Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 11841 til 11860 af 163700
-
Hvordan bedømmes bioteknologi A?
ForumindlægJeg kom til at tænke på hvordan man bedømmer sættene fra biotek A? Er det vha. point som i matematik eller er det blot en samlet bedømmelse af helhedsindtryk? Hvis der er point gælder det at man får 10 point for 1 rigtigt besvaret spørgsmål? På forhånd tak :-) -
Privatundervisning Dansk A
ForumindlægHej Jeg er en 19 årig HF gymnasieelev fra københavn som søger noget hurtigt privat undervisning i skriftlig Dansk A Selvfølgelig imod betalning. Skriv til min mail hvis du er interesseret i at hjælpe eller kender nogle der kan. Falahdan@hotmail.com -
A- og B-amylase
ForumindlægHej. Jeg er igang med at arbejde med ølbrygning, og jeg har lige spørgsmål til enzymerne, a- og b-amylase. Jeg ved, at de kan spalte polysaccharider, men de spalter dem på 2 forskellige måder. Hvordan kan det være, at de spalter polysacchariderne som de gør? -
A- og B-amylase i ølbrygning
ForumindlægHej. Jeg er igang med at arbejde med ølbrygning, og jeg har lige spørgsmål til enzymerne, a- og b-amylase. Jeg ved, at de kan spalte polysaccharider, men de spalter dem på 2 forskellige måder. Hvordan kan det være, at de spalter polysacchariderne som de gør? -
kompensering Fysik A
ForumindlægHej SP jeg har fået den her opgave, som jeg synes er lidt svær, og har ikke rigtigt nogle ideer til hvordan jeg kommer i dag opgaven: http://postimg.org/image/5zl3ie4er/ Tak på forhånd :) -
Matematik A - Aflevering i maple
ForumindlægHej, har en afleverings opgave i maple "Opgave 1209" i Mat 1 af Jens Carstensen og Jesper Frandsen. Hvis nogen har opgaven i maple, eller bare som et dokument ville jeg blive utrolig glad, opgaven er meget lang og svær. Så jeg vil ikke skrive hele opgaven her. Hvis nogen har M... -
Andengradspolynomier og fortegnet a og d ?
ForumindlægHej sidder lige med denne opgave som jeg ikke lige helt kan huske hvordan den gribes an :-) -
Hvad hedder Kritisk værdi metoden på engelsk?
ForumindlægHej I forbindelse med hypotesetests.. -
SRP: TYSK/HIS ELLER ENGELSK/HIS
ForumindlægHej. Er der nogen herinde, der har ideer til hvad jeg eventuelt kan skrive om i min SRP, med lige netop disse fagkombinationer? Vil sætte pris på jeres foreslag! -
Engelsk stil - rød tråd og indholdsmæssigt
ForumindlægHej alle sammen Jeg ville høre om der var nogle dejlige mennesker derude, som ville se min stil igennem. Jeg er nemlig i tvivl om, der er en rød tråd, og om hvorvidt indholdet er godt? Tak på forhånd :) -
AT i engelsk og biologi
ForumindlægJeg sidder og skal til eksamen i AT på torsdag, og er i fuld gang med at forbedre. Det går egentligt fint nok, men er gået i stå ved metodeafsnittet (som så mange andre).. I min engelskdel har jeg taget udgangspunkt i sangen "The End" skrevet af The Doors, hvor jeg har analyseret og fo... -
AT - samf/engelsk begrænsninger
ForumindlægHej alle, Jeg har i AT lavet en analyse af Franzens roman "Freedom", og har med fagkombinationen eng/samf valgt at kigge på, hvordan friheden i roman bliver til både middel og forhindring for opnåelsen af det gode liv. Jeg har svært ved metodedelen, og har skrevet, at jeg er gået... -
Kommatering i engelsk stil
ForumindlægHej! Har den sidste time siddet og bøvlet med komma'er i min stil. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor de skal sidde. ;-) Jeg tænkte om der var en der ville kigge den igennem og se om jeg er helt galt på den. På forhånd tak. -
Optimering mat A
ForumindlægOptimering, hjælp: Min ven har denne opgave, og vi begge sidder og ikke kan løse den.. "Konstruer et optimalt kræmmerhus, dvs. et kræmmerhus, der har maksimalt rumfang. Kræmmerhuset konstrueres ud fra et cirkulært stykke papir, hvorfra, der udskæres et cirkeludsnit, med en passende vink... -
STX Terminsprøve Mat A?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til terminsprøve på STX i matematik på A-niveau om et par måneder. Er det rigtigt forstået at de opgaver man kommer op i, er opgaver fra tidligere STX eksamenssæt på A-niveau? Jeg har på det seneste forberedt mig, ved at lave eksamenssæt på mat A fra 2011, da jeg... -
Biologi A noter
ForumindlægHejsa! Lang historie, men min hardisk er i hvertfald gået i stykker, hvor jeg havde en hel masse noter. Jeg vil ikke græde over spilt mælk og har stadig mine opgaver og rapporter da de er afleveret på nettet, og lidt håndskrevne noter, men overhovedet ikke alt. Er der nogle der ligger inde med n... -
Biologi A noter
ForumindlægHejsa! Lang historie, men min hardisk er i hvertfald gået i stykker, hvor jeg havde en hel masse noter. Jeg vil ikke græde over spilt mælk og har stadig mine opgaver og rapporter da de er afleveret på nettet, og lidt håndskrevne noter, men overhovedet ikke alt. Er der nogle der ligger inde med n... -
DIO- om immigration i England (engelsk/sam.historie)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til at skrive DIO opgave i Engelsk og Samtidshistorie. Den vil omhandle Immigrationen i England efter 1945 Jeg skal redegøre for årsagerne årsagerne til migrationen i England efter 1945. Dernæst skal jeg analysere forskellige immigranters succes med integrationen i ... -
SRP - Samfundsfag og Engelsk (school shootings)
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal til at finde materiale til SRP omkring school shootings. Jeg ville gerne i min engelsk del skrive om en demokrat og republican som siger noget om gun control/gun laws. Jeg har bare haft svært ved, at finde "ikke tweets", altså en "ren" udtagelse omkri... -
Engelsk stil - Back on Track..
ForumindlægHar den for til i morgen og kan slet ikke komme i gang.. HJÆLP!!
