Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 11921 til 11940 af 42938
-
HASTER! Historie eksamen imorgen - Den kolde krig
ForumindlægHejsa, jeg sidder og kæmper med historie eksamen. Jeg har en del spørgsmål, som jeg håber I vil besvare. Jeg har trukket den kolde krig og har fået udleveret flg. materiale: Opfattelser af den kolde krig (Herunder traditionalisterne, revolutionisterne og postrevolutionisterne). Jeg har derfor... -
Afsætning A projekt vs. eksamen
ForumindlægVi har i vores hhs klasse fået dispensation til at vores afsætning a eksamen kun skal omhandle vores 30 siders projekt. ( 2 mand)Projektet omhandler en grundig analyse af virksomheden, deres produkt og et evt. eksport markede.mit spørgsmål er derfor. Hvad er vigtigst at inddrage fra den rapport t... -
Matematik A Eksamens sæt fra december 2016?
ForumindlægNogen der har eksamens sættet i Matematik A fra december 2016? Eller Fysik A fra december 2016? Det haster :) -
Matematik B hhx eksamen 2011
ForumindlægJeg sidder stadig og spekulerer hvorledes opgave 6 med hjælpemidler del b regnes. Nogle der kan hjælpe? :-) http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF11/110523%20hhx111MATB23052011F55D.ashx -
IØ B eksamen, problemformulering globalisering
ForumindlægHej StudiePortalen Jeg har her til morgen trukket spørgsmål 2, globalisering. Jeg er godt inde i faget fagligt og ønsker at holde eksamen på et højt fagligt niveau. Jeg er dog kommet i tvivl om hvilken problemformulering jeg skal arbejde ud fra. Der er selvfølgelig nogle oplagte - hvad er glob... -
"hjælp "kemi eksam sæt 2008
ForumindlægHej :) Er der nogen af jer har løsningerne på disse to eksam sæt: Kemi A, stx - den 14. august 2008, STX082-KEA Kemi A, stx - den 27. maj 2008, STX081-KEA plZ. svar hurtigt så muligt -
Mat A STX skriftlig eksamen 21.maj 2019
ForumindlægNogen der har været oppe til eksamen i mat A idag? hvad synes i om sættet? -
Eksamen Matematik C 2017 maj
ForumindlægDet er min eksamen besvarelse. Måske er der nogen der kunne bruge den. -
International økonomi A - skriftige eksamen 2008
ForumindlægHejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak. -
Opgavesæt, stx eksamen 2011 b-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen der ligger inde med opgavesættet fra b-nivaeu eksamen sidste år? Så vil jeg meget gerne se det. På forhånd tak :-) -
Krav til skriftlig matematik eksamen u. hjælpemidler?
ForumindlægHej, Jeg ville gerne høre om der var nogen som vidste hvad det forventes at man kan til den skriftlige matematik eksamen på 1-årigt højniveau? Eller om der findes en liste af en art? -
Spansk a 2024 skriftlig eksamen - nogle der har været op
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der har været oppe i spansk a 2024 skriftlig eksamen eller kender en, som jeg kan stille et spørgsmål til? På forhånd tak. -
Hvornår og Hvordan?
ForumindlægHvornår kan man tillade sig at klage over en karakter - en karakter man fx. fik til eksamen? eller bare i almindelige prøver og opgaver.Fx. hvis man i samtlige opgaver i givent fag, opnår 10, men som årskarakter får 8. Det er vel til at klage over?Og er der en tidsgrænse til hvornår man klage. Hø... -
Hjælp! SÅ HURTIGT SOM MULIGT! Skal til eksamen i overmorgen... (Fysik´/Kemi)- (Engelsk)
Forumindlæg-------------------------------------------------------------------------------- Hey! Skal op i fysik i overmorgen...:/ Og har brug for hjælp. Mangler nogen forsøg til -Vekselsrøm -Radioaktivitet -Kalk Også skal jeg op i engelsk d. 6/7:( Er meget, meget nervøs! Plejer at få 8...ikk det bedste.. o... -
er der nogen der vil forklare hvad er elektronfordeling i atomet skal op til eksame?
Forumindlægforklare elektronfordeling i atomet? -
indekstal? opgave fra eksamen december 2011
ForumindlægNedenstående tabel viser indekstal for forbrugerprisen på brød. År: 2006 2009 Indekstal for brød 117 137 a) En pakke brød af et bestemt mærke kostede 15 kr. i 2006. Hvad kostede den tilsvarende pakke i 2009? Opgave -
Engelsk eksamen b-niveau 2008
ForumindlægHej :) Tænkte på om der var nogen der havde eksamenssættet til engelsk i b-niveau maj 2008, eller ved hvor man kan finde det? På forhånd tak :) -
Samfundsfag eksamen opgave A: økonomi.
ForumindlægHej alle. Var oppe i samfundsfag i onsdags og valgte opgave A om økonomi. Men er nu kommet i tvivl om jeg har misfostået opgave 3. Er der nogle som har formuleringen liggende? Skulle man diskutere imod problemer vedrørende økonomisk ulighed eller med? På forhånd tak! -
Jeg har eksamen på mandag :D please hjælp mig
ForumindlægHvad kendetegner en syre og en base ?? Vil være utrolig glad hvis der var en der ville hjælpe mig med det :D Tak på forhånd :) Fysik kemi er ikke min stærke side :) -
Hjælp skal snart til 9 klasses fysik eksame
ForumindlægHej alle . Jeg skal til fysikeksame her om ikke særlig lang tid så mit spørgsmål til jer er om i ville hjælpe mig med at finde forsøg til disse emner nedenunder -magnetisme -elektromagnetisme -el-motor Håber virkelig at nogen ville hjælpe :D.
