Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 11961 til 11980 af 35989
-
Panserformlen
ForumindlægEr panserformlen komplet irrelevant til den skriftlige eksamen? -
Nv
ForumindlægHvad sker der hvis man ikke møder op til nv eksamen ? -
Hvad betyder Sindelag? (HASTER)
ForumindlægSkal op til eksamen i morgen, så det haster!! :-) -
Må jeg tage GSK?
ForumindlægHej Jeg har idag afsluttet mit første år på HF i en klasse, men står lidt i et dilemma. Foruden min fulde HF er mine tilvalgte fag spansk 0-B samt matematik B. Som valgfrit fag det første halve år af 1. HF har jeg haft billedkunst, som jeg ikke fandt interessant. Jeg vil derfor ikke gå op ... -
Hjælp til oversæt i engelsk (Oscar Pistorius)
ForumindlægHej Alle sammen Håber der er en venlig sjæl der gider hjælpe mig med at oversætte det (undskyld hvis der er nogle stavefejl) Why did I choose this topic? Jeg har valgt dette emne fordi, jeg synes det var interessant at følge med i medierne Jeg vil gerne vide mere om hvad der skete den nat... -
Antal eksamener, hvilke puljer osv.
ForumindlægHej! Jeg er kommet lidt i tvivl om hvor mange (og hvilke) eksamener man skal op i, i henholdsvis 1.-, 2.- og 3.g. Jeg har Samfundsfag på A, Engelsk på A og matematik på B som linje. Derudover har jeg tysk fortsætter på B, biologi på C, fysik på C og mediefag på C. Er det rigtigt for... -
Historie A - 24-timer?
ForumindlægHej alle, Jeg skal op i historie A (24-timer eksamen) i næste uge, og vil høre om i har gode råd til sådan en eksamen? Forventer de meget, når det er en 24-timer? -
Hjælp!
ForumindlægHey! Hvordan studerer man inden eksammen jeg skal op i uge 48 i alle fag? Håber I kan hjælpe, og tak på forhånd! ;-) -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i 1.g. (Kemi-C)Nogen der ved hvor mange eksamener, jeg mininum skal til i 2.g og 3.g så ? -
Noter - overvurderet?
ForumindlægEr noter overvurderet?Har du brugt de noter, du har lavet gennem året til eksamen, elelr var det noget værre rod? -
Idræt B
ForumindlægHej nogen da kan hjælpe med at forklare hvordan Idræt B mundtlig eksam forgår??? Tak på forhånd -
LIVET
ForumindlægNu begynder eksamen småt at titte frem? Er jeg den eneste, der er så træt af skolen og livet? -
Fravær STX
ForumindlægHej :) Er der en regel for at man ikke kan komme til eksamen i et fag, hvor man har over 10% fravær, når man snakker stx? Mvh -
Eksamenskarakter og standpunktskarakter i 1.g
ForumindlægHej. Hvis jeg får 02 i standpunkt i mediedag (1.g) og 10 i eksamen, kommer mit 02 så væk i mit gennemsnit? Hvor meget tæller det. -
Spørgsmål
ForumindlægJeg har fået 02-02 i årskarakter, og skal til skritflig eksamen, jeg ved jeg får 00. Har jeg så dumpet matematik b? -
The Farther You GO
ForumindlægFandt en diskussion fra maj hvor der bliver diskuteret hvad man skrev til engelsk eksamen "the farther you go". Men der er desværre ingen af alle jer, som har skrevet denne opgave som har lagt den herind til glæde for os andre. Jeg skal selv skrive den og synes den er svær at komme igan... -
Beregne snit (efter reform)
ForumindlægHej alle! Jeg er i tvivl om hvordan mit (går i 2.G) gennemsnit beregnes. Tæller både afsluttende årskarakterer og eksamenskarakterer eller hvordan hænger det sammen efter den nye reform? jeg er bekendt med hvorledes niveauer vægtes, men erstatter eksamenskarakterne afsluttende årskarakterer eller... -
Hvilke fag kommer jeg op i til sommers ?
ForumindlægJeg ved godt at der er god tid til sommer ( hvor eksamen normalt starter) men vil lige høre om man kan komme op i både fransk og matematik eller er det formentlig større chance til at komme op i en af dem. Det vil siges at jeg stinker til både fransk og matematik derfor spørger jeg lige da vil j... -
Reeksamen?
ForumindlægHej alle. Jeg var oppe i matematik her i torsdags, og pludselig under færdighedsregningen fik jeg det dårligt og kunne ikke koncentrere mig. Derfor vil jeg gerne spørge jer om det er muligt at komme til en reeksamen i folkeskolen? Jeg ved godt at eksamen i folkeskolen ikke betyder noget, men ... -
HJÆÆÆLP!!
ForumindlægHej folk. jeg fik aldrig et svar på mit indlæg, så nu prøver jeg igen! Jeg skal op til kemi eksamen næste uge. 0-B niveau. Jeg tænkte på, om det er muligt at tage sådan en reeksamen eller hvad det nu er, hvis man dumper? Og hvornår kan man komme op igen? Er det samme pensum man kommer op i, og h...
