumindlægHeii!!Hjælp skal til eksamen om en uge. Emnerne er her under. Er der nogen som har tekster eller notater til følgene emner???-Crime, gangs and Violence -Teen Trends -Does love conquer all? -The New South Africa -Runaways Takker!! -
vektore.
ForumindlægHej alle. Jeg har vedhæfted et dokument med 2 opgaver omhandlende vektore. Opg 1: Hvordan finder man D? Og derefter OD? Er godt klar over hvordan man regner kordinatsættet ud! Opg2 Er egentlig ikke nødvendig da jeg godt kan klare den selv, fik dog bare begge opgaver med da jeg tog e... -
Hurtig hjælp til stil
ForumindlægSkal aflevere en stil på onsdag, og har ikke fået den bedste start på året.Så hvis der er nogen der har tid og lyst til lige at hjælpe mig, med lige hurtigt at finde de værste fejl, må i meget gerne skrive jeres e-mail.På forhånd tak..
