Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 11921 til 11940 af 57177
-
Betaling for uddannelse i Danmark?
ForumindlægJeg hørte her til morgen i TV-avisen, at Dansk Folkeparti er kommet med et lovforslag om, at unge som tager en akademisk uddannelse i Danmark skal forpligtes til at arbejde i Danmark. Dette skal forstås således, at hvis jeg tager en cand.polit i Danmark, så skal jeg enten arbejde i Danmark i en å... -
Mdt. eksamen 1-årigt A niveau
ForumindlægHvordan forbereder i jer til mdt. engelsk A eksamen (1-årigt forlæb)? Altså pensum er jo ikke ligefrem noget der er helt vildt, men er det nok bare at have sine noter med til de tekster mn har læst og så det ligesom bare det? Hvordan gør I/du? -
Et godt råd!
ForumindlægVil bare råde studi-brugerne til at flyve med Quantas....Quantas er det australske luftfartsselskab. Efter hver flyvning udfylder piloten en fejlrapport, der overfor mekanikerne synliggør hvilke problemer, der har været med maskinen under flyvningen, som kræver reparation eller rettelse. Blankett... -
Rette en lille tekst.
ForumindlægVil i ikke være søde og hjælpe mig med denne her tekst. På forhånd tak. It all started in the year 1948 where there was a choice of parties in South Africa. Unfortunately a party that wanted to include apartheid won, and in that time they got the handlebars over the country. There were many prob... -
rettelse
ForumindlægWho is the blind one? The one physically or the other psychologically . Being physically blind is a handicap which limits a person’s ability of moving normally around because of his problems with the sight. Being ignorant and narrow-minded makes a person psychologically blind. A person who has t... -
Oversættelse af sætninger
ForumindlægJeg skal have oversættet nedenstående sætninger til tysk. Jeg er allerede godt på vej, men jeg er i tvivl om to ord i hver sætning - altså om hvorvidt, det skal være det ene eller det andet ord, der skal stå der. De to ord, jeg er i tvivl om, er markeret med fed i hver sætning. Det kunne være rig... -
Rette en kort oversættelse
ForumindlægDirektøren for et stort Londonerfirma kom en dag tilfældigvis gennem forretningens pakkeekspedition. Her fik han øje på en ung fyr, der sad på en kasse og fløjtede muntert, som om han ikke havde andet at tænke på. Efter at direktøren i nogle sekunder havde betragtet ham vredt, hvad der ikke sy... -
ultrakort engelsk stil, til rettelse
ForumindlægThe theme is eating disorders. Here it’s about a teenage girl who is obsessed with losing weight. It goes so far that she becomes(?) anorexia. She is a perfect student, but that is not enough for her. She want’s attention and compliment about her look. She is from the beginnig a control-freak and... -
UVM? Eksamensæt
ForumindlægHej, jeg vil gerne øve mig på gamle eksamensæt fra sidste år, men kan ikke få fat i dem! Hvis der er nogen af jer, som har en af dem liggende ville det være super! :) -
Opgavesæt i fysik
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i skriftlig fysik om nogle dage og vil derfor gerne øve mig på nogle opgaver fra gamle eksamenssæt. Dog kan jeg ikke få adgang til nogen af sættene, heller ikke gennem EMU. Er der nogen, der ved, hvordan jeg får adgang til dem hjemmefra. -
Skriftlig biologi A 2014
ForumindlægHej. Er der nogle der har opgavesættene fra eksamens opgaverne biologi A juni og August 2014? På forhånd tak! -
Gamle eksamenssæt A-niveau
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til terminsprøve i MAT imorgen og sidder og fobereder mig, men det har desværre ikke lykkes mig at finde mere end et eksamenssæt. Jeg vil derfor høre om der er nogle af jer der har haft matematik på A-niveau, som har nogle digitale eksamenssæt liggende fra de forgående... -
Endnu et år uden mundtlig matematik-eksamen i matematik til 3g'erne ?
ForumindlægHar lige set listen over de generelle eksamensfag for gymnasielever og for femte år i træk, så skal hverken de som afslutter matematik B eller Matematik A op i mundtlig matematik. Det er utrolig så lavt at ministeriet vægter matematik. Det synes jeg er ret bekymrende. Især som matematiklærer i g... -
Hvordan er gymnasium? :D
ForumindlægJeg skal starte på gymnasium i aarhus efter sommerferien. Jeg vil gerne spørger jer, for at være lidt forberedt, hvor mange timer i bruger på lektier om dagen, og hvor mange afleveringer I har om ugen? Synes I det er/var hårdt at gå på gym, og hvordan prioterer I bedst, når I også fx har sport ... -
Lektiehjælp i matematik og engelsk
ForumindlægHeeey people! Nogen, der kender nogen, som ville hjælpe med at undervise i engelsk og i matematik privat? Selvfølgelig med penge.. :) tak på forhånd! -
Hvad gør Samf A sværere end Samf B?
ForumindlægHvad er forskellene på Samf A/B udover, at der er flere antal timer på A? Er det "kun" at man har international politik, eller er der mere? Er økonomi-delen fx sværere på A? -
Ti-89 titanium købes!!!!
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne købe en Ti-89 titanium. Jeg er ligeglad med manualer og ledninger, det er bare selve lommeregnern jeg gerne vil have. Den må ikke være fyldt med skrammer, eller knapper der er trykket ind eller i det hele taget fyld med fejl. jeg betaler self. forsendelse, eller hvis de... -
Opsamenssæt
ForumindlægHej,Er der nogle der kan komme med et link til, hvor jeg kan finde årsprøver/eksamenssæt/terminsprøver for 1.g (gymnasie)??Eller HF?Bjarke -
differentialligninger
Forumindlæger der ikke lige en/nogen som kan uploade mig i det, for har simpelthen glemt det? -
hjælp mig med optagelseprøven
Forumindlæghej alle sammen jeg har optagelse prøve den 13 april og jeg vil meget gerne vide hvordan det er og hvad jeg skal kunne og hvad de vil spørge mig om og jeg er mega nervøs :I så tænkt om nogen kunne skrive og hjælpe mig?
