Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 11681 til 11700 af 35989
-
Rette SU-status fra hjemmeboende til udeboende?
ForumindlægInde på selbetjeningen på minsu, kan jeg ikke ændre min status? Jeg har meldt min flytning til d. 15/12/11 til folkeregisteret, men inde på minsu kan jeg kun vælge tilflytningsdatoer fra 2012?! Hvad sker der lige? :-( -
matematik hjælp???
Forumindlægder indsættes 3.500,- kr. 1. Okt. 2006, 3.500,- kr. 1. Okt. 2007 og 3.500,- kr. 1. Okt. 2008. Renten er fast 5.24% pa. Bestem saldoen på kontoen pr. 30. Sept. 2012. -
Kemi på VUC
ForumindlægHej Alle sammen + håber at dem af jer der har ferie nyder deres ferie.... Jeg vil lige høre om det er muligt for mig om at opgradere kemi B til kemi A på VUC i 6 måneder??? For jeg skal starte på min uddannelse i sep. 2012...???? -
Farmaceutstuderende
ForumindlægHej, Jeg er uddannet farmakonom og har et ønske om at læse videre til farmaceut. Er der nogen farmaceutstuderende fra årgang 2012 herinde som har tid og lyst til at besvare mine spørgsmål? PS: Helst en fra KU. Takker -
Fagkombination
ForumindlægHej derude Jeg skal vælge fag til AT 2012 om få timer, så mit spørgsmål er, om jeg kan bruge samfundsfag og historie? Jeg har planer om at skrive om Wall Street, da den satte en voldsom økonomisk verdenskrise igang -
The American Election
ForumindlægCan anyone tell me who THEY think should win the Republican election here in 2012? WHY?? Give me a good reason. Romney,Gingrich,Santorum or Paul? -
Emner til historie/samfundsfag rapport
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en historie eller samfundsfag rapport som skal aflveres i juni 2012. Emnerne er helt frie så længe det høre ind under en af disse fag. Jeg har ikke fundet et emne der interessere mig, så jeg vil høre om i har nogle intersseante ideer eller forslag. På forhånd tak! -
bankkonto - renter
ForumindlægHar lige to spørgsmål. Kunne være super hvis i kune hjælpe: I januar 2006 blev 3214 kr. sat ind på en bankkonto med en årlig rente på 3,5 %. a) Hvad stod der på kontoen i januar 2012? b) I hvilket år vil der stå 5000 kr. på kontoen? -
Trigonometri
ForumindlægJeg har en opgave, der hedder opgave 2 i (Eksamenssæt 2012 December) Figuren viser to ensvinklede trekanter ABC og ADE. Nogle af målene fremgår Er der nogen der kan svare mig på, hvordan jeg laver de to ensvinklede trekanter i wordmat. ? -
Den offentlige sektors rolle i samfundsøkonomien
ForumindlægEr lidt på bar bund. Hvad kan udledes om den offentlige sektors rolle i samfundsøkonomien ud fra denne tabel (vedhæftet fil)? At den offentligesektor er i positiv udvikling fra 2002 til 2012, men stadig er væsentlig mindre end den private sektor? Nogen som kan sige noget klogt? -
AT- FREMLÆGGELSEN
ForumindlægHej igen venner :) Jeg tænker på til selve fremlæggelsen, er det så en god ide at starte med hvilke metoder man har anvendt og derefter begynde med at svare på sine problemstillinger eller hvordan og hvorledes er det bedst at gøre -? Mvh Studentt 2012 :-) -
Fsa 2004 December 4.5
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med opg 4,5 i fsa 2004 december opgaven. Jeg kan på ingen måde finde ud af at regne opgaven. Opgaven skal afleveres d. 14 december 2012, så det haster! Håber nogle af jer derude kan hjælpe -
Hjælp inden terminsprøve.
ForumindlægHelp please! Jeg skal snart til terminsprøve, så jeg tænkte på om i havde nogle afgangsprøver fra sidste år, fra 2012? Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at lave en problemregning/færdighedsregning inden jeg skal til prøve. Det ville være til en stor stor hjælp, hvis i havde nogle liggende! -
normalfordelings opgave
ForumindlægJeg er i gang med at lave et vejledende sæt fra foråret 2012, men er nu kommet til en opgave omkring normalfordeling og forstår desværre ikke så meget af det. Så håber nogle herinde vil give sig lidt tid og hjælpe mig. Opgaven er vedlagt :-) Camilla -
eksponentielfunktion
Forumindlægf(x) = b*a^x I år 1992 var den globale vindkraftkapacitet på 2510 MW, mens den i år 2000 var på 18450 MW 1. Beregn fordoblingskonstanten og bestem den globale vindkraftkapacitet i 2012, hvis denne udvikling fortsætter hjælp, så i søde! (: -
Analyse af Klaus Rifbjergs "Et kys"
ForumindlægHejsa :-) Jeg sidder med en dansk aflevering og har lidt problemer. Er der tilfældigvis nogen, der har foretaget en analyse af Klaus Rifbjergs "Et kys" fra Dansk A HHX 2012, august? Jeg kunne godt bruge lidt inspiration! På forhånd tak, Simon -
Problem med opgave fra eksamenssæt
ForumindlægHej folkens, hvis I har tid, vil I ikke hælpe mig med den her opgave, jeg tænker at i a kan jeg benytte newtons gravitationslov, men b ved ikke hvordan det skal løses og forstå, har brug for jeres hjælppp. Opgaven er vedhæftet, og det er fra eksamensættet august 2012! På forhånd tak -
Jura
ForumindlægHej alle. Er meget itvivl om jeg kan komme ind op Jura studiet på AAU med mit gennemsnit, vil derfor høre jeres mening. Mit gennemsnit er 8,79 efter det er ganget op med 1,08. Adgangskvotienden for kvote1 2012 på Aalborg universitet var 8,2 Hvad er chancen? -
Vækst.
Forumindlæghvis antallet af person biler i alt er i : 2007: 2080013 2008: 2068493 2009: 2099090 2010: 2120322 - hvordan finder jeg så ud af, hvad antallet af personbiler er i, 2011, 2012, 2016 & 2020 ? -
Bestem fast månedlig ydelse på lån
ForumindlægLånet er på 220097,03 kr. Lånet skal betales tilbage fra d 1.Januar 2012 og der skal betales en fast månedlig de efterfølgende 12 år. Rente forventes at være 0,15% per måned i hele perioden. Hvordan besteemmer jeg den månedelige ydelse?
