Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 11581 til 11600 af 61667
-
Privatlærer i Matematik og Fysik A
ForumindlægHej Alle sammen Vi er to 3.g studerende fra Mørkhøj (Herlev), der søger en lærer, der har mulighed for at komme ud til os i vores fritid, dvs. i weekenderne eller efter skoletid og undervise os i matematik og fysik på A-niveau. Lønnen aftales og forhandles med os. Vi glæder os til at hører fra je... -
Grønlanske eksamensopgaver i matematik
ForumindlægHej! Jeg har prøvet at finde tidligere Grønlandske opgavesæt i matemtik, men uden held. Derfor vil jeg høre om I eventuelt er i besiddelse af Grønlandske matematik uden hjælpemidler 9. klasse, som I ønsker at dele. Gernei i pdf-format. De bedste hilsner Filip -
Matematik på KU eller AU?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er 3.g'er og har planer om at læse matematik efter næste sommer. Spørgsmålet er bare hvor. Jeg har en kammerat der læser matematik på AU, og det har jeg hørt lidt blandet om. Jeg ved ikke så meget om KU, men jeg synes lidt det har ry for at være et bedre universitet end A... -
Nogle som ved hvordan disposition skal se ud til eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen på torsdag og tænkte på om jeg kunne se nogle af jeres powerpoints, som i brugte eller skal bruge til eksamen? Helst hvis i har fået 10-12 for synopsis. -
Matematik på A på STX
ForumindlægHej :-) Jeg har tænkt på, at vælge matematik på A niveau på STX, men jeg er lidt i tvivl om hvor svært det faktisk er. Er der nogle af jer, som kan fortælle mig lidt om det? Og om hvor svært det faktisk er, og skal man være total meget nørd til matematik? Tak på forhånd! -
GSK turbo i matematik A
ForumindlægHej alle sammen Jeg er kommet i den situation, at jeg rigtig gerne vil læse økonomi på KU her til sommer. Problemet er bare, at jeg kun har matematik på B-niveau. Lige nu får jeg 10/10 i matematik, og jeg vil gerne ansøge om betinget adgang til økonomi-studiet, og så tage min GSK. Der er bare e... -
Fysik eksamens forvirring
ForumindlægJeg har trukket et spørgsmål (24 timers eksamen) i fysik C! Men jeg faldt lige over noget jeg synes lyder underligt: "Endvidere ønskes en omtale af kolorimetri, herunder de energimæssige egenskaber og begreber, der kan måles ved kalorimetriske eksperimenter" Handler spør... -
Repetitions spørgsmål til eksamen!
ForumindlægHej :-) Jeg skal til eksamen i mundtlig samfundsfag, hvilket er ret uheldigt, da samfundsfag er mit svage punkt. Derfor vil jeg forberede mig ekstra godt, ved at svarer på en masse repitionsspørgsmål vi har fået af vores lærer. Problemet er bare der et par spørgsmål som jeg ikke kan svarer på. D... -
Fysik Eksamen, MEKA skema
ForumindlægHej. Jeg er lige pt igang med min fysik-eksamens 24timers forberedelsestid. Mit emne er at lave et MEKA (Materiale, Energi, Kemikalier, "andet") skema, og miljøvurdering. Jeg er meget desperat efter viden omkring det, da jeg slet intet kender til det, og hverkan kan slå noget op om de... -
24 timers eksamen HJÆLP !!!!
ForumindlægHej jeg skal op i fysik eksamen i morgen kl 13! Opgaven lyder sådan: Prøvens første del skal være en mundtlig præsentation af emnet: Energiforsyning og omsætning Den faglige samtale vil tage udgangspunkt dels i prøvens første del og dels i følgende emner: Energiomsætning, effekt, nyttevirkning,... -
Problemformulering til AT-eksamen
ForumindlægHey, Studieportalen. Min problemformulering til AT-eksamen, hvor overemnet i år er "alternativer" lyder således: "Hvorfor føler eleverne i gymnasiet sig stressede, og er der et alternativ til en struktur, der ville afhjælpe stress?" Jeg tænkte dog på om i hvor høj grad den ... -
Biologi A eksamen
ForumindlægHej alle Jeg har lige trukket et spørgsmål til min biologi A eksamen: 8. Kloning og sygdomsbehandling. Med udgangspunkt i det vedlagte materiale skal du forberede en fremlæggelse, hvor du analyserer og vurderer de to artiklers biologiske indhold. Du skal gøre rede for de biologiske og biotek... -
9 klasse engelsk eksamen!!! Det haster
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig eksamen meget snat, og aflevere min disposition på fredag, men ved ikke hvad jeg skal skrive. Mit fokusområde er identity, og mit selv valgt emne er "The transformation from Bruce Jenner to Caitlyn Jenner". Mit problem er at jeg ikke ved hvad jeg skal komme ... -
Socialrådgiver eksamen 1.semester
ForumindlægHej. Jeg sidder og er igang med min første eksamen på socialrådgiver studiet. De to første dele af opgaven er beskrivene dele hvor jeg skal beskrive en organisation, målgruppe, finansieringen af organisationen samt de juridiske og organisatioriske rammer og vilkår. Derudover skal jeg beskrive de... -
Hjælp til eksamen i det internationale område søges
ForumindlægJeg har været så (u)heldig at trække Dio til eksamen.. Vi har ikke fået en ret god vejledning i hvordan man laver en god præsentation til eksamnen. Jeg har kigget hele nettet tomt for hvad der skal med, men kan ikke rigtig skabe et overblik. Er der nogle som har været til eksamen og kan give et... -
Underlig matematik opgave!
ForumindlægHej, Nogle der vil hjælpe med at løse en matematik opgave? -
Integralregning, Bestemt arealet, Vejen til Matematik A2, Opgave 278, Side 213, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægFunktionen f ( x ) = - x2 + 3x +5 afgrænser sammen med koordinatakserne en punktmængde i 1. kvadrant, som har et areal. a) Bestemt dette areal. Mit forsøg: Da funktionen kun har et areal i 1. kvadrant må x1 = 0, - 3 - √ 3 2 - 4 • ( -1 ) • 5 ... -
Lektiehjælp til 1.g - Matematik
ForumindlægTil vores datter som starter i 1G sproglig linie søger vi en dygtig lektiehjælper. Det er specielt i matematik, men også andre naturligvidenskabligefag kan komme i spil. Vi bor tæt på Hellerup station. Løn efter aftale. Ser frem til at høre fra dig. -
muntlig eksame i morgen
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig eksame i morgen. Og vil egentlig bare hører om det er noget specielt jeg skal være obs på. Jeg skal op i en ukendt tekst, og analyserer den (har diverse annalyse modeller med) og så skal jeg forsvarer min projektopgave. Men er der nogen gode råd til hvad jeg ellers ... -
Mundtlig eksamen V/EØ
ForumindlægJeg skal op til mdt. eksamen i år i erhvervsøkonomi, og er lidt nervøs, da jeg ikke rigtigt ved, hvordan eksamen kommer til at forløbe? - forberedelsestid mm.? Hvad kan man gøre for at forberede sig - udover at læse pensum samt at få styr på nøgletal? Del jeres råd og erfaringer. Med venlig ...
