Søgning på: tysk notater. Resultater: 11941 til 11960 af 18469
  • Der evige Jude

    Forumindlæg
    Har nogen set den tysk propaganda film?.Hvis DU har, så vil du lige skrive nogle stikord om handlingen?. Hvad er det vigtigste?På forhand tak..
  • Woyzeck oversættelse

    Forumindlæg
    HejEr der ingen der har lavet en oversættelse der hedder Woyzeck? Den står i bogen tyske oversættelsesstykker. Den er meget svær, så jeg ville blive enormt glad, hvis der var en der har et bud.
  • hvordan siger man...

    Forumindlæg
    Hej Hvordan siger man "anderledes tænkende" på tysk? Det skal så i denne kontext: Man tolerierte und respektierte nicht "..."
  • Et hurtigt spsm

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvordan man siger - for at - på tysk? ..Jeg har nemlig glemt det, så det kunne være meget fedt hvis der li var nogen der kunne hjælpe. Mange tak på forhånd.
  • Rettelse af historie

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville høre om der var en som kunne tænke sig at rette min tysk stil igennem for fejl? Det haster lidt, da den skal afleveres imorgen tidlig :)
  • Rette "Erinnerungsbilder"?

    Forumindlæg
    Nogen der har lyst til at kigge min tyske aflevering "Erinnerungsbilder" igennem for fejl? Skulle gerne være vedhæftet :)
  • sætning - "at få sympati"

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man "at få sympati.." på tysk? Det er verbet jeg har problemer med :-S. Kan 'bekommen' bruges?
  • Grammatik på nettet?

    Forumindlæg
    Kender I nogle gode grammatik sider på nettet?...Fx. noget om tysk, engelsk eller hvad- ved jeg- gramma. ??
  • Im/ in am/an

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skriver tysk stil, og er kommet i tvivl om, hvornår man bruger im og in, og am og an. Nogle der kan forklare det? :-)
  • Stil??

    Forumindlæg
    Hej, nogen som kan hjælpe med at finde ud af hvad jeg kan skrive i min tysk stil 10-15 linjer. Valgfrit :-)
  • SSO- tid!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med min store skriftlige opgave, kom til at tænke på om man skal skrive i nutid eller i datid? laver en analyse af en tysk novelle...
  • Das dicke Kind

    Forumindlæg
    Hey folkens, er lige blevet færdig med en tysk analyse, hvis i gad kigge den igennem, og se om der var nogle svagheder i teksten, ville jeg være taknemmelig. Mvh Rasmus
  • Oversætte en sætning (I futurum)

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe mig med oversættelse af denne sætning til tysk: Jeg vil helst have bøgerne overstået hurtigst muligt. ??? Tak for hjælpen :)
  • hjæælp

    Forumindlæg
    hvordan siger man:I årene omkring 1978 hørte man meget om de grupper, der kaldte sig No Future-generationen. PÅ TYSK???
  • Tvangsægteskab

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvordan man sige tvangsægteskab på tysk og hvilket køn det er. Jeg har ikke kunnet finde det i nogen ordbog. På forhånd tak.
  • hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg vil rigtig gerne hvae rettet min tysk stil gennem. håber der en der vil hjælpe:)
  • oversættelse

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har oversat noget tysk, vil I ikke se om det er rigtig. det skal afleveres mandag d.28.02.2005, så hvis I lige ville læse det, og se om det er rigtig ville det glæde mig meget! på forhånd tak..Oversættelsen;
  • fremlæggelse om Gestapo

    Forumindlæg
    hej.. jeg skal lave en kort(ca. 10 min) fremlæggelse på tysk om Gestapo, nogle der har et par gode forslag til hvad jeg kan fortælle om? tak..
  • Hvad hedder at gå i et med???

    Forumindlæg
    tysk altså... kan ikke finde det i ordbogen og skal bruge det i en digtanalyse til i morgen(altid godt at være i god tid)...Håber der er nogle der kan hjælpe!
  • oversættelse...

    Forumindlæg
    Jeg har oversætte et lille stykke tekst fra dansk/tysk er der nogen, der kan rette den for mig ,ville det være meget sødt af dem.