Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 11581 til 11600 af 47924
-
Hjælp til mundtlige eksame!!! plzzzz
ForumindlægHej:-) er der egentlig nogen der gider at rette en tekst for mig som jeg virkelig har bruge for? Den er altså MEGET vigtig for mig. Skal simpelthen bruge den til min mundtlige prøve i tyskk:-( Jeg vil bare blive MEGET glad hvis der er nogen der gad at rette den for mig:-) Teksten ser sådan her ... -
mundtlig eksamen - gode råd
Forumindlæghej jeg skal op i mundtlig matematik b i morgen- har i nogen gode råd? -
vedr. dansk eksamen sidste år.
ForumindlægHej folkens.. Har nogen af jer været op til dansk eksamen sidste år(hf) Jeg sidder med en opgave 2 som jeg skal skrive en diskuterende artikel om fortællende journalistik. i besvarelsen skal jeg diskuterer Susanne Nilsens artikel- Se nu skaber jeg mig. håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd.. -
MDT. DANSK EKSAMEN
ForumindlægHej alle!Jeg skal op i dansk i næste uge, og jeg vil lige høre om der er nogen derude der har en god idé til, hvordan strukturen skal være når man er inde til selve eksiminationen? Hvad starter man med, og hvad er vigtigt at have med undervejs?Hvad gjorde I og hvordan gik det? -
Dansk skr. eksamen 2011
ForumindlægJeg valgte opgave 3 "Krimiens popularitet" Skriv et essay om krimiens aktuelle popularitet. I dit essay skal du tage udgangspunkt i Krimifascisme? (tekst 3) og Den sidste gode genre (tekst 4) og overveje krimigenrens muligheder og begrænsninger. Du kan inddrage eksempler fra film og li... -
Mundtlig engelsk eksame!
ForumindlægHej folksen! jeg skal op i mundtligt engelsk i morgen i mit selvvalgte emne ''homeless people''. hvor jeg skal snakke om det i 5 minutter. men der er bare et problem, jeg er møg glemsom. så er der ikke nogle som har en ide til hvordan jeg kan huske det udenaf? kunne være til en st... -
Hjælp til Fysik C opgave modul 4 om lyd og bølger del 1
ForumindlægHej allesammen Jeg har noget som virkelig driller mig, og det er spørgsmål nr.1 det handler om en astronaut som står oppe og klapper i hændene. Hvad ville en mikrofon ved siden af måle? Jeg håber at der nogen som vil hjælpe mig spørgsmålet og de andre spørgsmål som hører til. Her er et billede... -
Haster!! 24 timers bio eksamen imorgen
ForumindlægHey søger en person som kan hjælpe mig i 4-5 timer, her imorgen til min 24 timers Bio B eksamen. Bor i Roskilde. tilbyder 110 i timen. Mvh.Michael -
FSA 2010! Skal op til eksamen om 2 timer!
ForumindlægNogen der har været oppe til biologi eksamen? Vil i ikke fortælle hvad den handlede om?! please! Mange tak! -
Mundtlig Eksamen - Avis artikkel
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal op til termins prøver her om en 14 dages tid. I mundtlig dansk trak jeg ''Det står i Avisen'', og skal altså op i en avisartikkel. Det er ikke lige min stærke side - jeg er mest til noveller, eventyr og lignende. Jeg tænkte på, om nogle af jer ... -
Hvordan foregår eksamen på B niveau?
ForumindlægHvordan foregår mundtlig eksamen på B niveau? -
HVORDAN FOREGÅR EKSAMEN PÅ ENGELSK A HHX????
ForumindlægHejsa HJÆLP går i panik, hvordan foregår eksamen på HHX Engelsk A afgangseksamen?På forhånd tak skal allerede op på Mandag! -
Gode råd til Geografi eksamen? :-o
ForumindlægHej "studies" Jeg skal snart til Geografi eksamen, så er der nogle der kan give mig nogle gode råd?? - Tak på forhånd!! :-) -
Geometri mat A skr. eksamen
ForumindlægHej, til den skriftlige eksamen til matematik på A-niveau, forventes der, at man skitserer trekanter og lign. til 1. delprøve? taaak <3 -
Eksamen Hhx 3 timer - synopsis
ForumindlægEr der nogen der ved helt præcis hvordan den synopsis skal stilles op som man skal lave til den eksamen hvor man har 3 timers forberedelse? Jeg antager at det bare er en helt almindelig synopsis ligesom i andre fag, men er min antagelse korrekt? Er helt på bar bund med hensyn til hvordan sådan e... -
Søger hjælper til eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i matematik b-niveau til december, og har brug for en hjælpende hånd. Jeg tager faget som supplering, grundet de nye adgangskrav til universitetsuddannelserne. Jeg startede i september, så det er kun 3 1/2 måned jeg har undervisning. Jeg har brug for en hjælper, som jeg... -
Historie (A) eksamen
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivl om hvad det præcis er man skal til eksamen. På vores skole har vi 24-timers eksamen i historie. Når man så trækker sit emne, f.eks. verden efter 1945, skal man så bare redegøre for sit emne (altså det vigtigste), og inddrage de kilder osv. man får udleveret? + selvfølgeli... -
Drama eksamen! Please hjælp mig!
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg skal til eksamen i drama på c-niveau imorgen. Dertil har jeg et par spørgsmål: - Hvad menes der med, hvordan man har arbejdet med sin rolle - er det at man har øvet på sine replikker eller hvad menes der? - Hvilken funktion har rollen i stykket? - min karakt... -
eksame. hurtigt og let hjælp:)
ForumindlægHver dag når vi åbner avisen, tænder for radioen eller fjernsynet, ser og hører vi om de nyeste forfærdelige ting, der har set dagens lys. Før i tiden var nyheder om lande med undtagelsestilstand og krisesituationer, om ikke ligegyldige, så i hvert fald ikke noget vi fulgte i særlig grad. Selv... -
Eksamen Samfundsfag.. C
ForumindlægHey.. jeg skal til samf eksamen næste uge, og jeg har kigget over alt (inkl. i bogen) om ideologier og velfærdsstater/samfund. Ideologier forstår jeg ikke, der må jo være noget bestemt de går ind forSocialismeKonservertismeLiberalismekan i hurtigt forklare hvad de enkelte går ind for?? og hvilken...
