Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 11741 til 11760 af 35503
-
Synopse? hjælp
ForumindlægHar fået afvide at man ikke skal sige præcis det samme til eksamen, som der står i synopsen, men at man skal komme med noget nyt. Mit spørgsmål er derfor: Skal besvarelsen til hvert spørgsmål i synopsen være: A) kortfattet og præcis, og så uddybet med mere info og teori til eksamen (mundtligt... -
Intet eksamensbevis? pga sygdom
ForumindlægHej, Det er sådan, at jeg er blevet syg og skal til eksamen i morgen :(. Så jeg ville lige høre om det er rigtigt at hvis man ikke kommer til eksamen pga. sygdom, og man har lægeerklæring, skal man så virkelig vente med eksamensbeviset til næste år? Eller får man det på samme tidspunkt so... -
Slap af..!
ForumindlægHej var lige inde for sjov og læse et par indlæg af jer som render rundt for tiden og skal til eksamen... uhhh.. shit shit shit.. og alt det der. har selv været hele møllen igennem de sidste år, og blev færdig sidste år med HTx... dammm hvor var det da bare fedt! så tag og slap lidt af, og nyd de... -
Udtrækning af eksamensplan
ForumindlægHej alle sammen ! Som en stor del af jer her inde skal jeg også snart til at afslutte min studenter eksamen på stx. Mit spørgsmål er bare, hvordan det helt præcis forholder sig angående hvordan eksamensplanen udtrækkes, og om der er større chance for at komme op i nogen fag end andre ? Min stu... -
Gode råd??
ForumindlægHej Alle. Jeg skal snart til NV-eksamen, hvor jeg skal kommentere en kemirapport, som er skrevet over et NV-udtræksforsøg. Emnet er: "saltindhold bestem ved titreranalyse". Jeg ville høre, om der er nogen af jer, som har nogle rigtig gode råd til eksamen... om der er visse ting jeg skal... -
Mat B et krav for at tage Mat A?
ForumindlægJeg går på en VUC institution og skal op til eksamen i matematik på B niveau snart.. Jeg overvejede dog om det er nødvendigt, da jeg også skal have faget på A niveau efter sommerferien. Jeg er mildest talt dårligt forberedt, men mener mig dog i stand til at gennemføre A-niveauet til næste skoleår... -
Hjææælp!! :S
ForumindlægJeg har været så "utrolig" heldig, at jeg skal op i historie til eksamen. (Oven i købet den sidste eksamen) Nogen der kan give et lille fif, omkring fremgangsmåden?! Trækkes der en kendt tekst, osv. -
De 7 trædesten
ForumindlægEn beskrivelse af de 7 trædesten som skal bruges til NV eksamen ? -
Hvornår har man bestået mat b?
ForumindlægHej, jeg er for nyligt blevet optaget på Ha. Almen på CBS. De kræver at man har bestået Mat B, og derfor har jeg gennem hele sommerferien taget et lynkursus i Mat b. Idag bestod jeg den mundtlige eksamen med 12, og er super lykkelig. Jeg sidder nu og tænker om jeg allerede har bestået Mat b ell... -
FSA Hjælp!
ForumindlægOk folks.. Mangler nu min sidste eksamen, nemlig fysik/kemi. Mine andre eksamener gik ikke helt som forventet, især fordi jeg i muntlig dansk træk det sværste, som min lærer havde opgivet (Reklamefilm: Carlsberg Kurvand). Jeg vil derfor virkelig gerne op at ringe karaktermæssigt. Har i ikke et p... -
Udregning
ForumindlægEfter reformen skal man udregne sit gennemsnit på en anden måde. Men hvad hvis man kommer op i et fag? Jeg har fransk B, og der får jeg to karakterer der hver gælder for 0,75 i gennemsnittet. Hvis jeg nu trækker fransk i år som mundtligt eksamen, gælder karaktererne så kun for 0,5, fordi der er 3... -
Hvilke karakter betyder mest?
ForumindlægJeg har virkelig haft nogle dårlige eksamen, hvilket ses på mit gennemsnit på mine nuværende eksamensgennemsnit.. men hvormeget betyder de egentlig? iforhold til årskarakter? -
Nybagt student med godt gennemsnit - har ingen idé om hvad jeg vil nu!
ForumindlægHej alle. Jeg blev, som overskriften antyder, student i sommeren 2012. Jeg har haft en god tid i gymnasiet(STX), hvor jeg har nydt at modtage en masse undervisning i alverdens forskellige fag, hvilket også kom til udtryk i mine karaktere. Jeg havde naturfag samt matematik på højt niveau, men... -
Valg af studieretning...
ForumindlægHej SP! Jeg står i denne situation, hvor jeg ikke ved, hvilken studieretning/linje jeg skal vælge.. Jeg står i et dilema mellem den naturvidenskablige studieretning: Bioteknologi A - Mat A - Fysik B og den sproglige studieretning: Kinesisk A - Engelsk A - Mat B Jeg interesser mig for k... -
metoder og retninger
ForumindlægHej :) er der nogen der ved hvilke metoder og retninger man skal kunne indenfor psykologi til eksamen på c niveau? -
HJÆÆÆÆLP SØGES!!!!
ForumindlægProcentregning: a) Befolkningen på Pæreøen er på 417 indbyggere og forventes frem til år 2020 at vokse med 4%. Hvad bliver den forventede befolkning i 2020? b) Befolkningen voksende fra år 2000 til 2015 fra 378 til 417. Hvor stor var stigningen i % ? c) Hvad vil befolkningen på Pæreøen vok... -
HJÆÆÆÆLP SØGES!!!!
ForumindlægProcentregning: a) Befolkningen på Pæreøen er på 417 indbyggere og forventes frem til år 2020 at vokse med 4%. Hvad bliver den forventede befolkning i 2020? b) Befolkningen voksende fra år 2000 til 2015 fra 378 til 417. Hvor stor var stigningen i % ? c) Hvad vil befolkningen på Pæreøen vok... -
Cand.Merc. Finansiering og Regnskab
ForumindlægHej kære brugere :) Jeg læser HA (almen) på SDU i odense og er færdig til januar 2015. Overvejer at starte op på kandidat i KBH på CBS. Kandidaten er Cand.Merc.Finansiering og Regnskab. Er der nogen der har kendskab eller tidligerer gået på kandidaten og som kan fortælle lidt om den? Såsom... -
Dumpe i gennemsnittet
ForumindlægHej.. Jeg bliver student her iår.. Jeg blev lige i tvivl om hvornår det er man dumper helt, og ikke får sin hue.. Er det hvis man dumper eksame gennemsnittet eller er det HELE snittet? dvs. årskarakter + eksamens -
dansk gymnasium??
Forumindlæger en norsk pige, der skal begynne på dansk gymnasium efter sommeren, og trænger lidt hjælp om hvad der foregår ang. bøger, undervisning, og eksamner. er der sånn at man får låne de samme felles bøger, som alle de andre elever, eller må man finde bøgene selv efter hvilke temaer læreren bestemme...
